Devilina Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #1141 Del Skrevet 8. juni 2010 Tja si det du moren til kjære og svigerinna mi fikk svangerskapsforgiftning begge gangen, så svigerinna mi ble født 2 uker før og min kjære kom faktisk etter termin, men KS på begge... men det sies at man ikke er lik som sine mødre.... tror hun går over jeg da sånn nærmere 19-20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #1142 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har godsnakket med lilletrulta å vi er enige om at hun skal komme før terminen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #1143 Del Skrevet 8. juni 2010 ja, jeg har prøvd det jeg og.... men til å ha null plager, problemer og i det hele tatt har det knall.. så tviler jeg på at hun vil ut noe før. Førstegangs går jo som regel over tiden også... så tipper en uke overtid her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. juni 2010 #1144 Del Skrevet 8. juni 2010 Så heldig du er som ikke har noen plager!! Håper jeg får det på samme måte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 9. juni 2010 #1145 Del Skrevet 9. juni 2010 Hewrooo!!! Da er jeg tilbake fra Belgia (var dit jeg skulle ja!) Må jo innom og si hei! Orket ikke pille på pcén på mandag for var så sliiiten og så tror du vel ikke nettet var nede igår pga problemer med hafslunds nett?? AAAAARG!!! Så gøy at pusene ble glade for å se dere OG at det er fremgang!! Snart skal du se at Tigris sitter som limt fast i deg day and night! Håper du får en fiiin kveld! Jeg skal slafe på soffan mens LileMann er på jobb! Litt deilig det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1146 Del Skrevet 9. juni 2010 Nå gir jeg opp!!! :dåne: Har prøvd å skrive innlegg her 3 ganger nå... og kommet ganske langt... men så klarer jeg å komme inntil et eller annet som gjør at markøren flyttet seg elle jeg havner helt på innloggings siden igjen. Søsterliten: velkommen tilbake!!! Men du... dere må helt klart skaffe dere nytt nett!! Har sånn usb mobil ting... funker som bare det.. Netcom, og ikke hatt noen problemer enda Ja hvordan ver det i Hercule Piorot sitt hjemland? skrives det ikke sånn? :klø: Er du sykemeldt forresten? Siden du er hjemme og har tid til å dra litt bort etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juni 2010 #1147 Del Skrevet 9. juni 2010 Trykk bare på fremoverpila, så kommer du tilbake der du var sist.. Å da skal innlegget fremdeles være inntakt Hender det skjer meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1148 Del Skrevet 9. juni 2010 Det har jeg ikke tenkt på enda... får prøve det neste gang... veldig irriterende i alle fall... Pc'en som kjære mistet i gulvet er oppe å går igjen er den jeg bruker nå.... og vi har fått det nye windows 7 programmet... så kanskje det er noe med at det fucker litt opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 9. juni 2010 #1149 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg er sykemeldt 50% ja, men jeg reiste på fridagene mine, Jobber jo turnus så vi hadde fikset fridager før og etter helg! Nais å ikke stresse og så klarer jeg ikke av samvittighetsgrunner å reise bort når jeg er sykemeldt if you know what I mean... Les om turen i dagboken min. ting er liksom ikke helt på stell.. Nettet vårt er jo nå helt stabilt. Viken fibernett eller noe sånn er det og det er sånn pakke med IP telefoni,TV og nett som borettslaget har bestemt seg for så det funker som f... men Hafslund hadde strømbrudd eller no sånn på linjene sine og da gikk det utover oss gitt. Da vi manglet sist var det fordi den gamle leverandøren gikk konkurs og den nye leverandøren ikke klarte å gi oss nett med en gang. Men jeg er sikker på at nå er jeg en skikkelig stabil KG pike igjen! ;jepp: (XXX fingrene for sikkerhetskyld) Dumme markøren som ødelegger alt! Det er så surt når man har skrevet noe og ALT bare blir borte! Hadde det skjedd 2 ganger med meg så VET jeg at jeg bare hadde tenkt (/%/&$!!!!! NÅ KAN DET VÆRE DET SAMME!! Er nok litt lett antennelig som deg iblant ja! Men vi jenter med temprament (åssen ihuleste skriver man det?+:klø: ) vi er jo med på å sette litt farge på tilværelsen! Det sier LilleMann hvertfall!! Gruer forresten mannen hos deg seg like mye som LilleMann seg til at jentene våre kommer i puberteten? Jeg var ingen søting da og det har min kjære mor fortalt han alt om nå som Knøttet viser seg å være en jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. juni 2010 #1150 Del Skrevet 9. juni 2010 ahhhh har du da fått tak i viktige bildene dine eller????????? KJØP EN EKSTRA HARDDISK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1151 Del Skrevet 9. juni 2010 jeg tror ikke han vil tenke tanken enda jeg var frøken sta med ben i nesa, gjorde som jeg ville og nåde den som sa i mot... men havnet aldri i trøbbel for det i grunn. Visste å passe meg for ting, men veldig selvstendig... og kan ikke si jeg har forandret meg så veldig heller Temperament ja... bring it!! Er sånne som oss som lager litt futt i hverdaen Kjære har en fiks idé om at jenta vår skal bli sånn drifting prinsesse han da... skru på bil og være med pappa i garasjen har en BIL GAL mann!!! Men han sa også at han måtte vel skaffe hagle, for disse smågutta begynte jo alt i barnehagen og bli frekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1152 Del Skrevet 9. juni 2010 Å herregud!!! :dåne: så nettopp nå at jeg er på siste bildet i tickeren.... :dåne: Liker ikke skummelt!!!! Ikke forst meg galt.. gleder meg til å bli mamma... men fødselen, DEN vil jeg gjerne være foruten... vet jo ikke hva det er.... men har aldri likt tanken på å presse ut en 50cm lang bebis med en hodeomkrets på alt fra 33 til 37 cm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2010 #1153 Del Skrevet 9. juni 2010 Ælen har samme tanken om Lisja De skal kjøre radiobilder og moped hele dagen de Også skulle hun ikke få gå ut av huset før hun bla ca 30år sånn at hun ikke kunne finne på noe sprell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. juni 2010 #1154 Del Skrevet 10. juni 2010 jeg sitter her og ler for mannen min er veldig glad i biler og er jo utdannet fly og seismic mechaniker....men når han fant ut at vi skal få en jente spurte han meg med en gang hvor hun skulle ta ballet timer og om jeg kom til å flette håret hennes bestandig og sånt Blir nok skikkelig jente jente her i gården.....men jeg syntes ikke det var dumt å lære jentene noe om biler også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. juni 2010 #1155 Del Skrevet 10. juni 2010 Min mann er også veldig glad i å mekke på biler, så uansett hvilket kjønn det blir, så må nok ungen være med en del i garasjen og læres opp! Syns det bare er fint jeg. Skulle ønske jeg kunne litt sånt selv innimellom. Men så lenge Mannen kan det, så trenger jeg det jo ikke da... Bedre at han bare ordner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. juni 2010 #1156 Del Skrevet 10. juni 2010 Min mann er hverken bilinteressert eller elsker bilduppedingser.. Han er lærer og musiker Og ser helst at lilletrulta kommer ut med et innstrument i hånden (ser for meg en trang fødsel) Hun blir spilt gitar for hver kveld i håp om at hun er musikalsk.. Ser for meg det at hun er ikke mange ukene før hun blir satt med et instrument i hånden for å lære seg noter.. Man må tidlig krøkes for god musiker skal bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juni 2010 #1157 Del Skrevet 10. juni 2010 Åååh så koselig at han spiller for henne Da vil hun jo sikkert bli kjemperolig av gitarspill når hun kommer ut Koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. juni 2010 #1158 Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, hadde han bare hatt rett melodi på barnesangene han synger for henne så.. Svigermor er ikke noe musikalsk geni når det kommer til melodier, hun kan tekstene, men melodiene har en tendens til å bli improviserte Men hun får høre egenkomponerte verker fra sin far, å det gjør hun når hun kommer ut også - så det blir spennende å se om hun roer seg og om hun kjenner det igjen etter fødselen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. juni 2010 #1159 Del Skrevet 10. juni 2010 Å herregud!!! :dåne: så nettopp nå at jeg er på siste bildet i tickeren.... :dåne: Liker ikke skummelt!!!! Ikke forst meg galt.. gleder meg til å bli mamma... men fødselen, DEN vil jeg gjerne være foruten... vet jo ikke hva det er.... men har aldri likt tanken på å presse ut en 50cm lang bebis med en hodeomkrets på alt fra 33 til 37 cm.... Å herregud.. er de så tjukke i huet når de skal ut altså..? Begynner å angre litt her jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. juni 2010 #1160 Del Skrevet 10. juni 2010 hehe sorry språket...men har du begynnt å smøre musa for å ikke revne ?? Før du vet det er hun her Devilina, gleder meg til å se henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg