Devilina Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1441 Del Skrevet 1. juli 2010 Nå er vidunderet i hus Vogna altså kjøpte med ekstra trekk til å ha inni vogna, sånn at man kan bytte litt på fargene og så kjøpte en sånn vognpynt ting Og kjære spanderte en SVÆÆÆÆÆÆR softice på meg etterpå!!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juli 2010 #1442 Del Skrevet 1. juli 2010 morro!!! softis :dåne: *missunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2010 #1443 Del Skrevet 1. juli 2010 Du må se fra begynnelsen ja Den serien begynner litt rart syns jeg, men den tar seg opp og blir helt syk rett og slett Skjønner virkelig ikke hvordan noen kan ha slik fantasi Hun som skrev bøkene må ha vært høy på et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juli 2010 #1444 Del Skrevet 1. juli 2010 Du må se fra begynnelsen ja Den serien begynner litt rart syns jeg, men den tar seg opp og blir helt syk rett og slett Skjønner virkelig ikke hvordan noen kan ha slik fantasi Hun som skrev bøkene må ha vært høy på et eller annet Signerer....hun var sikkert på både amfetamin, ekstasy og kokain samtidig....helt coco altså......jeg skulle gjerne lest bøkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1445 Del Skrevet 1. juli 2010 Alle forfattere er vel høye på et eller annet, for makan til fantasi til tider... og hva med de som skriver de bra krimromanene.... det er jo til å bli sjokkert av hvor syk tankegang noen har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juli 2010 #1446 Del Skrevet 1. juli 2010 Ja det er jo sant, helt utrolig hva noen finner på å skrive om.....men den serien der er jo bare helt sjuuuuuk......og veldig bra lagd synes jeg, er der oppe med favorittene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2010 #1447 Del Skrevet 1. juli 2010 Med fare for å skryte på meg noe så kunne jeg nok ha skrevet en krimroman jeg og hadde jeg vært tålmodig nok.. Det er en fin grense mellom høy på et eller annet og bare psykotisk Jeg tipper under siste kategorien når det kommer til hva jeg kan klare å koke sammen i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1448 Del Skrevet 1. juli 2010 er det jeg viste... gale dinedama Vi lider vel alle av litt psykotiske tendenser til tider.... når jeg blir forbanna så kommer de rareste tanker opp... hadde en psykiater fått tatt del i min hverdag eller akkurat når jeg er sint hadde jeg vel blitt låst inne.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juli 2010 #1449 Del Skrevet 1. juli 2010 kan godt se for meg noe DineDRAMA bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2010 #1450 Del Skrevet 1. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. juli 2010 #1451 Del Skrevet 2. juli 2010 Må da innom her før jeg legger meg å gi deg en Sov godt etter en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1452 Del Skrevet 3. juli 2010 Takk for Hadde en hyggelig dag/kveld i går... men den natta som har vært :dåne: Varmt, klamt, tissing i et sett og har liggi mindre godt... hvor mange dager/uker til skal det bli sånn? phu... Og så våkner jeg opp og ingen Blir grilling hos mamma i dag, datteren til sambo til mamma og hennes lille familie er på besøk fra Island, så da må vi bort og hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 3. juli 2010 #1453 Del Skrevet 3. juli 2010 Du må føde i morgen!!!!!!! For jeg tippet 4 juli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. juli 2010 #1454 Del Skrevet 3. juli 2010 Fryktelig klam natt og nå er det 28 grader, men ingen sol....snakk om fuktighet i lufta :dåne: ahhh du får hilse herifra til Islendingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1455 Del Skrevet 3. juli 2010 Neytiri: skulle hilse tilbake vettu Gruer meg til enda en klam natt..... men heldigvis har det begynt å regne Blir kanskje litt bedre da Hadde det kjempe knall på grilling hos mamma i dag, god mat og godt selskap og mye skravling og tolking fram og tilbake... ikke lett å prøve å skjønne hva en 3-åring som snakker Islandsk sier heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1456 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Ok da starten jeg med en tippeliste nå... oppdatering 22.06 Ordinær termin er 14 juli...oppdatering 04 juli Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag ) Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist? Mazilla: 5 juli Småkjekset: 7 juli (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans ) Muffin!: 7 juli Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag ) Dinedama: 16 juli Kanei: 17 juli Pupsi: 18 juli Neytiri: 20 juli Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag) Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet Snart kan jeg begynne å krysse over datoer her er jeg snuppa er sta og liker seg i hulen sin..... så er nok leeeenge til det skjer noe enda Endret 4. juli 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1457 Del Skrevet 4. juli 2010 FÅR IKKE SOVE!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. juli 2010 #1458 Del Skrevet 4. juli 2010 Kjedelig å ikke få sove! men det er jammen ikke lett når det er så varmt og klamt Jeg gjetter 18. juli herregud, du har ikke lenge igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1459 Del Skrevet 4. juli 2010 Nei det er ikke lett.... blir jo svett bare man skal prøve å snu seg i senga, som ikke er en lett ting.... 18 juli ja Det er notert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. juli 2010 #1460 Del Skrevet 4. juli 2010 Neytiri: skulle hilse tilbake vettu Gruer meg til enda en klam natt..... men heldigvis har det begynt å regne Blir kanskje litt bedre da Hadde det kjempe knall på grilling hos mamma i dag, god mat og godt selskap og mye skravling og tolking fram og tilbake... ikke lett å prøve å skjønne hva en 3-åring som snakker Islandsk sier heller you see, vi "hilser" på ukjente mye lettere en det nordmenn gjøre :gjeiper: Nei islandsk hos en 3 åring er jo vanskelig noen ganger for oss som kan språket, så skjønner det ble vanskelig. Samtidig sikkert søtt for dem skjønner jo ikke hvorfor du ikke skjønner Nå synes jeg regnet hjalp ikke mye, for det er jo så tropisk fuktig vær.....men jeg sov faktisk veldig godt, men merker det blir mer og mer dobesøk må litt her inne for 10 dagers countdown! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg