SøsterLiten Skrevet 18. februar 2010 #361 Del Skrevet 18. februar 2010 Åååååååh!!! Devlina!!! Tenk så ble det ei jente!!! Det er jo så utrolig koselig!!! Og veldig morro at jeg er en liten tippe ekspert!! Wiktoria!! Love it! sagt det før, men jeg digger at dere skriver det slik og ikke Victoria eller Viktoria eller Wictoria! Synes det er helt spesielt sånn dere har det! :rødme: nyyyydelige bilder på FB også!! Er så glad så glad så glad på dine vegne vennen!!! Stor klem for at det er jente Stor klem for at alt så bra ut på UL Og STOR klem for at nå er jeg tilbake fra ferie og vil gi deg en !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. februar 2010 #362 Del Skrevet 19. februar 2010 Så søt avatar! Håper du og DeviLita får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #363 Del Skrevet 19. februar 2010 SøsterLiten: Tusen takk for alle jeg fikk Ja endelig er du tilbake her og i full gang med ruging du også, så MORRO!!!!! Wiktoria Det måtte bare bli det navnet, har alltid likt det... men... sant skal sies så het bestemora til kjære WiCHtoria og det samme heter kusina hans.... så blir litt mange med det navnet i nær familie, men det får gå. De får bare føle seg beæret Muffin!: Tusen takk, ja var den ikke søt søkte på devil og baby.... skal si det var mye ufint som kom opp også, men denne var jo så søt Ha en knall start på helgen alle sammen.... her er det ingen planer foreløbig... sitter å fundere på om jeg skal rydde, vaske... etc... men tror det blir med tanken viktig med å planlegge og litt strategi før man begynner vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. februar 2010 #364 Del Skrevet 19. februar 2010 Planlegging er halve arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #365 Del Skrevet 19. februar 2010 Klart det.... må jo få ting skikkelig gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. februar 2010 #366 Del Skrevet 19. februar 2010 Jepp For tenk om du ikke hadde planlagt noe til bryllupet? Det hadde ikke blitt mye bryllup da.. Så derfor er planlegging en stooor del av selve jobben Uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #367 Del Skrevet 19. februar 2010 Jepp Roma ble ikke bygd på en dag Nå sitter jeg å lurer på... hva skal jeg ta først.... blir jo drit sliten med en gang jeg holder på med noe... så går i etapper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. februar 2010 #368 Del Skrevet 19. februar 2010 Å begynne med å vaske klær er alltid greit Det er fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #369 Del Skrevet 19. februar 2010 You read my mind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. februar 2010 #370 Del Skrevet 19. februar 2010 God helg Devilina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #371 Del Skrevet 19. februar 2010 God helg til deg også Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #372 Del Skrevet 19. februar 2010 Glemte forresten å si at jeg tror jeg kjente jenta mi sparke to bitte små spark i går kveld da jeg lå i senga... litt usikker da jeg ikke helt vet hvordan det kjennes. Men det var liksom som et bittelite mykt dunk/plopp av en boble i nærheten av navelen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. februar 2010 #373 Del Skrevet 19. februar 2010 Det høres ut som livstegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #374 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja til å være så aktiv som ho var på UL så er det på tide at jeg kjenner noe snart Tror jeg får en turboprinsesse (stakkars mamma som må løpe etter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 19. februar 2010 #375 Del Skrevet 19. februar 2010 Neida, de bare raser fra seg i magen slik at de blir snille og rolige når de kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. februar 2010 #376 Del Skrevet 19. februar 2010 La oss håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #377 Del Skrevet 19. februar 2010 Satser på det... jeg var helt turbo da jeg var liten og kjære var av den rolig sorten.... så håper hun arver fra far ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 19. februar 2010 #378 Del Skrevet 19. februar 2010 Satser på det... jeg var helt turbo da jeg var liten og kjære var av den rolig sorten.... så håper hun arver fra far ja Her håper vi på en bebis som ikke har arvet noe fra foreldrene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 20. februar 2010 Hodepine i dag igjen.... æsj.. I dag har jeg til og med drukket mye vann og juice. Begynt med Omega3 også, tenkte at det var like greit... kan hende eksemen blir mye bedre også Ellers er dette en dag med lite planer... har bestemt oss for å ta en slappe av/film kveld hos naboen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #380 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) 20 uker i dag Endret 22. februar 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg