Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

:ler:

Jeg kjenner meg sånn igjen.. Kjære er nødt til å ligge med ryggen mot meg, for jeg klarer ikke å ligge ansikt til ansikt.. Jeg får helt noia av det..

Å det med å ta på meg når jeg er svett å klam.. Jeg liker det ikke.. :kjefte:

Håper det blir bedre etter graviditeten.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jenter... nå tror jeg jammen at jeg må ta kvelden... eller ryggen og rompa sier at jeg må. :(

Dere får sove godt når den tid kommer... er ikke lenge til snorker tenker jeg :fnise: heiv akkurat i meg en allergipille siden jeg sov så dårlig natta som var... og man blir så trøøøøtt av denne pilla. Skal jo ikke kjøre bil når man tar den en gang. :gjeiper:

Natti!!! :goodbye::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... tirsdag i dag.... sitter å slår i hæl tid foran pc før kjære kommer hjem.... å gud.... er det dette jeg kommer til å gjøre når jeg går ut i permisjon? :dåne: for fy søren man blir lei og.... :lol:

Snart 1 juni!!! :hoppe: da er det IKEA med svigers :nigo:

Og så hyttetur 4-6juni :hoppe:

Er farlig å surfe på sånne netthandel sider og... finner så mye jeg har lyst til å kjøpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Tror vi kommer til å ha andre ting å gjøre nå når vi går ut i permisjon ;)

Men nettshopping er ikke å forakte ;)

Jeg har kjøpt former, og bakeartikkler fra ebay og venter spent på pakker i posten.

Sparte faktisk nesten 300 kr på en form fra cakas ved å handle den på ebay :hopper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha :ler: enig med Icing.....vi kommer nok til å ha nok å tenke på når jentene våre har kommet.......herrigud du har jo ikke mer en 6 uker igjen :dåne:

ahhhh 6 juni, da blir det babyshower her....Juni blir bra, før du vet det har du en liten dronning i hendene :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshower og bryllupsdag i ett! :hoppe: Ja mannen er vel borte vel? :(

Jeg HATER den derre Tele2 reklamen hvor May Britt står og tar noen aerobic moves!!! :dåne: Kjære ler seg skakk hver gang :forvirret:

Driver å vasker litt babyklær igjen nå.... har fått litt ekstra så da må det vaskes så det er klart og. Søøøøøte fine små klære :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den reklamen er så teit..

Akkurat som den derre byggmixreklamen, om di parene som står frem og forteller hva di har bygd selv.. Den som tok kaka var det paret som bygde på loven for di skulle gifte seg.. Den stemmen på han mannen.. :dåne:

Den... :hakeslepp: Var som om det skulle ha vært ei dame som prata!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje dama var mannen og mannen, dama.... kjønnsbytte? :ler:

Skjønner ikke hvordan enkelte sånne reklame folk kan få betalt for sånne teite reklamer jeg... da kunne søren meg jeg vært i reklamebransjen og.

Nå er det Masterchef på TV3, det er litt artig. Liker å se på matprogrammer og drømme meg bort.... skulle ønske jeg var like flink, men jeg fikser ikke slike ting på samme måte... alt for perfeksjonist på ting og blir fort irritert... og så er det det med å rydde opp etterpå :fnise: værste jeg vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg aldri en oppskrift slavisk.. Den bare sinker deg :ler:

Smak deg heller frem, slik at du får det akkurat som du vil ha deg, og lek deg..

Du er garantert flinkere enn hva du selv tror :jepp:

Jeg elsker å lage mat.. Å nå på to dager har jeg laget middag to ganger og bakt.. :jepp: Deilig å ikke bli kvalm :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det.... jeg MÅ bruke oppskrift, ellers kan jeg i alle fall bare kaste hele sjiiiiten :ler:

Tror at det eneste jeg ikke bruker oppskrift på er pannekakerøre, vaffelrøre og spagetti med homemade kjøttsaus... vel... spagettien er kjøpt da, er ikke så rå at jeg lager den selv :fnise:

Hadde jeg bare hatt et STORT kjøkken og boltre meg på hadde jeg nok laget litt mere ja. Her er det kjøkken og stue i et med minimalt med skapplass og benkplass. Til å bli gal av :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vi også før vi flyttet - men du trenger ikke store plassen..

Bruk oppskriften som en veiledning, og smak deg fram - du vet jo forskjellen på hva som smaker godt og hva som smaker vondt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant :)

OMG... nå har jeg søren meg satt på grand prix også... :ler:

Er Finland som er nå... jøsses altså... er det mulig... tipper onkelen min sitter å heier nå :ler: jepp.... han er finsk. Stygt språk altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei så peitå (utales sånn tror jeg) er det eneste jeg kan :ler:

Det betyr visst noe sånt som: Må ikke tildekkes :skratte: Står på slike panelovner..

Anbefaler Amadinepoteter særlig hvis du skal grille i sommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, skrives litt andeledes bare ;)

Lurer på det alså, de så knall gode ut!

Jeg blir helt satt ut og oppgitt over de dårlige sangene!!!! :dåne:

Hva er talent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Talent er noe som kan skjules bak fæle kostymer og idiotisk koreografi og dårlig sang kamuflert bak et pent ytre :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

Talent

Fra Wikipedia, den frie encyklopedi

Gå til: navigasjon, søk

For den gamle mynt- og vektenheten, se talent (myntenhet).

Talent er betegnelsen på medfødte begavelser. Uttrykket nevnes flere steder i Bibelen, blant annet i en lignelse fra Det nye testamente som handler om betrodde verdier og det å dyrke og ta vare på disse [1]. Uttrykket er i dag brukt med beslektet betydning, nemlig om spesielle personlige, medfødte begavelser, enten de er kunstneriske, intellektuelle eller sportslige. Det kan være talent for å spille fiolin, forstå matematikk eller spille fotball, men brukes oftest om kunstneriske ferdigheter der det kanskje henger igjen noe om å ta vare på en gudegitt gave. Ekstreme begavelser kalles gjerne genialitet. Det blir fra tid til annen arrangert såkalte talentkonkurranser der talentjegere eller -speidere kan finne nye begavelser.

Litterære skildringer av talenter har vi mange av. Her kan nevnes Jens Bjørneboes Blåmann og Irwing Stones Han som elsket livet som handler om maleren Vincent van Gogh.

Sciencefictionforfatteren Anne McCaffrey skildrer i sin Pegasus- serie en gruppe mennesker i en alternativ verden, som etterhvert får tilnavnet «The Talents» som blir sentrale nøkkelpersoner for interplanetarisk kommunikasjon ved at de er ekstra godt utrustet med ESP- egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... ingen som sto først i køen da talent ble delt ut i falle fall... kanskje 3 personer eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...