Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Den har jeg plass til nå... tok vekk alt fra benken... nå er bare spørsmålet... hvor skal jeg sette det som sto der? :klø: :ler:

Har ikke noe sted å sette vaskepulver etc og ikke noe sted å sette den storekurven som sto der med svæææære håndkler.. :dåne:

Møkka leilighet!!

:fnise: Jeg har alltid vært flink å ta bort ting.....for så å finne et hull i et annet rom å plassere det i......derfor man hadde alltid så mye stæsj overalt.......

dere har ikke skapplass på soverommet for håndklær feks? Vaskepulver....hmmmm under vasken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

får satse på det... men da må du jo bli justert mye ;) for man må gå i permisjon 3 uker før termin ;)

Ja... :sjenert: så det er nok ikke så mye sjans for at det skal gå opp. Men men.. Så farlig er det jo heller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undervasken er det stappfult med kluter og små håndkler og det lille vi får plass til av deodoranter etc.. og og ikke minst... de derre slangene etc til vaskemaskinen... han som har pusset opp leiligheten og leier ut har ikke tenkt smart... under stellebenken eller plata så står jo vaskemaskinen og såhar vi en sånn hylle på hjul med 3-4 skuffer hvor vi har alt annet fra kremer, fønere, rettetenger, og andre hygiene artikler... har smelt opp to hyller på veggen over stellebenken. Den ene er stappfull med bleier og stæsj til W og den andre står det 3 flettekurver hvor det er enda mere sminke, kremer, hårting og sånt.. og når har jeg kastet mye som var i de også.. :dåne:

Soverommet... det er like trangt det... vi har en 180x200 seng og det er det som er plass der... har en kommode der også hvorl vi har undertøy etc i... and thats it... får akkurat presset inn en vogge ved siden av der jeg sover, men den kræsjer i døra, så den kommer ikke til å gå ordentlig opp :dåne:

Vi har måttet kaste ut det doble skapet som sto i gangen hvor mine klær var i... kjøpte et høyt skap på ikea og satt i hjørnet istedet og fikk en hylle over der igjen til å henge fra oss ting, så nå har vi faktisk plass til å ha vogna i gangen :hoppe: MEN... hvor søren skal jeg putte kattekassa etc når den kommer inn? :klø:

for et prosjekt!!!!

For å ikke snakke om rommet til W.. som var det gamle datarommet... vi må ha ut datapulten, en hylle med masse permer og papirer i... ha ut klesskapet som står der med kjære sine klær... og hvor skal vi putte klæra hans? :klø:

DET ER IKKE PLASS NOE STED!!!! :kjefte::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord, dere trenger større plass! :fnise:

uff det var faktisk ikke lett....er ikke plass i stua bak den store svarte hylla å ha kattekassen da?

er det sånn at du har for mye klær, eller bare ikke plass til å oppbevare det? jeg har måttet gi bort utrolig mye klær...for jeg har rett og slett for mmye og ligger overalt :sjenert:

har dere ikke bare laptop?eller har dere pc også? for da trenger man jo ikke pcbord om man har bare laptop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske: Det er ikke bare bare og klemme inn en ny beboer i en liten leilighet ser jeg.. Dere får bruke smarte løsninger (IKEA :nigo: ) der dere kan :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord, dere trenger større plass! :fnise:

uff det var faktisk ikke lett....er ikke plass i stua bak den store svarte hylla å ha kattekassen da?

er det sånn at du har for mye klær, eller bare ikke plass til å oppbevare det? jeg har måttet gi bort utrolig mye klær...for jeg har rett og slett for mmye og ligger overalt :sjenert:

har dere ikke bare laptop?eller har dere pc også? for da trenger man jo ikke pcbord om man har bare laptop.

Vi har laptop og den derre printere vår da... er bare det at jeg HATER når den står i stua... for da blir det alltid så rotete rundt den med papirer og div... pluss at kjære bor på den med gang han ser den og kommer inn døra.. er som å snakke til en vegg hvis han sitter på pc eller ser på TV... null respons. Og det gidder jeg ikke.

Klær ja... har gitt bort 6 svarte søppelsekker med klær i løpet av 1 år... så sier litt om hvor mye jeg hadde... men har enda mere.... :dåne: men alt jeg har får jeg faktisk plass til i skapet i gangen nå :hoppe: MEN... så var det sko da... har litt for mange av det også :ler: typisk jente ja....

hmmmm... bak den sorte hylle ja... der står klatrestativet til pusene og div. hobbyting som er mine... som jeg heller ikke har plass til....

For dere som lurer... vi bor på 60 kvm.... men rominndelingen er helt på jordet :dåne: er nesten så jeg lurer på om det er mindre her....

:klaske: Det er ikke bare bare og klemme inn en ny beboer i en liten leilighet ser jeg.. Dere får bruke smarte løsninger (IKEA :nigo: ) der dere kan :jepp:

Nei det skal være sikkert å vist.... har vært på IKEA og funnet masse, men ikke alt de har der heller faktisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har laptop og den derre printere vår da... er bare det at jeg HATER når den står i stua... for da blir det alltid så rotete rundt den med papirer og div... pluss at kjære bor på den med gang han ser den og kommer inn døra.. er som å snakke til en vegg hvis han sitter på pc eller ser på TV... null respons. Og det gidder jeg ikke.

Klær ja... har gitt bort 6 svarte søppelsekker med klær i løpet av 1 år... så sier litt om hvor mye jeg hadde... men har enda mere.... :dåne: men alt jeg har får jeg faktisk plass til i skapet i gangen nå :hoppe: MEN... så var det sko da... har litt for mange av det også :ler: typisk jente ja....

hmmmm... bak den sorte hylle ja... der står klatrestativet til pusene og div. hobbyting som er mine... som jeg heller ikke har plass til....

vi har satt printeren oppå kommoden til Bumba samt pcn(brukes kun til å laste ned ting), så har jeg laptoppen i stua, har et sånt "bord" man har i fanget hvis du skjønner...så går an å flytte den bort om den er i veien.

papirer flyter det alltid av, så nå har jeg begynnt å få ting in i permer sånn at det kan gå opp i et skap.....blir også lettere å finne igjen....men gud er det mulig hvor mange papirer som kommer in døra fra diverse steder! :dåne:

hehe sko ja, DONT GET ME STARTET :rope: Mannen har gang på gang klaget på alle skoene mine......for fleste av dem ligger jo bare der, men OM jeg skal ha den og den kjolen må jeg jo ha de da :sjenert: IKKE LETT det forstår jeg altså.

Har du hobbytinga dine i boks eller noe sånt? Jeg kjøpte stor plastik boks fra clas olsen, utrolig bra å kunne sette bort.....

bare pass på at kattekassen ikke ligger i nærhet av maten dems.....for katter liker det ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal ha kattekassa inn vede siden av klatrestativet og bak den svarte hylletingen... så blir det liksom en meter unna kattematen.. og det blir ikke suksess.... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh sant, uff er så vanskelig det der med hvor ting skal være....og plus 2 katter og en baby!

Håper du finner ut av det :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: skulle få besøk av søstern i dag, fordi hun skulle jo få gave av meg....

Hun ringte halv et og sa at da kom hun snart... 3 timer tok det før hun dukket opp... og så var hun her i 30 minutter... hadde med seg ei venninne og de skulle bort på en dyrebutikk og handle noe greier...

Skjønner at vi har lite kontakt og bare er halvsøsken altså.... men sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt da.......jeg har en som går ikke an å få vekk når hun først er her.....drar all energi fra meg, så det er ikke bare bare det heller :fnise:

hva fikk hun da av deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt to singletter til ho, sånne lange og de falt veldig i smak :) Og så kjøpte jeg noe scrapbook ting, for hun driver veldig mye med dette. Kjempe flink til å lage kort etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hvis man får det til så :jepp: liker bedre å lage album sider jeg da.... føler jeg får det mere til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg liker begge deler jeg.....ble så inspirert av Pupsi sine kort at jeg tror det blir noen sånne til dåpsinvitasjoner :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en ny bok nå i en sånn hobbyklubb jeg er med i, kjempe mange fine kort og invitasjoner etc i den. Den må du se i :jepp:

Fikk et strikke sett av svigermor i dag og. bukse, genser, lue og votter i setesdal strikk lilla og hvitt. Nyyyydelig. :hjerte:

Skal bli godt å kle på lillemor det i vinter :nigo:

i morgen er det modningsakupunktur.... gru/gleder meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ohhh det vil jeg se!! og lilla strikke sett :rødme:

synes du er tøff som skal på modnings greia i morra....regner med du sier ifra hvordan det gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få lagt ut bilde av settet som jeg fikk av svigermor og som mamma har laget :nigo:

Skal oppdatere hvordan det gikk i morgen. Har time klokka 11 og svigers skal kjøre meg dit, må til gamlebyen i Fredrikstad... kjære måtte jo ha bilen så... selv om han bare kjører fram og tilbake til jobb... som er 10minutter en vei... :dåne:

Men nå er det kvelden her... mulig litt TV titting først for å bli ekstra trøtt først men.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilde av det som høres ut som et kjempe flott sett :jepp:

Håper det går greit på modningsakupunkturen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok fint med modningsakupunkturen skal du se :klemmer:

Jeg fikk masse maserier og mensmurringer en time etter jeg hadde vært og det varte i et døgn :Nikke: Blir spennende å høre hvordan din kropp reagerer på det :jepp:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...