Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hihi du får rope på mannnen, nå får han stille opp vettu :gjeiper: I ditt tilfelle synes jeg tickeren har passet veldig bra! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært her så... er hos foreldra sine med en kompis og ser på hva som må byttes ut av kledning på huset etc.... kanskje jeg skulle ha overrasket han litt etterpå :lur: stakkars mannen... tror sist var i slutten av april :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan ikke si at lysta er der heller... :sukk: mista vel egentlig den når jeg ble gravid... rare greier.. men kjære gir ikke noe initiativ akkurat heller... så det går liksom i glemmeboken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant....men som jeg sa i går....er ofte gutta vet ikke helt hva dem får LOV til :fnise: kanskje han blir kjempeoverrasket....det er jo ganske så opphissende det når man minst forventer det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

For all del gjør det før dere legger dere for kvelden, da er det eneste jeg tenker på å falle i søvn :Gjesp:

Ikke stress med det.. Ta det som en bonus hvis det blir noe :sengekos::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fåt sagt det nok... OH HAPPY DAY!!!! Dinedama har fått jenta si :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... da overlever kjære litt til :fnise: men kan ikke si at det var så veldig behagelig... enten har tissen hans vokst noe velig eller så har jeg blitt super trang... heller det sistnevnte vel :fnise:

Så da vet dere DET jenter :ler:

Kjære var ikke lei å be :lur:

Men.... da var det på tide å legge inn et bilde igjen... ble et i bokser og bh men, starte en ny trend vel :ler:

028sj.jpg

Ser ut som magen har sunket litt også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi begynnte å lure siden du ble borte :ler:

:strix: du har vært for flink med knipeøvelsene :lur:

:fnise:

fine magen :hjerte: der er devilita og koser seg fortsatt.....

p.s. lekre truser Devilina :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: svæææære granny panties :hjerte: faktisk er det boxer eller hipster... men rævva har jo vokst i bredden så blir jo de trusene istedet :lur: I feel like a sexbomb :hoho:

Altså, vi lagde jo mat og da :ler: så ble ikke bort bare for :sengekos:

Knipeøvelser har jeg praktiset lite :ler: så er vel lille W som tar all plassen i alle rettninger vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: svæææære granny panties :hjerte: faktisk er det boxer eller hipster... men rævva har jo vokst i bredden så blir jo de trusene istedet :lur: I feel like a sexbomb :hoho:

Altså, vi lagde jo mat og da :ler: så ble ikke bort bare for :sengekos:

Knipeøvelser har jeg praktiset lite :ler: så er vel lille W som tar all plassen i alle rettninger vel

:skratte: Sexbomb sexbomb ur my sexbomb....haha granny panties er bra, eller bokser som det er da, jeg klarer ikke tanntråd lenger :ler:

nawwww trodde det var en laaang heftig runde med :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ble en kort en... men en kort er ofte like fin den. :lur: viktigste er vel formålet vel :ler:

MILF vettu ;) da må man ha sånne truser :ler: tanntråd nei.. pokker... strammer for mye på sidene nå og hele sullamitten forsvinner jo i alle som er sprekker :ler:

Si meg... er vi alene på KG igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo: tusen takk.

Jo flere jo bedre... men kanskje ikke så rart det er stille :ler: Dinedama er jo ikke her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: du holder meg i godt humør her ihvertfall :jepp:

MILF....det sa mannen sist når han da klemte på puppen og det kom ut litt guff :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...