Devilina Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #1101 Del Skrevet 30. mai 2010 Så kos at du har vært innom Søsterliten Var innom å leste i boka di gravidhjerne ja... kjenner til den. Glemmer viktige ting jeg skal, eller jeg husker det veldig godt før selve dagen kommer... er brått hjemme og så... søren... hadde ikke jeg time der eller der etc... slitsomt!! Og nøkler og lommebok forsvinner til stadig Kommer til å glemme meg selv en dag vel Å ja, gratulerer med jente du også!!! Girls rule Ja, fine lille pusejenta mi skal få en fiiin plass på hylla Har fått to små i hus alt jeg, hentet de i dag.... de er så småååå... straks 12 uker gamle. Så skremte vettu, men går litt bedre nå... de savner bare mamman sin vil jeg tro Kjære ligger på gulvet her nå og titter bare på de i huset sitt, fått to bebiser han og snart kommer det en til. Brått 3 barnsfar på null komma niks her. Den ene heter Tigris (stripete så klart) og den andre heter Blackie, navnet sier seg selv men hun har litt hvitt på seg og da. Smoking med andre ord De kan så klart ikke erstatte Missie pusen min, men blir godt å ha noen i hus når jeg er alene her... enn så lenge... brått har jeg ei tulle og kose med og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. mai 2010 #1102 Del Skrevet 30. mai 2010 ååååå nå fikk jeg lyst å komme på besøk igjen, og se på de små tassene du har fått i hus....kan se for meg mannen din er stolt far!! Skal ikke du forresten begynne permisjon snart??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. mai 2010 #1103 Del Skrevet 30. mai 2010 Gratulerer med to små puser! :pasha: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #1104 Del Skrevet 31. mai 2010 Neytiri: Permisjon starter 23 juni så enda litt jobbing på meg Det er to små skremte puser, litt skeptiske med den nye tilværelsen, men tror det går greit. Går bra for ho ene nå. Hun kommer bort og maler og vil bli klappa. Er verre med søstra hennes, hun er folkesky og ikke så tøff enda De er jo bare små 12 uker gamle bebiser Nesten jeg skulle ønske at det var bebisene til Missie, da hadde jeg hatt litt av ho enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 31. mai 2010 #1105 Del Skrevet 31. mai 2010 Så kos at du har vært innom Søsterliten Var innom å leste i boka di gravidhjerne ja... kjenner til den. Glemmer viktige ting jeg skal, eller jeg husker det veldig godt før selve dagen kommer... er brått hjemme og så... søren... hadde ikke jeg time der eller der etc... slitsomt!! Og nøkler og lommebok forsvinner til stadig Kommer til å glemme meg selv en dag vel Å ja, gratulerer med jente du også!!! Girls rule Ja, fine lille pusejenta mi skal få en fiiin plass på hylla Har fått to små i hus alt jeg, hentet de i dag.... de er så småååå... straks 12 uker gamle. Så skremte vettu, men går litt bedre nå... de savner bare mamman sin vil jeg tro Kjære ligger på gulvet her nå og titter bare på de i huset sitt, fått to bebiser han og snart kommer det en til. Brått 3 barnsfar på null komma niks her. Den ene heter Tigris (stripete så klart) og den andre heter Blackie, navnet sier seg selv men hun har litt hvitt på seg og da. Smoking med andre ord De kan så klart ikke erstatte Missie pusen min, men blir godt å ha noen i hus når jeg er alene her... enn så lenge... brått har jeg ei tulle og kose med og Skjønner at du ikke vil erstatte, men jeg tenker at det ikke er mulig heller. Puser har jo så fine egne personligheter så man kan liksom ikke sammenligne... Kunne de ikke hett Tigris og Smokie forresten? sinen den sorte driver og går med smoking mener jeg! haha? (Inåw... dårlig humor her i gården!) Tenk at dere blir 3 "barns" foreldre snart... og du som strevde med å få til en!! Jeg får visst ikke lagt ut bilder idag heller... LilleMann er opptatt med verandaen vår. Fikser og trikser og lager benk til meg når jeg går ut i svangerskapspenger.... Kan jo ikke klage når han gjør det for meg? ikke sant! hehe! Deilig å ha nett tilbake, så kan jeg pleie min KG addiction igjen og skravle masse med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #1106 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Velkommen tilbake til her det skjer tror du har gått glipp av en del her og der ja I dag er det IKEA shopping med svigers Skal ikke betale ei krone selv, så håper jeg finner mye fint til barnerommet Får forresten nok øvelse i å stå opp tidlig om dagen... de to rampetrolla jeg har fått er våkne HALV FEM!!! Da er det lekeslossing på høyt plan Og mannen.... han merker ingenting... er mannfolk så tunghørte når de sover? Kan jo bli int. å se hva som skjer når Wiktoria kommer til verden og skriker litt om natta :gjeiper: Endret 1. juni 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. juni 2010 #1107 Del Skrevet 1. juni 2010 Vi mødre er jo utstyrt med superhørsel nå som vi venter barn, slik at vi skal høre hver minste lille lyd som kommer fra dem.. Jeg ble vekt av en svigermor man skulle tro var med i travløp på Bjerke travbane 0615 i morgest.. Hun ventet sin ekssamboer som skulle hente resterende flyttelass, men som aldri dukket opp.. Og var nok noe nervøs.. Jaja.. Uansett.. Håper du finner masse flott til barnerommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #1108 Del Skrevet 1. juni 2010 Har nå alltid vært sånn jeg da... men er nok litt ekstra hønemor nå siden disse pusebebisene våre bare er 12 uker gamle Sover lett og våkner av at kjære slipper en :fise: i søvne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #1109 Del Skrevet 1. juni 2010 Er så happy og rørt over god nyheten til Cypress :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. juni 2010 #1110 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er jeg også, å det er så frustrerende å våkne av enhver lille lyd som blir laget.. Jeg hører til og med kjøkkenvifta i 2. etg selv om det er langt unna vårt "soverom" :dåne: Cypress-nyheten er det vi alle håpte på Er så glad og rørt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 1. juni 2010 #1111 Del Skrevet 1. juni 2010 Såå bra at det gikk bra med Cypress, ja Jeg er også sånn som våkner av den minste lyd. Samboer ikke fullt så mye Lurer på åssen det blir når jenta kommer, for han kan være ganske så irrasjonell og sur når han er trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juni 2010 #1112 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg griner bare med tanken på gladnyheten jeg Hormonella jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 1. juni 2010 #1113 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg vil også på IKEA! Er masse vi trenger der, nå som vi nettopp har flyttet! Men tror ikke det er en god idé nå Kan jo hende det hadde startet fødselen, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juni 2010 #1114 Del Skrevet 1. juni 2010 OI er jeg den eneste som er verre en mannen når det kommer til å høre ting i søvne :klø: Når vi fikk kattungene(nå har vi hun ene igjen som er voksen nå) så var det alltid mannen som var oppe tidlig på morningen(og da gjerne 4-5 tia) . Jeg snorka som bare det Nå våkner jeg i 6 tiden for jeg trenger å tisse, men jeg faktisk klarer å tisse, og så legge meg igjen mens pus gråter for å få mat og gå ut......da er det jammen meg mannen som hopper opp og ordner Kos at svigers skal kjøpe ting til Wiktoria på Ikea, må oppdatere oss hva dere kjøper da!!! Nå har jeg ikke vært innom boka til Cypress, men må si jeg ble nyskjerrig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. juni 2010 #1115 Del Skrevet 1. juni 2010 Er så happy og rørt over god nyheten til Cypress :rødme: Takk for omtanken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 1. juni 2010 #1116 Del Skrevet 1. juni 2010 Gøy med gratis tur på IKEA!! Likær det ja! Jeg skal til Belgia med min mor i helgen og "noe" sier meg at det kan bli litt nytt til Knøttet på den turen! Oppdater oss på hva det ble da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #1117 Del Skrevet 1. juni 2010 Ble faktisk ikke så mye til Wiktoria, har jo det meste, men vi fikk kjøpt en hvit hylle til rommet hennes. Eneste hun mangler der inne er at det blir ryddig Eller så fik vi et høyt skap til gangen, må hive ut det vi har der fordi det er for bredt. Må jo ha plass til vogna inne Så ble det hylle til badet, den skal stå over der vi skal ha stelleplassen, så det blir en bleie hylle med litt ekstra på Så ble det nye knagger til gangen, ny hylle i gangen med sånne trådkurver i, kjekt å ha luer, votter etc i Og så ble det en sånn kjøkkenbenk ting på hjul med plass til å stappe litt kjøkkenredskaper under, vi har ALT for liten benkplass. Fikk mye mere enn det vi hadde forventet og alt dette kom på 1900, kan ikke klage på det Jo.... kom på en ting til, vi fikk en sånn hylle/skap ting til å ha på kjøkkenet for å få litt mere skapplass også, veldig kjekk Kan ta bilde når alt har kommet opp... men skjer ikke med det første Fikk en god/dårlig nyhet i dag da... kjære blir permitert fra og med fredag... grunnet streik i transporten, så de får ikke varer og da har de ikke bruk for han... så han blir permitert fram til 1 august.. for de skal alikevel gå i ferie i hele juli... men siden lillemor kommer da og han ikke har opparbeidet seg noe ferie, siden han begynte i jobben i år.. så blir han permitert da også, da blir det penger på oss for det. Så det er jo bra... bare synd at man kun får ca 70% av inntekten... alle penger er gode å ha. Men det skal vi klare Jeg har jo tatt på meg en liten ekstra jobb nå fram til jeg går i permisjon, så jeg får bare trå til og jobbe litt ekstra der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. juni 2010 #1118 Del Skrevet 1. juni 2010 Gratulerer med to nye puser. Herlig med Ikea-tur da. Koselig å få frisket opp litt hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #1119 Del Skrevet 2. juni 2010 Dæven!!!!!! :dåne: jeg er faktisk klassifisert som høygravi nå Kjenner jeg er litt småstressa nå.... begynte brått og grue meg... nå er liksom ting litt mere reelt... huff Er redd for fødsel jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. juni 2010 #1120 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja men tenk, er ikke det bedre å få det overstått så kan du få nyte et lite mirakel :rødme: Jeg jobber litt med fødselsangsten med psykologen.....og bare denne uken har har det hjulpet å gjøre yogaen(har dvd), for det er kjempedeilig, avslappende, og jobber med pusten Treff neste uke blir kanon med det været vi har hatt......vi får satse på en dag med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg