Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen :)

Men er jeg så svær da? :klø: riktig nok er jeg ei høy jente med litt kjøtt på kroppen.... men... hmmm...

Det er vel bare en der vel? Tror det, det ser jeg i alle fall til fredag :)

I morgen skal jeg faktisk ut å spise med noen fra terminforumet jeg er med i på Babyverden :nigo: blir spennende. Aldri møtt de før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du får tvillinger :biggrin:

Jeg syns det ser ut som om du har ca like stor mage som meg, og jeg som er 23 uker :fnise:

Ser forresten at vi bor like ved hverandre :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt ekstra fra før jeg da, så kanskje derfor ;) men nå er det jo ingen mager eller svangerskap som er like ;)

Jasså, bor du i Østfold du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vel "litt ekstra" fra før jeg også ;) Det er som du sier, ingen er like :)

Gleder deg til UL nå? :hoppe: :hoppe:

Jepp, nyinflyttet Sarping her :vinke:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hadde vel "litt ekstra" fra før jeg også ;) Det er som du sier, ingen er like :)

Gleder deg til UL nå? :hoppe: :hoppe:

Jepp, nyinflyttet Sarping her :vinke:;)

Jøss... og så Sarpsborg av alle steder :ler: Hvordan forvillet du deg hit da? hehe

Kjærligheten som dro deg og?

:velkommen: til byen.. håper du trives... foreløbig etter 3 år kan jeg si at jeg ikke helt gjør det enda faktisk... men har vel noe med at særpinger er vanskelig å bli kjent med.

Gleder meg ja :nigo: bare klare å komme meg opp da... er fri dagen min og har liksom litt sånn helge modus på fredager :fnise:

:klem:

MOSO :hjerte:

:klem::hug:

Nå ble jeg glad!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig tippeliste hos de som har tippet

Søsterliten :babyjente:

Muffin! :babyjente:

Dinedama :babyjente:

dreia :babyjente:

Mazilla :babyjente:

Happy Feet :babyjente:

Tusle :babygutt:

Rosa76 :babygutt:

faerytale :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss... og så Sarpsborg av alle steder :ler: Hvordan forvillet du deg hit da? hehe

Kjærligheten som dro deg og?

:velkommen: til byen.. håper du trives... foreløbig etter 3 år kan jeg si at jeg ikke helt gjør det enda faktisk... men har vel noe med at særpinger er vanskelig å bli kjent med.

Gleder meg ja :nigo: bare klare å komme meg opp da... er fri dagen min og har liksom litt sånn helge modus på fredager :fnise:

Samboeren min er herfra, så er nok derfor, ja ;) Vet ikke helt om jeg trives ennå, ikke blitt kjent med så mange akkurat, men det kommer vel (håper jeg)! ;)

Når i morgen er det du skal?

Jeg tipper forresten også jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å se om du hadde kommet tilbake fra UL :popcorn:

Håper alt så bra ut med nurket eller nurkene dine også :klemmer:

Hos meg gikk alt fint på UL i dag, og jeg fikk vite at vi venter en søt liten gutt med oppstoppernese :babygutt: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er jeg tilbake jenter :lur:

Var en fantastisk opplevelse og den den lille inni der. Sprellet og var kjempe aktiv :bolledeig:

Men jeg har morkaka i veien så derfor jeg ikke kjenner noe enda, Jeg fikk et skikkelig spark, men merket ikke noe.

Helt fantastisk å se på.

Og kan nå avsløre av vi får.....

EI LITA PRINSESSE :strix:

Skal si mange av dere hadde rett ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...