Neytiri Skrevet 25. juni 2010 #1361 Del Skrevet 25. juni 2010 thihi er nok tyngst på lommeboken ja, men har gjort mange kupp nå, har tittet på tilsvarende priser her og jeg har spart mer en halvparten men mannen mener jeg bare kjøper mer da jada han fikk lønn og jeg sjopper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #1362 Del Skrevet 25. juni 2010 Hva har du funnet for noe annet lurt nå da? Tørr ikke å begynne å lete etter noe på nett jeg nå... for da tar jeg bare helt av.... :gjeiper: Men kanskje se litt etter sånne scrapping ting og ting til å lage bleie kaka av Tror jeg må lage den straks... har nok ikke tid til det med det første når W kommer Huff... fant nettopp ut hvorfor kjære ikke har fått noe på skatten... da vi leverte inn selvangivelsen med endringer, så ble ikke hva han har betalt inn i skatt justert. Han har betalt mere enn det som er registert, så derfor bikk han brått baksmell på 4800 istedet for penger igjen. Så jeg har sendt en klage til ligningsgreiene nå for at de skal se på det og rette opp. For penger igjen skal han ha. Det ene stedet han jobbet i 2009 sto ikke oppført og han hadde vel fått utbetalt ca 20000 der, jobb hos en kompis... men med skatt så klart og dette førte han opp, men ikke hvor mye han hadde trukket i skatt etc... så ergo... feil i regnskapet kan man si... :dåne: Håper det ordner seg, for han har nettopp bestilt nye dempere til bilen som er 5000kr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. juni 2010 #1363 Del Skrevet 25. juni 2010 Bra du fikk greie på hva som skjedde med skatten hans, men kjipt å måtte klage og greier.....jeg har enda ikke fått vite om skatten her i sverige, hvis ikke må jeg betale mandag ganske mange kroner får bare se.... Jeg har funnet moby wrap som jeg lurer på om å kjøpe, og sånne vaskekluter og greier for å unngå våtservietter....nusselige håndklær......og siden jeg bestiller fra europa trenger jeg aldri å tenke på 200kr grensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #1364 Del Skrevet 25. juni 2010 Har både engangs vaskekluter, sånne tørre jeg bare våter opp selv og kluter. Må teste ut begge deler Moby wrap ja, får enda ikke bestemt meg jeg... og så er det så mange farger og mønster også... vanskelig. Håndkler har vi mye av pluss at vi har i alle fall 4 stykk som er bare til W. sånn med hette på som man kan tulle ho inn i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #1365 Del Skrevet 26. juni 2010 Tror ikke det sjer noe hos meg på en laaaang stund enda, men sant skal sies har jeg merket mere sånn små ubehag liksom etter at jeg tok modningsakupunkter... kjenner liksom til tider noe helt nederst i magen/ved hønemor. Litt som dunking, press, mikro menssmerter som forsvinner omtrent like fort som de kom. Men tror så absolutt at det ikke er et dårlig tegn Nesten så jeg tror hun kan komme rundt termin nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #1366 Del Skrevet 26. juni 2010 Forresten... skjer med tickeren min? "has hemorrhoids" DET er det dårlig med her, kjempe glad jeg har sluppet unna slike plager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. juni 2010 #1367 Del Skrevet 26. juni 2010 and has the "runs" (diare) Småvondter og sånn er jo positivt da....har W forresten festet hodet etter :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #1368 Del Skrevet 26. juni 2010 dårlig med diaré også Hun har ikke festet seg sist jeg var til kontroll, men hodet ligger da ned riktig vei Ny ktr. igjen 2 juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. juni 2010 #1369 Del Skrevet 26. juni 2010 Bumba har koset seg nå siden sykehusbesøket med hodet mellom ribbeina mine.....men holder på med skikkelig "ommøblering" i dag, og nå er spark høyt opp i magen, lurer på om hun har snudd seg riktig vei vil vi ha de da! Fikk du forresten vite noe fra de blodprøvene, klør du enda så voldsomt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #1370 Del Skrevet 26. juni 2010 Ikke hørt en dritt ang. blodprøvene, så er nok helt normalt. Ba de sende kopi til fastlegen min også, for det var ikke sikkert jordmor rakk å se svarene før hun gikk i ferie. Spark og romstering høyt oppe tyder på at hodet er ned i alle fall Jordmor sa til meg t alt over navel området er normalt og tyder på at bebis har snuss deg og ligger rett vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. juni 2010 #1371 Del Skrevet 26. juni 2010 Ja de hadde nok ringt om det var noe alvorlig da det er bra når man ikke hører ifra de tenker jeg. Ja er mye romstering, men er usikker om det er spark eller hånda hun har ved hodet...hun prøver ivhertfall å snu seg tipper jeg.....og det liker jeg. Fikk dere utnyttet sola i dag eller? jeg har prøvd å legge meg, men det gikk dårlig med så lyst vær ute :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #1372 Del Skrevet 26. juni 2010 Har vært en tur i Fredrikstad og handlet noe kattegreier til småpusene og så dro vi en tur til Høysand og brygga som er der borte.. en liten 2 minutters kjøretur fra oss Kjempe mye folk der :dåne: Mange som badet, var ute med båt eller bare satt og koste seg på Homo'n... altså.. en sånn isbar drevet av to homoer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #1373 Del Skrevet 26. juni 2010 Nei nå er det her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. juni 2010 #1374 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg har hørt det er stive priser på Homo'n-baguetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juni 2010 #1375 Del Skrevet 27. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #1376 Del Skrevet 27. juni 2010 ja du sier noe der :gjeiper: Huff i går fikk jeg litt av et sjokk, kjære hjalp meg med å smøre meg i går, siden jeg ikke kommer til her og der og så har jeg jo mount Everest på magen Spør alltid om han ser noen strekkmerker, siden det er gravides store skrekk..... Han kunne ikke se noen, men ba han om å gi meg speilet som hang på veggen. Har funnet meg i at jeg har at jeg har strekkmerker under puppa og noen på streker på lovehandelsa.... MEN... i speilet lyste det noen svæææære tigerstriper mot meg på under siden av magen.. på hver side av navelen liksom.... litt langt ned OG så fant jeg noen på innsiden av låra, ganske høyt oppe og noen få på baksiden av lura. Satt i å stor grine av fortvilelse.... når man har masse komplekser med kroppen fra før av og får dette i tillegg, da er det ikke mye gøy Så i fjor var siste sommeren jeg none gang badet og viste meg i skjørt eller shorts. Høres kanskje drastisk ut og at jeg er smårar, men er bare sånn jeg er... takler ikke at folk ser på meg, for jeg er sikker på at de ser alle skavanker som er... fucked up selvbilde ja. Er ikke noe bedre med all den eksemen jeg har fått nå heller... folk ser på meg og lurer på hva det er liksom. Har hørt oppigjennom hele barndommen... æsj... hva er det? Er det mittsomt? Kan jeg ta på det? etc.... Dagens syt fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juni 2010 #1377 Del Skrevet 27. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juni 2010 #1378 Del Skrevet 27. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. juni 2010 #1379 Del Skrevet 27. juni 2010 Fortsett å smør deg godt med en krem som inneholder mye olje, strekkmerkene vil ikke forsvinne, men du vil holde huden elastisk og forebygge nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. juni 2010 #1380 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Uff da jenta mi Kjøpte du aldri Wadela oljen??? Holder det utrolig mykt å fint, og siden sålangt jeg har smurt på 2 ganger pr. dag har jeg ikke fått et strekkmerke.......fra før har jeg mellom 5-8 som ser ut som røde flekker....men ikke blitt verre da. Men jeg kan også si at strekkmerkene dine blir bedre med tid vettu...de blir små og gråe og de fleste vil nok ikke la merke til dem....er bare oss vettu. Mannen min sa her om dagen at han synes kvinner som har strekkmerker på magen er flotte, for som oftest viser det at dem har gått gjennom noe så flott som å skape et lite vesen :rødme: Mannen din tenker vel ikke mye på det siden han ikke har sett dem noe særlig vel? btw pcn klikka hos meg i gårkveld så fikk ikke svart deg ang. søk på ebay. MEN: Gå på Ebay.com, velg kategori CRAFTS, skriv in i feltet ved siden av SATIN RIBBON, på høyre siden vil du se SORT BY: velg PRICE+SHIPPING lowest first, om du vil spesifisere farge er det på venstre siden av skjermen, f.eks. PINK, og vil du kjøpe med engang og ikke drive med å legge in bud velger du også på venstre side BUY IT NOW.......da får du opp stort sett de selgerene fra kina(de er alltid billigst på sånt), ser f.eks når jeg gjorde akkurat dette søket at du kan få stor rulle til under 5 dollar med shipping, og enkelte har gratis shipping fra kina p.s. hvis du bare velger crafts og ser på venstre side er det mulig å velge subkategori scrapbooking og sånt.....om du leter etter noe sånt også! Håper dagen din blir bedre søta Endret 27. juni 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg