Gjest Neferet Skrevet 8. april 2010 #621 Skrevet 8. april 2010 :rødme: Så utrolig fint bilde av den "lille" frøkna!! Håper alt er bra i dag Devilina!
Devilina Skrevet 8. april 2010 Forfatter #622 Skrevet 8. april 2010 Icing: Ja det hadde vært noe Neferet: Er i helgemodus nå så her er alt topp
honning Skrevet 8. april 2010 #623 Skrevet 8. april 2010 Åh så herlig, Devilina! Tenk at det faktisk er deres lille jente som skal komme ut om en del uker...!
Devilina Skrevet 8. april 2010 Forfatter #624 Skrevet 8. april 2010 Ja shit... er jo faktisk uker der er snakk om... selv om det er to siffret.. men alikevel.... Vi er jo tross alt halvveis i april straks og.. jøsses.... Jordmor time i morgen!!!! Og så en tur til sentrum og arbeidsgiver, de må skrive på sånn inntekts og arbeidsopplysninger... ellers blir det ikke noe penger på meg når lille bebis kommer ut. Forresten.... barnevogn dager på babyshop... for de som har det i nærheten, sikkert mange finer prosenter der
Devilina Skrevet 8. april 2010 Forfatter #625 Skrevet 8. april 2010 Gosh... :dåne: jeg har faktisk ikke merket det før nå... MEN... jeg er på bilde 7 i tickeren min!!!
Pupsilure Skrevet 8. april 2010 #626 Skrevet 8. april 2010 Så nydelig hun er !! :rødme: Har lyst til å ta 3D ul jeg også. Fikk du mange bilder/film med hjem? Prøver å finne ut hvilken klinikk jeg skal velge
Spatula Skrevet 8. april 2010 #627 Skrevet 8. april 2010 Her bestilte jeg veggord til lilletrulta, du kan designe akkurat det du vil ha selv
Devilina Skrevet 8. april 2010 Forfatter #628 Skrevet 8. april 2010 Så nydelig hun er !! :rødme: Har lyst til å ta 3D ul jeg også. Fikk du mange bilder/film med hjem? Prøver å finne ut hvilken klinikk jeg skal velge Vi fikk en CD med over 70 bilder og så var det vel ca 6-7 små filmsnutter Fikk også to farger bilder på fotopapir og to vanlige UL bilder i sort/hvitt. Er kjempe fornøyd! Her bestilte jeg veggord til lilletrulta, du kan designe akkurat det du vil ha selv Tusen takk skal inn å se om jeg finner noe stilig
SøsterLiten Skrevet 8. april 2010 #629 Skrevet 8. april 2010 Huff... blir så irritert og oppgitt over meg selv... og det helvettes humøret mitt om dagen.. mulig det så klart har noe med hormoner å gjøre også, men har i grunn alltid vært og av og på bryter i meg når det gjelder det... Er strålende sol her og en 10minutters gå tur fra oss er marinaen og en kiosk.. vi fant ut at kiosken hadde åpnet i dag og det har verdens beste bagutter og softis der!!! Så jeg foreslo av vi kunne jo ta en gå tur... Men da begynte helvette... ikke fant jeg noe anstedig og ha på meg.. gidder da ikke å labbe ut i en sliten joggebukse som kryper opp i romba etterhver som jeg går... og ingen gensere passet... de mamma genserene jeg hadde var til vask.. føler meg rett og slett som ei sluske... lurvete og ustelt... og det gidder jeg ikke å møte kjent folk med. Så da ble det et problem... Det andre er at JEG ville ha tid med min kjære.. bare traske og kose oss i sola, bare vi to... men han skal alltid dra med naboen på alt mulig. Er dritt lei... jeg har begynt å kalle naboen for "elskeren hans"... han er jo mer hos han og gjør ting enn andre.... Så da ble jeg sur og skuffet for det, men jeg får jo ikke akkurat sagt det til han heller... for naboen står jo i gangen og venter på at jeg skal bli klar... Så jeg bare sa at dette gidder jeg ikke.. sliten i pusten (noe jeg for øvrig er etter konstant tett neste, halsbetennelse og helvettes pollensessong som har startet) og da gidder jeg ikke å pese av gårde. Så ba kjære om å dra selv eller gå ut å finne på noe... og det gjorde han.. han og naboen..... Føler meg egoistisk når jeg er sånn.. sta og egen... Men jeg vil da bare ha kjære litt for meg selv!!! Og så toppet det seg litt med de klære som ikke passer lengre... finner heller aldri noe som er fint av mammaklær... mye ser jo ut som noe oldemor kunne ha brukt etc.... Nei i dag har jeg en sånn da... sur og grinete dag. Åh det er no ordentlig dritt når alt bare blir feil og dumt!! Skjønner deg godt! det er ikke noe ålreit altså!! Hun er jo bare helt perfekt hun lille jenta di Devilina!! :rødme: Gleder meg til vi kan ta 3D!!! Ha en fiiiin helg!! Stooor klem!
Devilina Skrevet 10. april 2010 Forfatter #630 Skrevet 10. april 2010 (endret) 3D var en knall opplevelse og Wiktoria ser jo helt ferdig ut jo Komme nå... eller... i alle fall... i mai? hehe STOR er hun også... blir nok en 4kg baby ja... stakkars høna mi I dag var kjære med meg på babyshop og Siljes barn og utstyr for å titte og sammenligne priser... gjett hvem som var mest ivrig på butikken... jo da... kjære... Fant en vogn vi bare elsket... SIMO... har kanskje sagt det før at vi hadde fått en... men siden vi ikke vet hvordan vognen har blitt behandlet etc, den er i bruk enda... i barnehagen til Helene (niesa vår), så har mamma lyst til å kjøpe en til oss Vi likte godt Simo kombi vi da.. som så mange andre før oss. ER jo en jungel av barnevogner.. ja greit.. den veier 17kg, men har da muskler for pokker :fniser: Lyst på en brun en og det geniale er jo at man kan bytte trekk/kant trekk inni.. så man har jo i grunn forskjellig variasjonsmuligheter på de. 6399 er vel ikke så ille? Da får vi med myggnetting, regntrekk til... dessverre måtte man kjøpe stellebag ved siden av, men denne kommer på ca 500kr... Er det ille pris for dette? Samma vogna kostet ca 7800 på babyshop. Og vi har vi sett på i dag og.. VOLVO... av alle ting.. trode aldri jeg skulle ende opp med det, alltid synes det har vært en harry bil... i og med at jeg kommer fra litt bygda/tettsted... er liksom rånebil nr 1 Men når Volvo'n begynner å bli rundere i formene så ser den ikke så værst ut. Er jo en sikker bil og. Så han som eier bilen skal komme til oss etterpå for at vi skal få en nærmere titt på den. Sølvgrå stasjonsvogn.. V40 tror jeg? Eller var det V70? :klø: En stasjonsvogn i alle fall, 2003 modell. Må bare få solgt balja vi har også Endret 10. april 2010 av Devilina
Britt Banditt Skrevet 10. april 2010 #631 Skrevet 10. april 2010 Kjøp brun Simo kombi, det har vi gjort
Devilina Skrevet 11. april 2010 Forfatter #632 Skrevet 11. april 2010 Ja likte den utrolig godt, men det kommer an på mamma... ho vil absolutt til sverige og handle og jeg VET de ikke har Simo i den butikken hun vil til... Må sette på meg overtalelses smilet mitt og den fornuftige/vet best stemmen min I går ble det bil på oss og, etter en nærmer titt på den og en kjøretur så ble det et JA. Så 27 april er vi eiere av ny bil. Men som jeg sa til kjære... da MÅ du ha solgt den gamla balja vi har nå innen den tid... så nå stresset han av gårde for å fikse noen ting og ta bilder. Den skal ut på nett i dag Nye bilen vår ---> http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21622017
DDuck Skrevet 11. april 2010 #633 Skrevet 11. april 2010 Gratulerer med ny bil Jeg har sannsynligvis endelig fått solgt min i helga Så nå er vi også på biljakt
Devilina Skrevet 11. april 2010 Forfatter #634 Skrevet 11. april 2010 Takk Må si meg fornøyd med den! Den er konekjørt faktisk, hun brukte den bare fram og tilbake til barnehage og jobb Hurra for bilsalg hos dere også Hva er dere på utkikk etter?
DDuck Skrevet 11. april 2010 #635 Skrevet 11. april 2010 Stasjonsvogn åff kårs Neida er på utkikk etter en Subaru Outback eller Skoda Octavia med 4wd Men vi har jo selvfølgelig et litt stramt budsjett så det er ikke bare bare å finne noe... Har funnet en Skoda faktisk fra 2004 som var gått gaaaanske langt da, men krute god! Og bil fra 2004 innenfor vårt budsjett er ikke så dumt Vi har bare 70.000,- til rådighet..
Devilina Skrevet 11. april 2010 Forfatter #636 Skrevet 11. april 2010 Kan få mye bra biler for den prisen da Kan ikke akkurat si at budsjettet vårt er noe å skryte av heller... bilen vi kjøper koster 129.000 inkludert omreg. og så tror jeg det var årsavgift også. Men hjelper litt på når vi får solgt balja og så har JEG vært flink og spart noen lapper og kjære får feriepenger fra den gamle jobben sin nå til uka Så alle moner drar... litt lån blir det, men alt for at tulla skal sitte sikkert i bilen og ikke minst... vi får med vogn i bilen og grei bil å ha på tur.
DDuck Skrevet 11. april 2010 #637 Skrevet 11. april 2010 Det er nettopp det Man er plutselig avhengig av å få med vogna på tur I min bil har vi ikke sjangs å få inn noe vogn :dåne: Såvidt plass til barnesete i baksetet Så er det bare to dører på den, så det er helt håpløst på alle måter Ælen sin bil er en vanlig sedan med egentlig et ganske greit bagasjerom Så vi kjøpte jo den barnevogna med minst understell vi fant for å få plass i den Men det er jo irriterende at vi må ta bagen av vogna å legge den i baksetet og understellet i bagasjerommet hvergang... Hadde vært mye greiere bare å klappe sammen understellet med baggen på og trille det inn i bagasjerommet
Pupsilure Skrevet 11. april 2010 #638 Skrevet 11. april 2010 Gratulerer med ny bil Simo-vognene er virkelig fine! Har veldig lyst på en selv, men syntes det er en så stor ulempe at den ikke har svingbare hjul, at jeg valgte en annen vogn istedenfor. Men hver gang jeg ser en simovogn ser jeg veldig langt etter den. De har ikke simo i sverige i det hele tatt, så vidt jeg vet. Men jeg har sett de på salg flere steder. Sist var på barnas hus på strømmen storsenter til 4999,- :dåne: Det er vel ca en mnd siden. Ellers er ikke prisen på babyshop så gal. Den brune er kjempefin! Har veldig lyst på den brune eller grå. Og hvis jeg skulle fått jente (og hatt en simovogn ) så ville jeg valgt den lilla.
Tusle Skrevet 11. april 2010 #639 Skrevet 11. april 2010 Hurra for ny bil Vi skal også kjøpe Volvo etterhvert, men vi lurer på V70, har så mye rart som skal være med på tur; bikkjebur, kattebur, mannebur (nei da ) og etterhvert barnevogn-og bilsete, puhh Jeg syns det er så utrolig fascinerende med sånne 3d ul, man kan tydelig se ansiktet og trekkene og, nei, utrolig spennende altså
Devilina Skrevet 11. april 2010 Forfatter #640 Skrevet 11. april 2010 (endret) Gratulerer med ny bil Simo-vognene er virkelig fine! Har veldig lyst på en selv, men syntes det er en så stor ulempe at den ikke har svingbare hjul, at jeg valgte en annen vogn istedenfor. Men hver gang jeg ser en simovogn ser jeg veldig langt etter den. De har ikke simo i sverige i det hele tatt, så vidt jeg vet. Men jeg har sett de på salg flere steder. Sist var på barnas hus på strømmen storsenter til 4999,- :dåne: Det er vel ca en mnd siden. Ellers er ikke prisen på babyshop så gal. Den brune er kjempefin! Har veldig lyst på den brune eller grå. Og hvis jeg skulle fått jente (og hatt en simovogn ) så ville jeg valgt den lilla. Det skal visst være stort salg på barnashus i morgen... fikk tips om det på babyverden Synes også den lilla/burgunder var knall fin, men vi vet jo at vi skal prøve å få en til og da er det greit med brun vogn. Det fine er at man kan bare bytte trekket inni/på kantene. De har jo masse farge utvalg. Er det ikke et understell med svingbare hjul på simo og da? :klø: det var i alle fall masse ekstra ustyr man kunne kjøpe i tillegg i alle fall. Nei knall vogn.. MEN den er litt tung da... 16,8kg, men hallo... har da muskler Hurra for ny bil Vi skal også kjøpe Volvo etterhvert, men vi lurer på V70, har så mye rart som skal være med på tur; bikkjebur, kattebur, mannebur (nei da ) og etterhvert barnevogn-og bilsete, puhh Jeg syns det er så utrolig fascinerende med sånne 3d ul, man kan tydelig se ansiktet og trekkene og, nei, utrolig spennende altså Mannebur ja... ingen dum idé men det er vel det man har furtebu til vel.... Kjære ønsker seg veldig det... kriteriene som han har når vi kjøper hus en gang er at det er stor garasje/verksted... ergo.. furtebu Ja det er helt utrolig hva de kan gjøre med den teknologien! Fant ut i går etter litt sammenligning av mine nyfødte bilder at jenta har nesa mi gitt i grunn de fleste trekk... men hadde ikke bilde av kjære... men tror hun får tottelittene hans Endret 11. april 2010 av Devilina
Fremhevede innlegg