Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt utrolig hva vi må igjennom, kan ikke puppene vente til lille tassene har kommet ut :klø:

Sugeklare er dine da tydeligvis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dinedama skrev (På 30.4.2010 den 18.01):

stapp inn noe ull greier :Nikke:

Stålull? :lol:

Tåler ikke å ha ull inntil huden heller... får eksem..

Neytiri skrev (På 30.4.2010 den 18.45):

Det er helt utrolig hva vi må igjennom, kan ikke puppene vente til lille tassene har kommet ut :klø:

Sugeklare er dine da tydeligvis :ler:

Sugeklare faktisk... ja lurer på hvordan ho skal klare det, er liksom dårlig med nippel å få tak i :ler:

Men har klemt på de og da kommer det ikke en dråpe... rare greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fulgte vel med noen engangsammeinnlegg i babyboxen, gjorde det ikke? :) (Gjorde det i min hvertfall :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes jo nipplestickers :klø:

:fnise:

Om du ikke tåler ull innlegg, så har jeg hørt at bambu innlegg skal være kjempegode :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linelia skrev (På 30.4.2010 den 19.43):

Men fulgte vel med noen engangsammeinnlegg i babyboxen, gjorde det ikke? :) (Gjorde det i min hvertfall :))

Jeg fant de :Nikke:

Icing skrev (På 30.4.2010 den 20.23):

Kan "badehette" på nipplene være tingen????

:skratte:

:ler:

Eller sånn samlekopp festa under liksom.. tømmes hver time. :lol:

Neytiri skrev (På 1.5.2010 den 6.07):

Det finnes jo nipplestickers :klø:

:fnise:

Om du ikke tåler ull innlegg, så har jeg hørt at bambu innlegg skal være kjempegode :jepp:

Hmmmmm... jeg får lete litt, var jo grei den jeg fant prøvepakke på i går, den fra Avent :)

--------------

1. Mai i dag og mannen har bursdag :bursdag:

Blir ikke noe feiring her da, skal til mamma i dag og grille..... :klø: av alle ting, litt grått ute men... bursdagsfeiring til mandag, så han får få gave da, selv om jeg lurer på HVA jeg skal finne på. Skal i alle fall gi han en sånn artig bok om det å bli pappa... hadde jeg bare husket hva den het... spørre på bokhandelen vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så trist og skummelt!!! Var inne på babyverden nå og inne på August forumet er det ei jente som venter tvillinger som er i fødsel nå :tristbla: Hun er i uke 23+2.... ikke akkurat de beste utsikter det nei.

Fått lungemodningssprøyte, den første, men de har ikke klart å stoppe... så nå har hun full åpning og greier.. huff. Ja man råder ikke over kroppen og livet... krysser fingrene for at det kanskje kan gå bra da... har jo vært andre mirakel babyer som har klart seg... men... er nok liten sjangse i uke 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Heldigvis har ingen innpå juli ploppa enda, selv om det har vært nære for noe... og ei må kanskje få guttene sine snart.. men nå er hun straks 30 uker da, så er jo litt bedre det enn 23.....

På juni forumet hos deg er det vel 2 eller 3 som har kommet alt vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 stk som er født hos oss :Nikke:

Også tror jeg det er 3 dødtfødte itilegg som kom alt alt for tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass ja, men dessverre sånt som skjer.... :tristbla:

Men hurra for de som har kommet. Venter spent på når førstemann kommer i juli....

ååååååå.... lyst på IIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSS, men tom fryser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  dinedama skrev (På 1.5.2010 den 14.44):

Så nå at begge tvillingene er født, men de klarte seg ikke :trist:

Uff :( Så trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla::trist: huff.... var nesten forventet, men trist som bare det. Hva annet kan jeg si... thats life :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.... da satt jeg brått her alene... mannen har bursdag i dag og skal få klart lov til å gjøre akkurat som han vil, men kjedelig å bli værendes alene hjemme for det.

En kompis av han fant brått ut at han skulle tromme sammen noen folk og ha en liten bursdagsfest for kjære. Så han og nabo'n dro dit nå. Klart, jeg kunne ha vært med... men føler ikke for å sitte i en leilighet jeg ved det blir røyka og så gidder jeg heller ikke sitte å se på at folk drikker, mens jeg føler meg bare utilpass med hvordan jeg ser ut og hva jeg har på meg. Gravidklær som er stilige eller fine har jeg enda ikke funnet, føler meg som ei gammal kjærring til tider :fnise: og ikke gidder jeg å omgåes mennesker jeg ikke kjenner heller... dukker nok opp noen ukjente tenker jeg.

Eksemutbrudd som bare det i ansiktet.. nei... usj... skikkelig synd på meg dag i dag.... :ler: må jo bare le av meg selv.

Vi gravide har mye rart for oss altså....

Men kjedelig å tenke på at vi egentlig skulle ha en filmkveld hjemme og kose oss... men så ble det fest på mannen. Trøste meg med at han skulle ikke bli sein, det er jo koselig da :) Håper bare at jeg er opplagt når han kommer hjem.

Man blir gjerne trøttere av å sitte hjemme og ikke ta seg til noe...

Nå har jeg nettshopping surfa litt og :fnise: fant alt for mye ting jeg har lyst på... så mulig den lommeboka blir litt tom til tirsdag.. er jo til lillemor da.. og kanskje litt til mamma'n også :nigo:

Forresten noen som har noen anelse om hvor jeg finner rimelige stellemater som er i plast og ikke trekk? De har jeg kommet over er i sånn trekk og det vil jeg da ikke ha, om uhelet skulle være ute når hun ligger der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg jaggu skal lage en liste over hva vi har jeg :nigo:

*badebalje med sånn liggestol oppi

*sprinkel seng

*en hel haug av klær og vet vi får enda mere ting som er strikket

*to smokker

*dr. Browns tåteflaske

*q-tips for baby

*vogge

*madrass

*tisselaken til både seng og vogn