Neytiri Skrevet 24. juni 2010 #1341 Del Skrevet 24. juni 2010 Nå er jeg spent å høre hvordan det gikk......er ikke hjemme før 15 igjen da men... Mannen din er morsom, for du kunne kjørt og plukket han opp da.....hihi mannfolk og bilene dems :dåne: Mannen min vil aldri gi meg lov å kjøre om han er hjemme.....da sier han at folk kan tro han har drukket midt på dagen siden han sitter i passasjer setet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. juni 2010 #1342 Del Skrevet 24. juni 2010 Tippeliste, ja. Nærmer seg jo veldig nå! Usikker på om jeg vil dele dagen min :gjeiper: , så jeg tipper 7. juli, dagen mamma hadde termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #1343 Del Skrevet 24. juni 2010 Da er jeg tilbake fra akupunkturen Var ikke så skummelt som jeg trodde og kjempe koselig dame jeg var hos Om jeg merket noe alså... kjente litt sånn småmurring da jeg gikk ut derfra, men har gått over nå... skal tilbake igjen på mandag. Skal ta dette to ganger i uken :dåne: Men alt er verdt å prøve. Fikk en nål mellom tommel og pekefinger på ene handa. En på magen under navelen en plass... to i korsryggen... de kjente jeg og så var det oppå fotbladet på ene foten og på den andre foten var det en hel haug og leggen så klart. Glad for at det ikke var i ansikt etc Men herregud for en tett mann jeg har :dåne: Svigers skulle hente meg 10.20 og kjøre meg, vi var litt usikker på hvor det var, så tok litt god tid.. og godt var det... for jeg fant ikke minibank kortet mitt :dåne: Ringer mannen... for å så høre at jo da.. DET HADDE HAN TATT... han måtte ha litt bensin på bilen... enda mere :dåne: Hvor er tankegangen? Hallo... jeg skal på en time som koster penger og jeg viste at han hadde tomt på kontoen sin, så jeg hadde tenkt til å være snill og føre over penger til han.... MEN HVA MED Å SPØRRE OM HAN KAN TA KORTET MITT!!!!?????? Ikke fikk jeg feriepengene mine i dag heller bare vanlig lønn... en strek i regningen det også... møkk... må vente enda 14 dager på å få de da. Godt kjære får lønn neste uke, for er ting som må betales... alltid noe som må betales. Er ikke noe morro å bli voksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #1344 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) dobbelpost Endret 24. juni 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #1345 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Ok da starten jeg med en tippeliste nå... oppdatering 22.06 Ordinær termin er 14 juli...oppdatering 24 juni Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag ) Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist? Mazilla: 5 juli Småkjekset: 7 juli (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans ) Muffin!: 7 juli Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag ) Dinedama: 16 juli Kanei: 17 juli Neytiri: 20 juli Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag) Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet Endret 24. juni 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. juni 2010 #1346 Del Skrevet 24. juni 2010 Har mannen forresten fått ammetåka eller Godt å høre det var ikke så skummelt med akupunktur Ja kjipt å ikke få penga man skal få DET vet jeg alt om nå.....jævla NAV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #1347 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Han har vært i konstant ammetåke siden jeg ble kjent med han skjønner ikke hvordan det går an å være så distré som han til tider jeg altså :gjeiper: NAV ja... ikke snakk da... ringte de iste for å høre om saken min... da ble jeg satt over til en person, så måtte jeg vente litt... men det brøt fordi jeg ikke hadde mere penger på rinkontaktkortet :dåne: så fikk jeg fylt på og ringte igjen.. snakket med ei annen dame på dette telefonservice kontor greiene... hun kunne ikke skjønne hvem jeg hadde snakket med, for det kontoret jeg skulle snakke med hadde jo bare tlf tid fram til halv tre.. (klokka var da litt over tre) som jeg sa til ho... merkelig at hun forrige jeg snakket med klarte å sette meg til rett person da.. OMG :dåne: igjen.... så hun skulle skrive en mail da... og jammen ringte det ikke en hyggelig mann nå nettopp... de skulle se på ting på mandag eller tirsdag.... hvorfor ikke i morgen? :klø: Uansett... det skjer noe... Lovet jo bilder av det jeg har fått, og her kommer de... ikke beste bildene men Dette fikk jeg av svigermor, det er ei på jobben hennes som hadde strikkeoppdraget da Setesdal strikk er stor størrelse... 9 mnd eller noe tror jeg. Det er i alle fall noe snuppa kan ha lenge Sokker av noe restegarn hun hadde Lille W kommer ikke til å fryse i alle fall Endret 24. juni 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #1348 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Mamma har strikket, sokker, kjole og en sånn truse/shorts ting Jakke, lue og sokker by mum Endret 24. juni 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. juni 2010 #1349 Del Skrevet 24. juni 2010 Kjempe flott ting til lille W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. juni 2010 #1350 Del Skrevet 24. juni 2010 Hahaha du får si til han at det egentlig holder med at du får ammetåke da nydelige strikketing du har fått! :rødme: W blir såååå søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. juni 2010 #1351 Del Skrevet 24. juni 2010 Så fine ting du har fått til W!! På tide at hun kommer ut og får prøve dem snart kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #1352 Del Skrevet 24. juni 2010 På tide ja... altså.. føler meg ikke helt klar enda Hun får la mamma ha litt fri først får hun vil ut... har bare nytt permisjonen i to dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. juni 2010 #1353 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg er så dårlig på å tippe, men jeg tipper at hun kommer 21. juli jeg Så søte strikkaklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #1354 Del Skrevet 25. juni 2010 Oppdatert I dag skal vi ned og bestille vogn!!! Er litt kampanje på vognen, får den 400kr billigere, så 5999 koster vogna med valgfri stellebæg og myggnetting til Og så har jeg fått feriepenger og mamma og pappa skulle sette inn penger til vogna vår i dag, enda mere Men kjære har enda ikke fått skattepenger :klø: og ikke noe brev om at det dukker opp i oktober heller.... rare greier.... men men... Tror den dagen her blir bra Eneste som mangler nå er at NAV ser på saken min idag istedet for til mandag/tirsdag DA er det en SUPER DAG!!!! Men lurer fortsattt på hva jeg skal ta meg til i dag da... slet med å sove i natt hadde brått to pusekatter som sov oppå meg... sniker altså!!! Men snart er det slutt med det, skal skrubbe og vaske ned soverommet som bare det, blir kattefri sone ja Nå er jeg brått i det stadiet at jeg er mere klar for en fødsel igjen, svinger veldig på det der.... rare greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. juni 2010 #1355 Del Skrevet 25. juni 2010 hurra for vognkjøp da Har mannen din MIn ID så kan han titte på skattekontoret sine sider å se hva som skjer....eller har han gitt ut riktig kontonr? Soverommet har blitt kattefri sone nå også, Marilyn er ikke så glad men det får nå bare være sånn Flinka i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #1356 Del Skrevet 25. juni 2010 Han har min ID ja, har vært inne på Altinn.no og sett, der man leverer selvangivelsen etc, men ikke funnet noe spesielt der. Kom akkurat hjem fra vognkjøp nå... eller bestilling av den da Kan hente den ferdig montert 2 juli Nå begynner ting å falle litt mere på plass her! Nå gjenstår bare resten i leiligheten... som jeg sikkert må fikse selv... for kjære dro akkurat til Drammen med naboen... fordi naboen skulle se på en motorsykkelen han lurte på å kjøpe :dåne: Alt bare for å slippe unna å gjøre noe hjemme... mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. juni 2010 #1357 Del Skrevet 25. juni 2010 Kanskje du skal ssette ned foten å si at nå kommer W snart, og ting må være i stand W får være innimagen så lenge dere ikke har vogn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #1358 Del Skrevet 25. juni 2010 Sa det i går... han var jo enig så klart... men mannfolk er mannfolk... glemmer fort Men for å si det sånn.... han skal fåi jobbe skikkelig hvis hun brått kommer før og ingeting er i orden for da har joeg overlatt ting til han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. juni 2010 #1359 Del Skrevet 25. juni 2010 får minne han på når han da får sånn impuls å dra avgårde.....han må nok inse det er ikke mange ukene igjen Heldig du som orker og kan drive med ting og tang......jeg gikk igjennom litt papirer i dag og sitter nå å handler på nettet.....ja det er det jeg orker liksom :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #1360 Del Skrevet 25. juni 2010 Handle på internett tar på deg og belaster både hodet og øyne :gjeiper: og ikke minst lommeboka, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg