Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var da fælt så priviligerte de var oppi nord da? gratis er nok ikke aktuelt her... må sikker ha henvisning til det og drit lang ventetid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL legen jeg var til ringte bare opp på føden for å spørre om de hadde tid, så gjorde de det :Nikke: Men om det kan ha med at jeg skulle settes i gang noen dager senere kan nok være en medvirkende årsak :Nikke: Sånn at jeg skulle være mest mulig klar til igansettingen tenker jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en grunn ja.. jeg skal jo ikke settes i gang, bare ha denne modningsakupunkturen... og har jo 3 uker igjen også... men blir spennende å se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis ja.....kanskje jeg skulle spurt om man får det her.....for er jo utrolig mye gratis gravide får her!

så trenger ikke starte før 3 uker til termin??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da får jeg se det an når mannen kommer hjem....kommer rundt uke37...tror jeg

Takk for skanngreie ;) Tror kanskje jeg fikk noe sånt på ordinær UL, men vi var midt i flytting og lurer nesten på om dette ble endten kastet eller ligger nederst i esken med papirer :rolleyes: Jeg kan ihvertfall lese litt nå :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da starten jeg med en tippeliste nå... oppdatering 22.06

Ordinær termin er 14 juli

Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag )

Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist? :)

Mazilla: 5 juli :hoppe:

Småkjekset: 7 juli :hoppe:(hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans )

Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag )

Dinedama: 16 juli

Kanei: 17 juli

Neytiri: 20 juli

Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig.. sov til halv elleve i dag :fnise: vært oppe for litt tissing bare. Til og med pusene sov så lenge :)

Nei... må gjøre noe nyttig i dag :skratte: , føler jeg bare har latt alt flyte... men ikke lett når alt er tungt heller.. og når jeg begynner på et eller annet rom i leiligheten så blir det masse ting til overs som jeg ikke har anelse om hvor jeg skal putte... :dåne: vi har for mye ting...

Søstern kommer kanskje i dag også, har en bursdagsgave til ho... noen dager siden 5 juni nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde samme problemet når vi flyttet fra Norge......hadde liten leilighet og ALT for mye ting.........ble til slutt over 20 svarte poser av ting vi ga bort eller kastet....plus ga bort noen møbler siden vi ville ha en renere look, og trengte plass til babytinga.

Lykke til, men ta det med ro, du vil ikke kjøre deg helt ut første dagen vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen her :hoppe: Om jeg skal få lov og tippe en dag :sjenert: så må det bli 15 Juli :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som har fri nå som det er så fint vær!!! :sol:

:nigo:

Ja du får jo permisjon rundt juletider/nyttår :fnise: nyyyyte snøen da ;)

Vi hadde samme problemet når vi flyttet fra Norge......hadde liten leilighet og ALT for mye ting.........ble til slutt over 20 svarte poser av ting vi ga bort eller kastet....plus ga bort noen møbler siden vi ville ha en renere look, og trengte plass til babytinga.

Lykke til, men ta det med ro, du vil ikke kjøre deg helt ut første dagen vel ;)

Har en tendens til å samle på ting.... er liksom et minne eller verdi i ting :fnise: men vettu... siden jeg og kjære har bodd sammen, som nå er 2 år så har jeg holdt på å kaste hele veien... blir jo ALDRI ferdig.... nå driver jeg med badet.. har så mye sminke, kremer og andre duppeditter... må seriøst bli flinkere til å se på utgangsdato på ting :ler:

Og medisin skapet vårt..... don't get me startet.... kunne ha åpnet mini apotek :fnise:

Nå er det ikke lenge igjen her :hoppe: Om jeg skal få lov og tippe en dag :sjenert: så må det bli 15 Juli :nigo:

Det er notert ;) nei det er sannelig ikke lenge igjen.... kjenner jeg får litt sånn småhetta og glede omhverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er kanskje problemet at du er like flink å kaste som å kjøpe in nytt :lur::fnise:

Ja du må få plass til stellematte på badet nå.....bare ta en ting om gangen så kommer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg plass til nå... tok vekk alt fra benken... nå er bare spørsmålet... hvor skal jeg sette det som sto der? :klø: :ler:

Har ikke noe sted å sette vaskepulver etc og ikke noe sted å sette den storekurven som sto der med svæææære håndkler.. :dåne:

Møkka leilighet!!

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Ja du får jo permisjon rundt juletider/nyttår :fnise: nyyyyte snøen da ;)

Ja, jeg gjør det. Jeg må ærlig innrømme at jeg håper terminen blir justert litt, sånn at jeg får permisjon fra romjula, så slipper jeg å spare feriedager til da. Det er jo INGEN ekstra fridager i romjula i år! Alle helligdagene faller i helgene. :snurt: Men det trenger jo ikke du bekymre deg for.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får satse på det... men da må du jo bli justert mye ;) for man må gå i permisjon 3 uker før termin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...