Devilina Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1581 Skrevet 14. juli 2010 Tror hun ikke kommer ut av seg selv jeg, at jeg må settes i gang....
Spatula Skrevet 14. juli 2010 #1582 Skrevet 14. juli 2010 Jeg tror hun kommer av seg selv, når du minst venter det
Devilina Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1583 Skrevet 14. juli 2010 det gjenstår og se Nå fikk vi nettopp senga svigers har kjøpt til oss kjære driver å skrur nå.... får håpe han ikke nesten ødelegger denne da... som den forrige vi hadde... som for øvrig skal stå oppe hos svigers slenger ut en link av senga jeg http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70116002
Neytiri Skrevet 14. juli 2010 #1585 Skrevet 14. juli 2010 Så fin seng Er mange som ikke kjenner noe før plutselig vannet går og smertene kommer eller noe sånt....mamma viste ingeting...bare squish i senga trodde hun hadde tisset på seg, og så 5 timer senere var jeg ute
Devilina Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1588 Skrevet 14. juli 2010 da har jeg begynt på fødebagen... eller posen blir det vel Kjære kom inn etter å ha vært ute i garasjen og rota litt... han lurte på om jeg hadde klar sånn fødeposeting, som han kalte det Nei.... lista jeg skrev opp er jo borte (mannen mistet jo pc i gulvet) han bare... å ja... men da får vi lage en ny.... Så NÅ!!!!!! Tamtataaaaaa...... Jeg har begynt å gjøre istand toalettmappe, funnet litt undertøy sånn just in case... må jo ha på meg noe når jeg skal hjem. Funnet en lue, sokker og 3 bodyer til lillemor. Resten låner vi Hentesett skal kjære kjøpe Og lagt klar alle papirer jeg skal ha med, mobillader, telefon, kamera og lommebok Resten får jeg ta i morgen... har klær jeg må få vasket først... og jeg har da ikke noe hastværk
Devilina Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1589 Skrevet 15. juli 2010 Og da var det termin + 1 dag!!!! og jeg som hater å vente på ting.... :gjeiper:
Spatula Skrevet 15. juli 2010 #1591 Skrevet 15. juli 2010 Fødepose - den likte jeg Bra mannen din våknet litt da Det som jeg lo mest av når jeg var innlagt på sykehuset var ei dame som kom og hadde pakket fødestresskofferten sin Det finnes mange merkelige folk i verden...
Spatula Skrevet 15. juli 2010 #1592 Skrevet 15. juli 2010 Hjelper Devilina med husvasken, slik at hun får slappet av <-- den tørker støv Sånn håper du slapper av litt bedre nå
Britt Banditt Skrevet 15. juli 2010 #1593 Skrevet 15. juli 2010 Jeg drømte at vannet ditt gikk i dag, så da må det skje!!
Devilina Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1594 Skrevet 15. juli 2010 Fødepose Fødepose - den likte jeg Bra mannen din våknet litt da Det som jeg lo mest av når jeg var innlagt på sykehuset var ei dame som kom og hadde pakket fødestresskofferten sin Det finnes mange merkelige folk i verden... Stresskoffert faktisk... WTF???? HAHA Hjelper Devilina med husvasken, slik at hun får slappet av <-- den tørker støv Sånn håper du slapper av litt bedre nå Det hjelper det hjelper Jeg drømte at vannet ditt gikk i dag, så da må det skje!! Hehe... foreløbig forbausende tørt her... bortsett fra ute da... det øser jo ned. Er sikker på at jeg er sånn som mamma jeg... vannet ventetg på seg og jeg ville ikke ut. MEN... er jo bare en dag på overtid, så kan jo ikke klage helt enda
Devilina Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1595 Skrevet 15. juli 2010 Tenker på Neytiri'en min og mannen
Gjest Neferet Skrevet 15. juli 2010 #1596 Skrevet 15. juli 2010 Samtidig er du jo enda nærmere i dag enn i går da.... Skjønner det blir litt venting, jeg er utålmodig av natur og hadde sikkert blitt sånn her Synes forøvrig du bør adoptere stresskoffert-løsningen, helt uslåelig!
Devilina Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1597 Skrevet 15. juli 2010 værste er at jeg HAR en stresskoffert stående også, fikk sånn knivsett i den en gang.... Men hva får man plass til i den liksom.... en joggebukse, en truse, sokker og amme bh... tannbørste? Det slår jo ikke den historien jeg hørte av en eller annen da... kona hadde glemt å pakke fødebagen, for de trodde de hadde god tid.. men bebisen ville ut før... så hun sendte mannen hjem for å pakke... han hadde slengt med stringtruse, høyhælte sko og flere unyttige ting Snakk om å være en småstresset ny far da
Pupsilure Skrevet 15. juli 2010 #1599 Skrevet 15. juli 2010 Hahaha Det er grunnen til at jeg har skrevet en meget detaljert liste til mannen om hva han må pakke hvis jeg ikke er istand til det selv
Muffin! Skrevet 15. juli 2010 #1600 Skrevet 15. juli 2010 Det var vel kanskje på tide du begynte på fødebagen, eller posen. :gjeiper: Og skjønner at det kanskje ikke er så lurt å la mannen få ansvaret for det.
Fremhevede innlegg