Devilina Skrevet 28. april 2010 Forfatter #781 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Må nesten legge ut et kule bilde jeg tok ista, er det kjære kaller meg nå... kula For øvrig meg dere ser barnebilde av på veggen... søta vettu Kanskje Wiktoria blir sende sånn ut? Endret 29. april 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. april 2010 #782 Del Skrevet 28. april 2010 fine kula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 28. april 2010 #783 Del Skrevet 28. april 2010 så fin mage! "kula" er jo tross alt bedre enn "tjukkebollafeita" o.l. da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. april 2010 Forfatter #784 Del Skrevet 28. april 2010 ja!! Må let litt... sjekk under armen min a... det er barbert, men alikevel ser du hvor hårkvasten har vært liksom.... er det mulig.Mørkt hår er en forbannelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. april 2010 #785 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) skikkelig KULA!!! hehe tror vi har samme problem....jeg barberer under armene men allikevel føler det blir aldri helt "borte" hvis du skjønner Tjukkbollefeita?hvem har kalt deg det? DET er du ihvertfall ikke...bare søt kula P.s. Kula på islandsk Kúla betyr jo det samme som Bumba......aka den lille jeg døpte til Bumba i magen min Endret 28. april 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. april 2010 #786 Del Skrevet 29. april 2010 Fine magen Devilina Kjenner at det er litt rart å ikke ha den mer...men det er bare å se frem til å se hvem det er som har bodd inni der :rødme: Mer fantastisk følelse finnes ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. april 2010 Forfatter #787 Del Skrevet 29. april 2010 Ja blir nok rart å ikke ha kula lenger etterhvert, blir jo vant til den... selv om den er i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2010 #788 Del Skrevet 29. april 2010 Kula :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. april 2010 #789 Del Skrevet 29. april 2010 Fine kula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2010 #790 Del Skrevet 29. april 2010 Kul kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. april 2010 Forfatter #791 Del Skrevet 30. april 2010 kulis I dag tror jeg jammen den ene puppen brått har bestemt seg for å lekke og kanskje ha noe melk alikevel... skulle kjøpe meg en BH i dag... er innehaver av hele 2 stk som passer nå, DET går ikke an... så i prøverommet var det liksom noe som ikke stemte på den ene puppen... hadde vært noe guffe/bløte greier der.... og toppen jeg hadde på var liksom litt klistret fast til nippel... jepp jenter.. jeg gikk uten BH... hva pokker skal man gjøre når de to andre er på vask :dåne: Følte at ALLE så der der jeg gikk bort over og puppene hang og slang i det fri under toppen og genseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. april 2010 #792 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg har én BH som passer ordentlig, de andre er liksom litt for små, og ikke veldig behagelige, men må jo gå med de innimellom. Hehe. Har ikke begynt å lekke ennå, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. april 2010 Forfatter #793 Del Skrevet 30. april 2010 Nei jeg håper den lekkingen var et engangstilfelle... for det var liksom ikke noe morro.. ser for meg de flekkene og masse ammeinnlegg bruk jeg nå... Ny fastlege har jeg fått byttet i dag og... og det fine er jo at fra og med mandag har jeg fult rett til å bruke henne Er nærmere for meg og ikke har hun stor liste heller, så håper bare hun er knall da.. gjenstår og se.. ellers har jeg jo et bytte til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. april 2010 #794 Del Skrevet 30. april 2010 For en flott gravid-mage! Melk i puppen allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. april 2010 Forfatter #795 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Takk for det Ja det er vel ikke direkte melk.. kalles noe annet, men det er faktisk mange som får det fra uke 20 etc.... har lest om mange andre som har fått det faktisk. Endret 30. april 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 #796 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg også har melk.. begynner å bli noen månder siden det kom til meg nå, men jeg har bare lekt èn gang slik at det ble vått og det var etter jeg hadde lagt meg... Lå å tenkte på snuppa som skulle komme ut og fikk en sånn rar mammafølelse i hjertet og vips så rant det et par dråper ut av ene puppen Men ellers så kommer det bare i så små mengder at det nesten stivner på brystvorta før det kommer seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. april 2010 Forfatter #797 Del Skrevet 30. april 2010 Puppen felte en tåre liksom JA det kan jeg skjønne.. så såre mange av oss kommer til å bli på nippel... huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 #798 Del Skrevet 30. april 2010 Ja puppene mine er så hormonelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. april 2010 Forfatter #799 Del Skrevet 30. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. april 2010 Forfatter #800 Del Skrevet 30. april 2010 POKKER DA Har lekki enda mere nå!! Nå er det den flekken der. Ikke har jeg amme innlegg heller... noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg