Pupsilure Skrevet 20. juli 2010 #1661 Del Skrevet 20. juli 2010 Får satse på at noe skjer i dag Kan tenke meg du er lei nå Uansett når hun kommer, så er du en dag nærmere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. juli 2010 #1662 Del Skrevet 20. juli 2010 Håper også at i dag er dagen... Og som Pupsi også sier, så er du uansett en dag nærmere, og det er virkelig få dager til du holder henne i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. juli 2010 #1663 Del Skrevet 20. juli 2010 Prøver å ta vannet fra lille W, så hun kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. juli 2010 #1664 Del Skrevet 20. juli 2010 Er det ikke en stund siden devilina har vært innom her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. juli 2010 #1665 Del Skrevet 20. juli 2010 Håper det er noe på gang, Devilina Men vet at du er sliten og kanskje ikke orker å være så "sosial" også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1666 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg er bare dritt lei..... Gjør jo ikke stort annet enn å sove heller da Men har vært en tur på apoteket i dag, støvsugd og ryddet soverommet og gangen, så nå står vognet parkert og klar der. Vært ute med pusejentene i felles hagen her, skummelt med tanke på veien som er rett ved siden av. Og siste 2 timene har jeg og kjære sittet hos nabon og sett på NCIS serien, han fikk nettopp sesong 5 eller 6... derfor lite aktivitiet. Og lite som skjer med magen også... ikke en murring eller noe ubehag. Bare den vanlige stikkingen som kommer og går... har gjort det sisten uke 25 eller noe tror jeg :klø: akkurt som jeg har en nål eller noe i urinrøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. juli 2010 #1667 Del Skrevet 20. juli 2010 eeehem nå har jeg lagt Bumba og hadde tenkt å sove snart....og ingen W?! :dåne: venter spent på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. juli 2010 #1668 Del Skrevet 20. juli 2010 eeehem nå har jeg lagt Bumba og hadde tenkt å sove snart....og ingen W?! :dåne: venter spent på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1669 Del Skrevet 20. juli 2010 Neytiri: jeg... eller VI, kommer ikke før neste uke men jeg lurte faktisk på å ringe inn til sykehuset i morgen og spørre om de kan ta den overtidsvurderingen på meg på fredag, for da får jeg beskjed om hva som skjer til uka... er kjedelig og måtte komme på mandag og få besked om at... jo da... 4 dager til... da er vi brått i august!! Jeg vil IKKE ha august bebis!!! Det svangerskapet her har vart lenge nok... begynte tross alt med medisiner og sprøyter og dritt for litt over et år siden... første egget vi satt inn i august mistet jeg 4+3 og så var det ny runde og satt inn nytt egg 20 oktober... så kan si at jeg har vart gravid i over et år ja... med all den planleggingen og sånt.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #1670 Del Skrevet 21. juli 2010 Dag 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. juli 2010 #1671 Del Skrevet 21. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. juli 2010 #1672 Del Skrevet 21. juli 2010 Ja, kan du ikke be de ta overtidsvurderingen på fredag i stedet..? Det hørtes ut som en god idé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. juli 2010 #1673 Del Skrevet 21. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #1674 Del Skrevet 21. juli 2010 Ja, kan du ikke be de ta overtidsvurderingen på fredag i stedet..? Det hørtes ut som en god idé! Er det jeg prøver å få til nå, ringte nettopp og de ville ha meg inn til CTG registrering... hjertelyd og spark på bebisen for de som lurer Så da skal jeg prøve og forhandle meg fram til vurdering på fredag, har nok å komme med som grunn nå... sliten... knær som funker dårlig, sengeliggende, trøtt, blir depresiv av det her... og går på DPS fra før av, så burde være en god grunn etc etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #1675 Del Skrevet 21. juli 2010 Ordinær termin er 14 juli... Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag ) Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist? Mazilla: 5 juli Småkjekset: 7 juli (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans ) Muffin!: 7 juli Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag ) Dinedama: 16 juli SøsterLiten: 16 juli Kanei: 17 juli Pupsi: 18 juli Tusle: 19 juli Neytiri: 20 juli Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag) Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet Fikk vite i dag at overtidsvurderingen blir 26 juli siden de ikke gjør sånt i helger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. juli 2010 #1676 Del Skrevet 21. juli 2010 Håper de er litt samarbeidsvillige og gir deg overtidsvurdering på fredag hvis det ikke har skjedd noe til da! Bør jo være unødvendig å la deg vente hele helga spør du meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #1677 Del Skrevet 21. juli 2010 Og DA var jeg tilbake fra sykehust... alt sto bra til med bebisen, så klart... men hun er nå 4kg :dåne: er det så rart... er jo over tiden jo!!! Spurte pent om jeg kunne få overtidsvurdering på fredag, men nei da.. det gikk ikke... hadde ikke tid bla bla... så søyt jeg litt til og da ble dama litt blidere, så jeg kunne få lov til å ringe i morgen sånn 15 og høre om det fortsatt var ledig... de hadde visst en avbestilt time.... hvis ikke måtte jeg fortsatt ha den på mandag etc... men da blir jeg satt i gang tirsdag hvis det er noe... så uansett.. jeeeeeejjjj... noe må skje. Bare dritt lei av å vente og gruble og tenke.. og kjenne etter ting jeg ikke aner hva her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. juli 2010 #1678 Del Skrevet 21. juli 2010 Liten trøst, du har iallefall tirsdag å se frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 21. juli 2010 #1679 Del Skrevet 21. juli 2010 Håper det skjer noe snart da Jenta vår var 3895 ved fødselen, og jeg revnet ikke, fikk bare "skrubbsår", så 4 kg må ikke være såå ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #1680 Del Skrevet 21. juli 2010 Nei det er sant.. 4kg trenger ikke å være ille... men jeg var 4050g da jeg ble født og satt fast hos mamma... noe jeg IKKE vil oppleve. Hun ble estimerte til 3700 for 7 dager siden.... så gjenstår og se hva hun ender opp på når hun kommer ut. De kan jo ta veldig feil, men tviler her... er mye baby i magen. Begynte å bli mindre fostervann, men greit nok foreløbig. Gikk ikke du over også? Eller husker jeg feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg