honning Skrevet 5. juli 2010 #1481 Del Skrevet 5. juli 2010 Hei Devilina! Her nærmer det seg saker og ting ser jeg Så koselig at du snart sitter med ei lita snuppe i armene dine Det var ei veldig fin vogn forresten. Hva har dere prioritert i forhold til vogna, og hvilken vogn er det? (Mulig du har skrevet det tidligere, men jeg henger så langt etter i dagbøkene, at jeg har ikke lest gjennom alt... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1482 Del Skrevet 5. juli 2010 Det er en Simo kombi vogn kjempe fornøyd med den. Den er riktig nok en av de tyngste... sies det. 16 kg, men.... har ikke lyst på noen av disse fancy vognene med svingbare hjul etc. Klarer oss fint med en standard vogn som gjør nytten sin kjempe godt. Refleksbånd rundt hele vogna og vannsikker Fikk med litt ekstra i prisen også myggnetting, regntrekk og stellebag. Og så er det sånn klikksystem at man bare kan klikke av bagdelen og snu den når barnet blir større og kan sitte oppreist og vil ha med seg mere ting i verden Du kan gå inn på Simo.no sine sider og lese om den og så er den Norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1483 Del Skrevet 5. juli 2010 Ordinær termin er 14 juli...oppdatering 04 juli Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag ) Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist? Mazilla: 5 juli Småkjekset: 7 juli (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans ) Muffin!: 7 juli Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag ) Dinedama: 16 juli Kanei: 17 juli Pupsi: 18 juli Neytiri: 20 juli Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag) Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. juli 2010 #1484 Del Skrevet 5. juli 2010 Er ikke så koselig å ligge ved siden av føttene til kjære heller vindu er i enden av senga vettu.... og hjelper ikke så mye at vindu står opp, for jeg har dekket til med persienne, gardiner og et teppe over der igjen... HATER LYS når jeg skal sove Men er uthvilt nå... får alltid slappet av og sovet når kjære stikker på jobb... han varmer jo opp hele rommet med kroppsvarmen sin så. Trenger ikke ovn i det rommet nei. Phu.... ohh sånn ja, skjønner Nei og i tillegg har du en ovnpå, altså W Jeg klarer å sove med dagslys til og med....oppvokst med midtnattsol vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juli 2010 #1485 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg bomma visst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1486 Del Skrevet 5. juli 2010 Dette er nok en sta bebis som liker å gjøre entré tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juli 2010 #1487 Del Skrevet 5. juli 2010 Det er enda den 5.juli da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. juli 2010 #1488 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Du vet en EKTE DIVA arrives fashionably late Endret 5. juli 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1489 Del Skrevet 5. juli 2010 Det er enda den 5.juli da Jo da.... men ikke mange timene igjen nå så om hun skulle ha kommet 5 juli så må jeg si jeg virkelig har hatt en styrt fødsel.... Du vet en EKTE DIVA arrives fashionably late Er vel som mamman sin ja vet å gjøre entré man skal både sees og høres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. juli 2010 #1490 Del Skrevet 5. juli 2010 Jo da.... men ikke mange timene igjen nå så om hun skulle ha kommet 5 juli så må jeg si jeg virkelig har hatt en styrt fødsel.... Er vel som mamman sin ja vet å gjøre entré man skal både sees og høres haha kunne være sånn som den fødselen som skjedde i bilen og pappaen måtte ta imot.......DET hadde mannen din likt tror jeg men ja, vi som vil bli hørt og sett kommer SENT :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1491 Del Skrevet 5. juli 2010 Da tror jeg han hadde daua.... måtte vel ha blitt lagt inn han og... stress og høyt blodtrykk Nei sånt vil vi ikke oppleve... når jeg tenker etter.... hadde det sjedd en fødsel i bilen hadde han vært mere bekymret for setene tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. juli 2010 #1492 Del Skrevet 5. juli 2010 Da tror jeg han hadde daua.... måtte vel ha blitt lagt inn han og... stress og høyt blodtrykk Nei sånt vil vi ikke oppleve... når jeg tenker etter.... hadde det sjedd en fødsel i bilen hadde han vært mere bekymret for setene tror jeg Nei det var det jeg tenkte meg siden han er så opptatt av bil....hadde nok klikka for han at du lekte over hele setet Nei uff håper virkelig ikke på for fort fødsel om jeg får det på naturlige måten altså....for jeg blir først og fremst så utrolig bilsyk...og den veien da til sykehuset kommet til å hele veien jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juli 2010 #1493 Del Skrevet 5. juli 2010 Kjempe flott vogn dere har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #1494 Del Skrevet 6. juli 2010 Tusen takk for det I dag er det modningsakupunktur igjen.... om jeg kommer meg dit. Kjære skulle ha begynt ferien sin nå, men sjefen hans skal bare, skal bare ordne noen siste ting før de stenger butikken helt. (Liten bedrift) Så da må jeg enten ta buss og gå i 15-20 min dit jeg skal eller så må jeg få svigers eller svoger til å svippe meg om de kan. Hater å spørre om sånt..... Fikk sove litt bedre i natt... selv om det var ganske så varmt, men man bør vel ikke klage.... endelig sommer og null snø.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juli 2010 #1495 Del Skrevet 6. juli 2010 Kanskje W får fart på seg hvis du må ta buss og gå et stykke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. juli 2010 #1496 Del Skrevet 6. juli 2010 Signerer Neferet!! W nå får du gi oss et tegn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #1497 Del Skrevet 6. juli 2010 ja det hadde vært noe... fått vannavgang på vei til modningsakupunktur... det ligger i gamlebyen i Fredrikstad og... få turister og folk som er der liksom men da hadde det vært action i hverdagen for de som var der i alle fall. Nei svigers kom å hentet meg gitt, kjære hadde ringt og spurt for meg uten at jeg var klar over det Så nå er jeg tilbake fra nulepute timen Var helt greit i dag og. Men kjenner ingenting i magen eller noe.... hadde ikke regnet med det heller, tror heller jeg kanskje får en litt lettere fødsel ved hjelp av denne akupunkturen Satser på det IIIIISSSSS har spist 3 stk i dag alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. juli 2010 #1498 Del Skrevet 6. juli 2010 iiiiiiis Ja fått flere blåmerker av nålene da....uff ser jo bare vondt ut egentlig, men ser du synes det går helt fint da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #1499 Del Skrevet 6. juli 2010 Bare de på korsryggen, men det ser jeg senere i kveld... er da de kommer fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juli 2010 #1500 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg fikk nåler i lilletåa, innsiden av anklene, oppå hendene og i hodet jeg :klø: Hvilken akupunktur fikk jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg