Tusle Skrevet 26. mai 2010 #1041 Del Skrevet 26. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. mai 2010 #1042 Del Skrevet 26. mai 2010 Babyshower og bryllupsdag i ett! Ja mannen er vel borte vel? Jeg HATER den derre Tele2 reklamen hvor May Britt står og tar noen aerobic moves!!! :dåne: Kjære ler seg skakk hver gang Driver å vasker litt babyklær igjen nå.... har fått litt ekstra så da må det vaskes så det er klart og. Søøøøøte fine små klære :rødme: Ja derfor jeg får babyshower da, siden det er første bryllupsdag og mannen er borte syntes mamma og tanta det passet utmerket! ohhhh babyklær har jeg ikke tenkt på å vaske enda, men jeg har over 6 uker lengre en deg da.....håper snuppa holder seg in til10 august ihvertfall(for da kommer pappaen hjem) Det er sant OMG... nå har jeg søren meg satt på grand prix også... Er Finland som er nå... jøsses altså... er det mulig... tipper onkelen min sitter å heier nå jepp.... han er finsk. Stygt språk altså! haha my fault :gjeiper: Finland var jo bare helt grusomt....passet dem ikke i det hele tatt! Men han derre ladyboy fra Serbia etternavnet hans er Stankovic....og ja han STANK bigtime altså! OG HAN KOM VIDERE :dåne: Vel... ingen som sto først i køen da talent ble delt ut i falle fall... kanskje 3 personer eller noe Island, synes hun faktisk var veldig bra(og ikke bare fordi jeg kjenner de :gjeiper: ) Albania og Moldova var også mine favoritter og de kom seg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #1043 Del Skrevet 26. mai 2010 Svigerinna mi syntes Malta var best, men de kom jo ikke videre heller... eller som hun sa... det var de som sang renest. Hun studere musikk... og er veldig "ekspert". HAHA!!! har du lest på tickeren din i dag? JA hva skjer med at mr TranseSTANK kom videre? :klø: det er så sammensvergelser nedi der han er fra... alle stemmer jo på hverandre av nabolanda.... redd for en ny krig om det ikke skjer? I dag har jeg vart flink og vært på den første jobben min til 11.30 og så tok jeg heisen fra 2 og opp til 5.... det er MANGE trapper... så fortsatte jeg på jobb nr to.... er i grunn dritt lei data nå for å ikke snakke om sykdommer som enten har noe med øynene å gjøre eller lunger/allergi.... :dåne: Men blir jo penger ut av det. Kommer godt med nå som kjære ikke har opparbeidet feriepenger og MÅ ta 3 uker ferie da lille W kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. mai 2010 #1044 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg syntes IKKE at hun fra Malta sang rent altså.....var kjedelig låt uansett....hun fra island, ja større kvinne som mange har "kritisert" hun for, men herrigud for en stemme, og ikke en falsk tone heller! Ja ladyboy var tragisk at han kom videre....men var østeuropa landene som dominerte i semifinalen, og når det er kun de landene som kan stemme da blir det gjerne sånn....må si jeg ble overasket at Island fikk så mange stemmer, virker som alle er sure på oss siden vi "røyker" så mye om dagen Så du han Erik Solbakken fikk en parykk sånn som ladyboy...fy faen jeg lo og rulla på gulvet, var såååå dårlig men samtidig morsom spøk Så flink du er å jobbe så mye da! Jeg har egentlig ikke opparbeidet ferie fra nye jobben, så neste år tror jeg neppe blir masse ferie, men jeg skal jo tilbake på skolebenken mest sannsynligvis da.... Tickeren min stemmer som bare det!!! Er drittlei å gå gravid, og drittlei at folk spør hvordan jeg har det....for i grunn synes jeg det er masse plager men om jeg sier det så sier folk bare "man skal være glad når man er gravid, nyte det....bla bla bla!!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #1045 Del Skrevet 26. mai 2010 Fikk ikke med meg det innslaget... kjære kom inn døra da og heiv seg over kontrollen, han skulle IKKE se på noe MGP nei Skolebenken ja.... så er det å finne ut hva man vil bli... igjen da... ingen lett ting det der. Men det ordner seg nok Ja ferie... hva er det? :klø: har ikke hatt det siden jeg og kjære var på Gran Canaria i 2008 og vil ikke påstå at det blir så mye ferie til sommeren heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. mai 2010 #1046 Del Skrevet 26. mai 2010 Nei si det, aner ikke hva jeg vil studere, men noe annet må jeg finne meg.....hvis ikke får jeg bli hjemmeværende det hadde mannen likt tror jeg! Ja ferie har vi vært flinke med 2 ganger i året stort sett, når mannen var flymekaniker i sas fikk vi jo såå rimelige billetter så var noe turer der gitt.....men i år....ja blir kanskje ferie med lille snuppa til hjemlige strøk i høst....og har lyst å dra til syden neste vår...men vi får se hvordan det går med penger også da Hvordan går det med beina dine nå da? er ikke like varmt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #1047 Del Skrevet 26. mai 2010 Bena går det bra med, har endelig fått tak i støttestrømper nå så har hatt på meg de i hele dag. Men kjenner at jeg må ta de av nå.... er vel ikke bra å få for lenge med de heller. Her blir det i alle fall ikke ferie.... men nesten år... *drømme* Gleder meg til lillemor er stor nok til at vi kan ta tur i dyrepaker og sånne ting jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. mai 2010 #1048 Del Skrevet 26. mai 2010 ja så bra du fikk støttestrømpene til slutt da, husk å vaske de ofte innimellom for da holder dem seg stramme nok Ja mannen drømmer om at bumba blir voksen nok at vi kan ta tur til Orlando, Florida....i alle disse disney og vannparkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. mai 2010 #1049 Del Skrevet 27. mai 2010 Her var det stille til å være MGP på tv. Er mer enn nok å kommentere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. mai 2010 #1050 Del Skrevet 27. mai 2010 hihi enten har Devilina satt seg ned og sett på morroa....eller så har kanskje mannen lokket hun in på for å slippe se på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. mai 2010 #1051 Del Skrevet 27. mai 2010 Regner med hun er målløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. mai 2010 #1052 Del Skrevet 27. mai 2010 Målløs, er det mulig for vår Devilina??? :klø: Jeg klarer som regel ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. mai 2010 #1053 Del Skrevet 27. mai 2010 Mer enn nok å kommentere på MGP i dag også ja! Lenge siden jeg har vært innom her ser jeg... Fikk litt sjokk over å se hvor langt på vei du plutselig var Så koselig å vaske på smått babytøy og gjøre klart til den lille kommer. Tenk at du sitter med en liten baby på armen om noen uker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #1054 Del Skrevet 27. mai 2010 Ser ikke på MGP i dag faktisk begynte å se på en ny serie i mens jeg plyndret kjøleskapet Og dårlig med lokkings fra kjære til Det er et kapitell for seg som ikke eksisterer lenger... han hinter ikke eller spørr ikke om det en gang, blitt vane for han å klare seg uten? :klø: Nesten så jeg må teste ut og se om ting funker som det skal.... MEN...... tatt bilde idag så får legge ut det 33+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mai 2010 #1055 Del Skrevet 27. mai 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mai 2010 #1056 Del Skrevet 27. mai 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. mai 2010 #1057 Del Skrevet 27. mai 2010 fiiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mai 2010 #1058 Del Skrevet 27. mai 2010 Dobbeltpost, men hva gjør vel det når det er pga noe så fantastisk??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. mai 2010 #1059 Del Skrevet 27. mai 2010 Ser ikke på MGP i dag faktisk begynte å se på en ny serie i mens jeg plyndret kjøleskapet Og dårlig med lokkings fra kjære til Det er et kapitell for seg som ikke eksisterer lenger... han hinter ikke eller spørr ikke om det en gang, blitt vane for han å klare seg uten? :klø: Nesten så jeg må teste ut og se om ting funker som det skal.... MEN...... tatt bilde idag så får legge ut det 33+5 Der var du ja, hva har du funnet i kjøleskapet i kveld da??? Må se om utstyret funker da hos kjære men min mann har faktisk sagt at han er så usikker siden han vet ikke hvordan humøret mitt er....og når puppene lekker sånn så tørr han ikke ta på dem for er redd de spruter ja så er nok rart for dem også da... Og den fine magen da :rødme: vakre Devilina mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #1060 Del Skrevet 27. mai 2010 Er her jeg vettu har bare litt sånn... lei pc dag. Men alikevel så sitter jeg her... er ikke stort annet å ta seg til heller da. Fant to yoghurt bokser.... 3 brødskiver med prim Alt det gode var spist opp.... smelte i meg en vannmelon til lunsj i dag... en halv en da... angrer nå, for skulle gjerne hatt litt nå :gjeiper: Ja de er nok litt usikre på hvordan de skal håntere disse babymaker kroppene, men nå er jeg litt sånn at jeg ikke har lyst på en gang... har blitt så stor og tung og vanskelig og bevege seg etc Var hos svigers ista og spiste middag. Fikk en pose med et babyhåndkle kjære hadde brukt da han var liten og hentesettet hans tenk at mannen har vært så liten :rødme: er i ull da, så kommer ikke til å bruke det selv til hentesett, men håper da jeg får brukt det før hun vokser ifra det. Det er noen søte små sokker i hvitt, en hvit jakke med en gul og turkis stripe på og lue i samme grie og så fikk vi sengesett til babysenga og 12 par gulpekluter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg