Devilina Skrevet 3. april 2010 Forfatter #601 Skrevet 3. april 2010 Huff... blir så irritert og oppgitt over meg selv... og det helvettes humøret mitt om dagen.. mulig det så klart har noe med hormoner å gjøre også, men har i grunn alltid vært og av og på bryter i meg når det gjelder det... Er strålende sol her og en 10minutters gå tur fra oss er marinaen og en kiosk.. vi fant ut at kiosken hadde åpnet i dag og det har verdens beste bagutter og softis der!!! Så jeg foreslo av vi kunne jo ta en gå tur... Men da begynte helvette... ikke fant jeg noe anstedig og ha på meg.. gidder da ikke å labbe ut i en sliten joggebukse som kryper opp i romba etterhver som jeg går... og ingen gensere passet... de mamma genserene jeg hadde var til vask.. føler meg rett og slett som ei sluske... lurvete og ustelt... og det gidder jeg ikke å møte kjent folk med. Så da ble det et problem... Det andre er at JEG ville ha tid med min kjære.. bare traske og kose oss i sola, bare vi to... men han skal alltid dra med naboen på alt mulig. Er dritt lei... jeg har begynt å kalle naboen for "elskeren hans"... han er jo mer hos han og gjør ting enn andre.... Så da ble jeg sur og skuffet for det, men jeg får jo ikke akkurat sagt det til han heller... for naboen står jo i gangen og venter på at jeg skal bli klar... Så jeg bare sa at dette gidder jeg ikke.. sliten i pusten (noe jeg for øvrig er etter konstant tett neste, halsbetennelse og helvettes pollensessong som har startet) og da gidder jeg ikke å pese av gårde. Så ba kjære om å dra selv eller gå ut å finne på noe... og det gjorde han.. han og naboen..... Føler meg egoistisk når jeg er sånn.. sta og egen... Men jeg vil da bare ha kjære litt for meg selv!!! Og så toppet det seg litt med de klære som ikke passer lengre... finner heller aldri noe som er fint av mammaklær... mye ser jo ut som noe oldemor kunne ha brukt etc.... Nei i dag har jeg en sånn da... sur og grinete dag.
Devilina Skrevet 3. april 2010 Forfatter #603 Skrevet 3. april 2010 Godt å høre Er ikke noe morro når ting bare blir snudd på flisa av det humøret.... stått på badet å grini nå....
DDuck Skrevet 3. april 2010 #604 Skrevet 3. april 2010 Jeg har det også sånn om dagene! Skal ingenting til før jeg depper helt og tårene bare renner..
Spatula Skrevet 3. april 2010 #605 Skrevet 3. april 2010 Håper du får snakket med mannen din, og at dere får alenetid
Devilina Skrevet 3. april 2010 Forfatter #606 Skrevet 3. april 2010 det ordnet seg til slutt... han kom inn og lurte på om ting gikk bra og ta tutet jeg i vei om alt som var dritt etc... godt å få ting ut. Er rart man skal bli sånn til tider.... Det ble faktisk en gåtur alikevel fikk meg is og greier Huff..... KJEDER MEG!!!! Kjære er sjåfør for en kompis, han kom akkuat inn døra nå.. da tlf ringt og de ville bli hentet for det var kjedelig der de var.. :dåne: Ikke er det en dritt å se på i påsken... og er det noe så er det reprise... tenker ikke TV kanalene at det faktisk er folk som er hjemme også???
Spatula Skrevet 3. april 2010 #607 Skrevet 3. april 2010 Nei, det er bare påskekrim på tv'n og det fungerer ganske så dårlig når man er hjemme alene bra det ordnet seg til slutt, og is er jo
Devilina Skrevet 3. april 2010 Forfatter #608 Skrevet 3. april 2010 Det order seg alltid vel.... bare ting ser litt håpløst ut der og da... og så baller jo ofte det ene og det andre på når jeg først er i skikkelig tut og grin humør. Ja de kunne jo i det minste ha sendt en skikkelig spennende påskekrim, det var mer skummelt og spennende da jeg var yngre husker jeg. Nå er det liksom bare kjedelig nå.
Devilina Skrevet 3. april 2010 Forfatter #610 Skrevet 3. april 2010 Åååååååå... kan tenke meg du koser deg med lille T
Devilina Skrevet 5. april 2010 Forfatter #611 Skrevet 5. april 2010 Mandag og jobb i morgen blitt for mye fri det her... i alle fall når man ikke gjør en dritt... hatt fri siden fredag 26..... phu. Jøss for et sovehjerte jeg hadde i dag. Våknet halv tolv!!!!! Vel... var oppe på en do tur halv seks tiden, men det tells ikke... er ikke normalt å stå opp da I alle fall ikke enda.. vente til Wiktoria er ute Nå er det ferske og varme rundstrykker og kokte egg som står for tur... må bare få opp kjære.. han sover enda Vi var ikke sent oppe en gang.... men kan ha noe med sykkelturen han og NABOEN tok... på 2 timer.... Skal si det var noen som var støle og såre i rompa ja Kjære sa i går... tenk... bare 3,5 mnd igjen... ja det er ikke mye det... håper hun kommer før jeg da... i slutten av juni eller noe Men med flaksa mi så kommer hun vel 14 dager over tiden vel... stor baby og hard fødsel vel.... hmmmmm Nei.... nå er det frokost/lunsj tid
honning Skrevet 7. april 2010 #612 Skrevet 7. april 2010 Hei Devilina! Det høres ut som at du hadde en fin siste dag før jobbing igjen. Deilig å sove så lenge iblant, og så varme rundstykker og egg til frokost etterpå Jeg digger sånne frokoster (som vel mer er brunsj..). 3,5 måneder igjen nå ja. Så fort tida går! Håper humøret kommer seg framover, men forstår godt frustrasjonene
Devilina Skrevet 7. april 2010 Forfatter #613 Skrevet 7. april 2010 Hei Honning! Ja det humøret er der om man vil eller ikke.... skrur seg av og på som bare det, slitsomt... men vært strålende fornøyd i 2 dager nå sikkert fordi jeg fikk tuta og snørra fra meg her om dagen I dag har vi til og med gått en liten tur en time, deilig... blåste litt kaldt, men gått og få beveget seg litt. Merker at det er litt mere vagging i gangen min Fikk meg en ny mammabukse i dag på H&M også, tynt og deilig stoff og så er det sånn at man kan rulle opp beina og feste med en hempe og knapp slik at man får capribukser.. heter det ikke det? :klø: 300kr... MEN... str 46!!! Det er det verste!!! Noen lette sånne tre på seg sko fikk jeg tak i og... så nå kan våren/sommeren komme for fullt Satt meg på La Baguette inne på senteret i dag og fortærte en baguette og eplemost... brått kom hele barnevogmafian Det satt 10 stykk der med små nurk som ikke var mange dagene/ukene Og hvor enn jeg snudde meg struttet det mager... babyboom 2010?? Jobb i morge og så er det jammen meg helga igjen.... fredag er det jordmortime på meg og, det gleder jeg meg til... ble jo så skuffa over svangerskapskontrollen jeg hadde hos min fastlege i mars. Makan til udugelig han var på det området der Og ja... har kanskje ikke sagt at jeg var på 3D UL i går???? HELT FANTASTISK!!!! Det er jo søren meg en lite menneske inni der!!!! Var så rart å se de virkelige bildene av ho... men ho var ikke helt sammarbeidsvillig da... lå og kosa med morkaka og hadde i tillegg navlestrengen dandert nedover ansiktet, skøye frøken MEN.... jeg ba hun jordmor som tok UL om å måle litt her og der og sjekke om hun vokste bra etc... ut ifra de målene hun tok så er veksta hennes tilsvarende som om jeg skulle vært 28 uker!!!! og jeg er bare 26+4 idag... blir ei stor tulle det her :dåne: Ser for meg den magen på slutten og revning.... men ut skal ho. Må nesten få lagt inn bilde fra UL her og da.... Bebisen min nei.... mener vår!!
Tusle Skrevet 8. april 2010 #616 Skrevet 8. april 2010 Nææ, teknologien altså, alt man får til Så søt hun er, se på den lille, fine nesa da
Muffin! Skrevet 8. april 2010 #618 Skrevet 8. april 2010 Så herlig å få sett lille nurket på 3D-UL da. :rødme:
Devilina Skrevet 8. april 2010 Forfatter #619 Skrevet 8. april 2010 Kan ikke skjønne hvem den nesa er sin for hverken jeg eller kjære har noen nese å skryte av Ja fina vår
Spatula Skrevet 8. april 2010 #620 Skrevet 8. april 2010 Så nusselig hun er :rødme: Kanskje hun er ferdig før tiden og vil ut tidligere
Fremhevede innlegg