Spatula Skrevet 11. april 2010 #641 Del Skrevet 11. april 2010 Vi har Brio happy go, i brunt - den er helt utrolig god og trille. Jeg elsker den allerede :rødme: Den får veldig mye positive tilbakemeldinger fra andre som bruker den.. og veier ganske lite når den er sammenslått. Baggen er en av de største med plass til en liten etter det jeg har hørt, og den kommer med sportsdel, sportsdelen kan du ha en annen farge på en baggen, hvis du vil, det er bare å kjøpe trekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 11. april 2010 #642 Del Skrevet 11. april 2010 Fin bil dere har kjøpt dere da Kikker litt på de vi også. Har lyst på ny bil, selv om vi forsåvidt ikke trenger (har en stasjonsvogn, også har jeg en liten "konebil", men den vil jeg ikke bytte ut ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 Forfatter #643 Del Skrevet 11. april 2010 Brio vil vi ikke ha... de lager leker... men sikkert en knall fin vogn for det, bare det at vi har forelsket oss i Simo Konebil hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. april 2010 #644 Del Skrevet 11. april 2010 Nei, Simo har dessverre ikke svingbare hjul Ble veldig lei meg da jeg fant det ut, for jeg elsker den jo :rødme: Snakket masse med de i butikken om det. Etter å ha trillet noen barn på jobb i vogner uten svingbare hjul er jeg fast bestemt på at det er et must Syntes det var vanskelig å manøvrere vogna inne i butikken også, gikk litt rundt med den og latet som jeg hadde baby i den og at jeg var på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 Forfatter #645 Del Skrevet 11. april 2010 Viktig å teste da Man vil jo gjøre et godt kjøp Nei nå er det å lallebu her.... er nesten i den tilstanden her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. april 2010 #646 Del Skrevet 12. april 2010 Har sniklest her en stund, så nå var det på tide å legge etter seg noen spor Så søt lille jenta var i magen din da, jeg må få bestillt 3D UL snart .... Og grattis med ny bil...vi kjøpte oss en 2007 volvo v50...veldig fornøyd...... v40 er en eldre stasjonsvogn, mens v 70 er nyere....så om du har en med stor plass i bagasjen er det en av dem ja.....jeg trodde heller jeg aldri skulle ha en volvo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. april 2010 #647 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg vil se magebilde jeg Det er lenge siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. april 2010 Forfatter #648 Del Skrevet 12. april 2010 Magebilde... tja... er ikke noe forandring synes jeg.... tenke litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. april 2010 Forfatter #649 Del Skrevet 12. april 2010 Noen som er rå på å hekle?? Fant oppskrift på heklet converse sko til baby. Helt rått!! :gjeiper: HekletConverse_MidtboSY.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. april 2010 #650 Del Skrevet 12. april 2010 de var dritkule Jeg stemmer for magebilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. april 2010 #651 Del Skrevet 12. april 2010 Dritstilige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. april 2010 Forfatter #652 Del Skrevet 12. april 2010 Tenkte å komme med et magebilde da... men nei da... kjære tok biler av bilen i går for å legge ut med salgsannonsen..... og batteriet er flatt.... sånne oppladbare... men hvor pokker er batteriladeren? Har lett i en time nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. april 2010 Forfatter #653 Del Skrevet 12. april 2010 jøsses... vet dere hva jenter... greit at vi gravide får lyst på mye rart, men.... fikk lyst å smake på SAND nå... Bare den knasende lyden mellom tenna frister.. men slapp av, skal ikke ut i noen sandkasse og lage sandkaker altså Sprøtt... Bestemora til ei venninne fortalte at hun hadde helt elsk på muggent brød... jo mer muggent desto bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. april 2010 #654 Del Skrevet 12. april 2010 OMG så søte converse......tanta mi er råååå på å hekle så det bestilles fra hun tror jeg ohhhhhh er du en av de som får lyst på noe rart....sand men kanskje isbiter å knaske på er tingen for deg da!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. april 2010 Forfatter #655 Del Skrevet 12. april 2010 ja tanken slo meg brått i dag at det hadde vært digg å spist... vet ikke hvorfor... kan hende jeg bare var ekstremt sulten MEN kan forsikret at jeg ikke kommer til å ta meg en SANDkake Ja ikke sant de er rå? Skal spørre den ene svigerinna mi, hun er helt strikke/hekle frelst.. har jo egen blogg/forum og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. april 2010 #656 Del Skrevet 12. april 2010 haha MEN hvis du skulle prøvd deg på en sandkake...da vil vi ha bevis......altså et bredt smil med sand i kjeften Ja de skoene vil jeg ha, så nusselige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. april 2010 Forfatter #657 Del Skrevet 13. april 2010 Hehe... synes jeg ser meg selv der Grandis Fortært en halv en... og ser jeg ikke gravid ut nå så vet ikke jeg... så brått ut som jeg hadde vokst etter den grandisen Tror jeg var litt sulten.... Steike!! Neste uker er det 3 trimester!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. april 2010 Forfatter #658 Del Skrevet 14. april 2010 Fantastiske flinke mannen min Han har laget stellebord til Wiktoria nå I leiligheten vår må vi være smarte med grei løsninger.... så etter å ha lagt hodene våre i bløt. Så fant vi ut at vi rett og slett finner en fin bordplate og skjærer til sånn at vi kan ha den over vaskemaskinen og bort til vasken vår. Har en knøtt bad med en teit vinkel på som ødelegger mye av plassen... vinkelen er så klart badet til nabo leiligheten vår.. han har det konge store badet og vi det kottet. MEN... det ble så fint!!!! Så nå er det bare å ta en tur på IKEA og få kjøpt noen fine hyller til å ha på veggen for bleier og sånt stæsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. april 2010 #659 Del Skrevet 14. april 2010 Flinke mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. april 2010 Forfatter #660 Del Skrevet 14. april 2010 Ja det må jeg si Når han først får ut fingeren så skjer det mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg