Neytiri Skrevet 8. juli 2010 #1521 Del Skrevet 8. juli 2010 Uansett når på dagen så er det bra du får litt søvn...du vet ikke når fødselen skulle plutselig skje, og da er det kjipt å ikke sovet natta eller dagen da....sov når du kan sier jeg, du har jo perm så! Jeg synes det høres ut som LilleEkorn sier, "stille før stormen".....tror W er en luring jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. juli 2010 #1522 Del Skrevet 8. juli 2010 Her er det nok stille før stormen ja Håper det snart skjer noe og at du slipper UL-timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1523 Del Skrevet 8. juli 2010 hehe, du kjenner vel til ordtaket : "stille før stormen" Kjør på med kanelboller med masse kanel, litt og press på punktet mellom tommel og pekefinger ( i dumpa der liksom, skal være statans vondt når du klemmer der..) Så kanskje det skjer noe. Dette gjorde jeg iallefall, og T kom 2 uker for tidlig Spiste grøt med maaaaasse kanel på til lunsj i dag orker jeg ikke, det er bare VONDT!!! og det punktet du snakker om, er der jeg får nåler stukket to ganger i uken faktisk Stille før stormen ja...... hmmmmm :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. juli 2010 #1524 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har tittet på telefonen min hele dag....bare sånn for å være sikker det ikke kom in en snikende mld fra deg om at nå var noe på gang Sender deg en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1525 Del Skrevet 8. juli 2010 du hadde nok fått vite det rimelig kjapt du Har som dagt sovet og hatt et raserianfall her i dag... så kjære måtte rydde og fikse det jeg hadde ødelagt Nå skal vi av gårde for å hente svigermor og så stikke til de for å spise kake.... kjære har laget rullekake med MASSE bringebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. juli 2010 #1526 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja hadde ikke tatt mange minuttene for meg å se meldingen Raserianfall....uff da, er kanskje ikke så lett om dagen, vet du vil bare få W ut nå og få kose deg som mor.... Håper kaker og litt selskap løfter humøret da Jeg skal hente mannen om et par timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1527 Del Skrevet 8. juli 2010 Var vel heller det at jeg har en mann som er så sta i tillegg til meg selv... og som liker å terge ekstra. I dette tilfellet VET jeg at jeg hadde rett, men han skal vri og vrenge på alt og da bare klikket det litt for meg... hormoner altså Er tilbake fra svigers nå.... er noen som er glad i å skravle... min kjære og familien hans ja :gjeiper: Putt på mannen min en 5'er så lever han lenge på den :dåne: Nei nå er det senga, først smøre tigerstripene på magen.... og jeg som elsker tigere.... men ikke at magen min ser ut som skinnet til en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. juli 2010 #1528 Del Skrevet 9. juli 2010 uff da, sånn er det noen ganger......jeg tror det kommer til å ta meg tid å få mannen til å akseptere navnet jeg vil ha......han synes ikke det passer som et navn, og vil ikke ha dobbelt navn....herrigud så vanskelig det skal være med sånt da. Håper du fikk roet deg med koselig kaffe......du og jeg er alltid flinke å skravle, og jeg trenger sikkert bare en kroning jeg Sykehuset for oss i dag, sender deg mld etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. juli 2010 #1529 Del Skrevet 9. juli 2010 Bare innom for ut lille W Rullekake med bringebær, å snadder, jeg har fullstendig dilla på bringebær og jordbær nå, ja og melonyoghurt, jeg spiser et beger til dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #1530 Del Skrevet 9. juli 2010 Har dilla på vannmelon jeg så mye jeg har sist i svangerskapet, så er jeg vel oppe i 100kg med vannmelon tenker jeg Men bare bra for meg da.. er ikke så flink til å drikke vann, så da får jeg vann i meg på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #1531 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Ordinær termin er 14 juli... Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag ) Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist? Mazilla: 5 juli Småkjekset: 7 juli (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans ) Muffin!: 7 juli Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag ) Dinedama: 16 juli Kanei: 17 juli Pupsi: 18 juli Tusle: 19 juli Neytiri: 20 juli Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag) Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet Endret 9. juli 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juli 2010 #1532 Del Skrevet 9. juli 2010 på en litt gravidlei, Devilina Syns du skal gjøre akkurat det du føler for de neste dagene, drit i kjerringråd osv du blir bare mer oppgitt når disse ikke hjelper, men på en annen side kanelboller er jo ikke å forakte Lille W, er en diva vettu ingen skal få ta glansen fra hennes ankomst :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #1533 Del Skrevet 9. juli 2010 Har i grunn ikke prøvd noen kjerringråd enda Bare tilfeldig at det ble maaaaaasse kanel på grøten i går Nei man får ta det som det kommer og ut kommer hun til slutt uansett, selv om man ikke ønsker og havne laaaangt inn i juli men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. juli 2010 #1534 Del Skrevet 9. juli 2010 19. juli tipper jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #1535 Del Skrevet 9. juli 2010 Da har jeg oppdatert datoen din også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #1536 Del Skrevet 9. juli 2010 Da har jeg tatt mitt aller første bad!!!!!! Fordelen med å bo 3 min kjøring fra sjøen DET var så deilig... trodde jeg kom til å drukne og se ut som en stranda hval men gikk bra. Anbefaler ikke å svømme eller flyte på ryggen.. bruker alt for mange magemuskler da.. og det likte ikke mangen min... men gikk bra. DEILIG!!!! Er vel lenge til jeg kan ta en dukkert igjen tenker jeg... :gjeiper: Sender en og masse tanker til Neytiri snuppa som ligger på sykehuset. BT skal ned og hun skal hjem til mannen!! Det har jeg bestemt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. juli 2010 #1537 Del Skrevet 9. juli 2010 for første bad!!! og takk for at du tenker på meg....jeg vil IKKE snike foran deg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #1538 Del Skrevet 10. juli 2010 Nei sniking skal vi ikke ha noe av, hadde du vært over 36-37 uker skulle du fått lov men ikke så tidlig. Snuppa må få kose seg i magen litt til altså Her i dag har det ikke skjedd stort.. som som en stein i natt... eller til å være meg er det som en stein.. våknet bare to ganger for å gå på do. Siste gangen var syv og våknet ikke igjen før kjære vekket meg halv ti :dåne: Det er Gatebil på Rudskogen nå.. og bilgal mann som jeg har, så skulle vi dit. Men ble til at jeg sitter her hjemme istedet. Begynt å merke at bekkenet krangler og jeg beveger meg som ei gammel kjerring så best å bli hjemme. Desuten... 200kr for å komme inn.. pr. pers.. nei takk. Jepp.. da er jeg 40 uker i dag da :dåne: Ser ikke ut til at det skal skje så mye her nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. juli 2010 #1539 Del Skrevet 10. juli 2010 Nei, det skjer nok ikke noe før den 18. skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 10. juli 2010 #1540 Del Skrevet 10. juli 2010 Heia! Bare innom for å sjekke om noe skjer hos deg! Jeg tipper at W kommer på fræddan jeg! altså om 6 dager fra idag. 16juli! Fin fin dag altså! Håper du overlever i varmen, med skranglete bekken og tiger på magen... Jeg har tatt meg ferie fra det meste, men jeg skal snike litt inne her og holde meg oppdatert! Må jo følge deg helt i mål! Stor STOR klem fra oss til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg