Neytiri Skrevet 23. mai 2010 #1001 Del Skrevet 23. mai 2010 Cankles som du har som sagt uff kjenner det er verre med den varmen altså! Menn er jo helt håpløse noen ganger......ihvertfall når dem skal kjøpe ting uten oss.....de ofte "later" som dem ikke vet, eller så må man skrive uten skriveleif hva det heter for eller finner dem jo ikke frem den krukka av syltetøy man ba om :dåne: Støttestrømper burde være enkelt, men neida......din kommer med ankelstøttere...og min kommer med sexy strømpene mine Tror menna våre virka litt like på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #1002 Del Skrevet 23. mai 2010 ja er det mulig.... men har drikki masse vann i går og holdt meg inne i dag, er kaldt og kjølig her inne i dag så faktisk ikke fått noen Cankles i dag Men guuuuuuud så kjedelig det er med søndager!!! :dåne: og så er det søren meg helligdag i morgen og... har ikke noe å gjøre og får liksom ikke gjort noe heller.... Har skrubba soverommet i dag da... måtte jo det... holdt på å klø meg i hæl... så da er det et tegn på at sengetøy må skiftes, dyner må luftes og støv må ut av rommet men har nok også noe med all den isen jeg spiste igår også.... tåler ikke appelsin... og spiste en god del lollipop... så eksem for fullt i dag... men er jo så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #1003 Del Skrevet 23. mai 2010 brått datt himmelen ned her og vi har en katt som er hyyyyyysterisk for vann... var ute å ropte på ho før det begynte å dryppe faktisk, men nei... hun skulle ikke inn... så hørte vi ho brått jamre og mjaue ute... og vi ut med paraply og regnklær.. det regner jo loddrett her... da satt hun under den ene bilen og mjaua... skulle akkurat til å plukke hun opp da hun løp ut i regnet og mjaua som gal og løp mot det falleferdige sjulet som står i gården her Dumme dyr altså... men fikk tak i ho og inn med ho.... gjett om det var ei som purra og satt seg ned og vaska seg med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. mai 2010 #1004 Del Skrevet 23. mai 2010 Regn er jo her jo :klø: Søte dumme kattepus da......vår er også litt sånn....merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #1005 Del Skrevet 23. mai 2010 Det rare er at svigers som også bor i Sarpsborg... men helt på andre siden av Sarpsborg sa at det regnet hos dem tidligere i dag og vi hadde strålende sol.... så det har vel forflyttet seg hit... kan jo hende det kommer noen gråe skyer til dere etterhvert og Her regner det og sola skinner litt sånn innimellom... nesten så jeg venter på at det lyner og tordner snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. mai 2010 #1006 Del Skrevet 23. mai 2010 Var rimelig grått her plutselig.....sendte du virkelig regnet til meg :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #1007 Del Skrevet 23. mai 2010 Måtte jo det... kunne jo ikke ha noe av at du hadde knall vær og ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. mai 2010 #1008 Del Skrevet 23. mai 2010 :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #1009 Del Skrevet 23. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. mai 2010 #1010 Del Skrevet 23. mai 2010 Angående pc'problemet og harddisken. Hadde jeg vært deg ville jeg ha tatt den med til en butikk som driver med reparasjon av pc'er (datakjeden kan jeg anbefale) Da min svigerinne måtte ta back-up av sin kræsja hardisk måtte hun betale 700 kr.. Sier som Neytiri - bare fordi han er nerd på spill, betyr ikke det at han er nerd på harddisker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #1011 Del Skrevet 23. mai 2010 Var dette jeg prøvde å si til kjære også.... :dåne: men nei da... da får du betale fikk jeg beskjed om da. Greit det, må bare finne et sted først..... De stedene her i Sarpsborg som jeg vet om er bare sånne butikk kjeder... Elkjøp, spaceworld etc.... får høre litt rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mai 2010 #1012 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har en venninne som gikk på Elkjøp for å få backup av bildene i harddisken etter den var kræsjet og de skulle ha 3000,- for det om jeg ikke husker feil!! :dåne: :dåne: Det gikk hun jo selvfølgelig ikke med på og da nektet dem å gi henne tilbake harddisken hennes... helt sykt De sa de hadde sendt den inn som el-avfall allerede og ikke fikk den tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #1013 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Nei vettu hva... DET kan de ikke gjøre da. De kan ikke fikse på ting og sende ting i hytt og gevær uten samtykke fra kunden!! Fy faen... hadde det vært meg.... siste gangen den eller de personene hadde gjort noe sånt i alle fall Endret 23. mai 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. mai 2010 #1014 Del Skrevet 23. mai 2010 Moralen er: Ikke gi fra deg noe før du på forhånd vet prisen Det var ufint gjort av butikken da :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. mai 2010 #1015 Del Skrevet 23. mai 2010 ohhhh herrigud for noen idioter da, det hadde jeg blitt dritforbanna på og faktisk ringt opp VG eller noe! Nei jeg hadde nok dratt eller ringt rundt først for å høre meg om prisen før jeg leverte in hardisken såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #1016 Del Skrevet 23. mai 2010 Skikkelig ufint var det ja Kjenner jeg begynner å bli i sånn små krigshumør for tiden... Tror jeg trenger en skikkelig diskusjon med en eller annen tulling snart... Tror det var på babyverden jeg leste det her.... det var ei dame der inne som hadde vært og handlet og sto og ventet på varene sine som kom nedover båndet... da kjørte brått ei kjerring på ho med vognen. Hun gravid dama sa, og beklager, sto jeg i veien. Ja du hørte jo ikke når jeg snakket til deg.... Altså... man kjører da faen ikke på folk med vogna i ryggen for det... denne dama med vogna skulle ha plass til seg og vogna i enden av kassabåndet for å lese oppi... Hadde DET der vært meg så hadde det kommet noe saftige gloser ho sent aldri vil glemme.... hadde ho ikke hatt grått hår skulle ho søren meg ha fått det og ho hadde nok ALDRI kjørt på en gravid dame i ryggen med en handlevogn igjen nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. mai 2010 #1017 Del Skrevet 23. mai 2010 Å disse vakre hormonene våre.. Kjære prøvde å stryke meg kinnet i dag morges.. Gjett hvem som bjeffa oppi senga der, trakk dyna over hode og sa "ikke ta på meg!!!!" Hvorfor jeg gjorde det, vites ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #1018 Del Skrevet 23. mai 2010 Å sånn er jeg og... er vel sånn når jeg ikke er gravid og jeg... liker ikke å bli tatt på sånn brått uten at jeg er klar over det liksom.... vet ikke hvorfor, men føler at man kommer inn på mitt space/område liksom... så må liksom skje når jeg er klar over det eller noe. Stakkars mannen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. mai 2010 #1019 Del Skrevet 23. mai 2010 Oi det der opplevde jeg her om dagen, var en som kjørte vogna i sida mi..så sa jeg unskyld...fikk ikke et ord fra dama, bare så på meg stygt fordi hun skulle ha noe fra hylla.....selvfølgelig ble jeg så forbanna...men glemte meg og snakket mitt eget språk og kjeftet som bare det...tror ikke dama var noe klokere men hun skjønte nok jeg ble sur ja! sorry men frekke mennesker i butikken er ikke noe nytt desverre :dåne: Og Icing...når mannen min vil holde hånda mi når jeg svetter som bare det...da blir jeg skikkelig irritert, og han såra for han vil jo bare være snill.....uffameg vil ikke ha noe mer hormoneutrbrudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #1020 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja hva er det med handlende folk? Eller folk generelt som skal noe... de som ser sure på butikken og har en snodig oppførsel er likedan på et legekontor eller andre ofentlige kontoret... blir satt ut til tider...for å ikke snakke om i trafikken da... noen spiser sitron til frokost livet ut tror jeg. Og hva med de som er gifte eller samboere med disse, beundringsverdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg