Devilina Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #1501 Del Skrevet 6. juli 2010 Har inntrykk av at jordmødrene setter de forskjellig. Hittil har jeg fått to i korsryggen, en mellom tommel og pekefinger, to på den ene leggen, en under navelen og en oppå foten eller var det to... husker ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. juli 2010 #1502 Del Skrevet 6. juli 2010 Måtte bare innom siden jeg reiser på feire i morgen og ikke er tilbake på 2,5 uker. Da har du sikkert født i mellomtiden, så jeg ville bare si: Lykke til!!! Håper alt går bra, og at du slipper å vente alt for lenge til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #1503 Del Skrevet 6. juli 2010 Å ferie.... så deilig!!!! God tur Ja født ja.... håper VIRKELIG det har skjedd noe innen 2,5 uke ja Ellers blir jeg frustrert og gal!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. juli 2010 #1504 Del Skrevet 7. juli 2010 7 DAGER IGJEN!!!! W mamma og pabba venter på deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #1505 Del Skrevet 7. juli 2010 Er så irritert i dag Hentet akkurat posten og der lå det en innkallelse til UL som fastlegen min henviste meg til forrige uke da jeg var der. Skal til UL fordi det var stigende SF mål... nesten 40 nå. (er det målet man måler fra skambeinet til øverts på livmor) Det bare øker og øker og hvor svæææær skal den bebisen bli da? Fikk som sagt time i posten i dag, 20 JULI!!!!!!!! Trodde det var et poeng og sjekket sånt noe FØR termin jeg, 14 juli.... :dåne: Blir så oppgitt. Fastlegen min ringte og jo til og med ned til de samme dagen da jeg satt hos ho og forklarte etc og da lurte de på om jeg skulle komme med en gang, men det var ikke nødvendig, bare det skjedde i løpet av neste uke.... som er denne uken her. Så nå har jeg ringt legekontoret og gitt beskjed, spurt om fastlegen kan purre for meg... for det er det fastleger må, hjelper lite å ringe og purre på sånt selv... vet da vel det siden jeg tross alt jobber med det. Da sier denne såkaldte kollegaen min at; nei det måtte jeg gjøre selv, fastlegen kan ikke det. Jasså.... har de eget system og regler på legekontoret jeg hører til eller? Jeg vet så godt at ringer jeg til sykehuset nå og spør om jeg kan få en annen time, så får jeg beskjed om at: nei det må fastlegen din gjøre.... :dåne: Forbanna helsevesen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. juli 2010 #1506 Del Skrevet 7. juli 2010 Oi, det var jo for sent synes jeg! Har du prøvd i allefall å ringe sykehuset??? skader ikke spørre å si du er bekymret for stor baby....ellers kan du bli med meg fredag og stå der til du får en ny time håper det ordner seg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #1507 Del Skrevet 7. juli 2010 Det fikset seg vettu.... dama bare... oi da... det må vi prøve å få rettet på. Som jeg sa til ho, ser lite vits i å sjekke om bebisen er stor om man skal inn 6 dager OVER termin. Så jeg fikk komme den 13 juli istedet, ikke at det er noe stort bedre, men hjelper i alle fall. Har jo egentlig termin 13, men på papiret den 14.... MEN... ordnet seg i alle fall Akupunktur time i morgen i gjen. Har forresten kjent litt mere sånne stikkesmerter eller hva søren jeg skal kalle det i dag... i høna eller området der nede. Kanskje livmora har lyst til å øve litt alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. juli 2010 #1508 Del Skrevet 7. juli 2010 Nei men så fint da!! Du får for sikkerhetskyld ta med sykehusbaggen om dem plutselig finner på å sette i gang....OM du da går så langt TA i bruk litt kjerringråd kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. juli 2010 #1509 Del Skrevet 7. juli 2010 til deg som snart blir mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. juli 2010 #1510 Del Skrevet 7. juli 2010 Hmmmm sladrisen min, kjenner du noe fra i dag???? Blir litt spent når jeg ikke ser deg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #1511 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er her jeg Nå og da, orker bare ikke å svare eller kommentere. Ikke helt i form i dag... eller nå... ble brått kvalm, fikk vondt i magen og halsbrann...MØKK!!! Tror det var fordi jeg drakk brus.... har luftsmerter og får ikke noe ut....så ingen rier nei Vi har forresten vært og kjøpt sofa i dag, får den om 2-3 uker Klør som en besatt i dag og, har tydeligvis fått i meg noe jeg IKKE skulle ha spist... sikkert thai maten i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. juli 2010 #1512 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er her jeg Nå og da, orker bare ikke å svare eller kommentere. Ikke helt i form i dag... eller nå... ble brått kvalm, fikk vondt i magen og halsbrann...MØKK!!! Tror det var fordi jeg drakk brus.... har luftsmerter og får ikke noe ut....så ingen rier nei Vi har forresten vært og kjøpt sofa i dag, får den om 2-3 uker Klør som en besatt i dag og, har tydeligvis fått i meg noe jeg IKKE skulle ha spist... sikkert thai maten i går Uff da Sterk mat er nok ikke godt for halbrann og brus er ihvertfall ikke noe særlig... Tenker på en Gravid Yoga stilling som ofte hjelper mot luft og magesmerter.....sitt på gulvet med beina i kryss.....bøy ryggen ut som en hissig katt om du skjønner og holder en liten stund.......så tar du albuene bakover så skulderbladene treffes samtidig som du trykker magen utover.....gjør dette flere ganger.....det skal massere tarmene ny sofa, det blir digg tenker jeg....får lære pusene å ikke klore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #1513 Del Skrevet 7. juli 2010 Vi må sikkert skaffe sånn kloreskydd... for de har jo fått lov til å klore på den dritt sofaen vi har... og da blir det nok vanskelig å venne seg av med det tenker jeg.... Magesmertene har gått over nå... hjalp å komme seg på do.. en befrielse rett og slett.... men tror jeg skal passe på hva jeg stapper i meg ja Yoga ja, skulle ha prøvd meg på det... men nå begynner jeg å bli sånn gammel kjerring... i alle fall på gangen. Tror bekkenet begynner å krangle, vondt mellom beina på hver side av høna. Og jeg går små små skritt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. juli 2010 #1514 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Sålenge det kommer nye møbler inni hus så går det an å lære kattene å ikke klore....ha en spruteflaske klar og sprut på de når de gjør det, da skjønner dem Det høres ut som W har gravd seg godt ned i bekkenet da, det er jo et bra tegn... trenger ikke gjøre masse yoga stillinger...bare prøv den der for magesmertene! Endret 7. juli 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #1515 Del Skrevet 7. juli 2010 Tja... gravd og gravd... håper det i alle fall. Var også derfor jeg skulle på ekstra UL denne uken.... men jeg fikk da 20 juli... hva er det de som setter opp timer tenker med? :klø: Men uansett da... 13 juli... føler at det er bortkastet og i grunn. Kanskje det har litt mere virkning i morgen med modningsakupunktur igjen. W er forresten veldig aktiv i dag... kravler og romsterer noe VELDIG i magen... ser ut som den rocke magen utenpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. juli 2010 #1516 Del Skrevet 7. juli 2010 Har nesten på følelsen at du får ikke bruk for den UL timen, uansett om jeg tippet 20juli altså Du får få mannen å stille opp nå....bare en liten "quicky" og så måååå bare W poppe ut vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. juli 2010 #1517 Del Skrevet 8. juli 2010 Fått sovi noe snuppa???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. juli 2010 #1518 Del Skrevet 8. juli 2010 oioioi, synes du har masse tegn på svært nærstående fødsel jeg!! Kjenner iallefall igjen masse av det du forteller om! Spennede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1519 Del Skrevet 8. juli 2010 Fått sovi noe snuppa???? Har sovet masse i dag.... sovner jo alltid som en stein ETTER at jeg skal opp... sto opp tidlig i dag.. sånn halv ni tror jeg... lot mannen sove litt ut siden det er ferie.... men da han sto opp og jeg hoppa i dusjen, ble jeg drit trøtt skulle bare hvile meg litt på senga etter at jeg hadde dusja... sov til 10:45 og så skulle jeg dra 11:00 for å rekke akupunkturtimen Og nå har jeg jammen sovet litt til... må jo være på grunn av at jeg ikke får sove om natten, er jo så varmt og klamt Kjenner mere bekken plager i dag og, sårt og ømt mellom beina liksom. Fikk ny akupunktur time til mandag, og vet du hva dama sier... du får ha lykke til da, selv om jeg er GANSKE sikker på at jeg ser deg til mandag :dåne: oioioi, synes du har masse tegn på svært nærstående fødsel jeg!! Kjenner iallefall igjen masse av det du forteller om! Spennede!! Spennende og spennende... skjer liksom lite synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. juli 2010 #1520 Del Skrevet 8. juli 2010 hehe, du kjenner vel til ordtaket : "stille før stormen" Kjør på med kanelboller med masse kanel, litt og press på punktet mellom tommel og pekefinger ( i dumpa der liksom, skal være statans vondt når du klemmer der..) Så kanskje det skjer noe. Dette gjorde jeg iallefall, og T kom 2 uker for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg