Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuuuuuusen takk for alle flotte og fine gratulasjoner jeg har fått!! :nigo::strix:

Ja tenkt!!! over 16 uker :hjerte:

UL 12 februar... nedtelling nå

Lite å oppdatere for tiden, venter bare på at jeg kjenner noe sparklignende greier i magen :)

sommerfuglevingeslag!!! oooH!!! spennende tid altså!! :rødme:

Du har UL mens jeg er bortreist du.. Du må ha maaaaasse lykke til og jeg GLEDER meg til å lese om det når jeg kommer tilbake! :strix:

Mange gode klemmer til deg snupp!! :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for klemmen Søsterliten... you lucky bastard... Ferie nå da.. meg og vil!!!!! :hoppe:

Nå er det BARE 9 dager til UL.. WOHOOO!!! kjenner jeg gleder meg nå

Blir det :babygutt: eller :babyjente: thats the big question

Skrevet

Må bare få sagt at de gravid tightsene på H&M til 99 kr er så DEILIGE!!!! passer perfekt og er til og med lange nok til meg :hoppe:

Skrevet

Måtte forandre litt på tickern min... forandring fryder... tenk... er i bilde fire på tickeren!! Helt utrolig :nigo:

Nå skal den være akkurat oppdatert på dagen også, hvis den ikke brått fucker opp igjen da.

Skulle finnes norske nedtellingstickere, mye lettere :)

Nei nå får jeg ordne meg og hoppe på bussen... litt shopping tid :)

Gjest faerytale
Skrevet

De tightsene er bare deilige! :nigo: Akkurat som om du ikke har på deg noenting! Og sånn føles ikke mammabukser til vanlig for meg altså :fnise:

Og når det gjelder denne tickeren så er jeg mye mer fornøyd med den enn med f.eks. Lilypie sine - denne skifter hveeeer dag (kanskje sånn i 9-tiden eller noe sånn) og jeg har aldri måtta skifte på den selv :)

God helg! :klemmer:

Skrevet

De tightsene hørtes veldig deilig ut, de må jeg prøve! :tommelsmil:

Til nå har jeg bare brukt vanlige tights, som jeg har dandert til litt under magen. Men det begynner å bli litt ubehagelig nå. :fnise:

Ikke lenge igjen til UL nå! :hoppe:

God helg! :klem:

Skrevet

Ja løp og kjøp og skulle du ikke finne de på butikken så er de på nett. De her en drøm og ha på!!! :hjerte: Går laaaangt over magen og strammer ikke i det hele tatt. Som å gå naken ja :fnise:

Ja tenk :hoppe: snart UL, da blir liksom graviditeten litt mer virkelig for meg og... har ikke gått helt opp for meg enda... ser jo at magen eser ut, men fortsatt litt rart og uvirkelig.

Skrevet

:bolledeig: Snart UL. Det er så stas å sjå den lille! :skya:

Har du vore på fleire UL enn den eine tidlige? Eg synst det er utrulig at enkelte klarar å venta heilt til ordinær UL før dei ser den lille. Eg har liksom vore på 5 allerede. :fnise:

Skrevet

Har bare vært på den ene i uke 8, men jeg har jo fått høre hjertelyen i uke 14 og føler at ting er som det skal, så har ikke tatt helt av enda... ;) Men gjett om jeg gleder meg til fredag!!!! 5 DAGER IGJEN!!!! :strix:

Og så har jeg så klart bestilt meg 3D UL den 6 april også :) Tror det holder... koster jo penger og sparer heller de penger som privat UL koster, og bruker de heller på noe klær eller utstyr til bebisen :)

Lurer på hva som er inni magen min... en rolig gutt/jente i alle fall.. har ikke merket noe som helst enda. Så venter spent på et lite dult eller noe :nigo:

Skal rett ut og shoppe litt når jeg har vært på UL, kjære må tilbake på jobb, så jeg skal shoppe som en villmann alene... trygt :ler:

Skrevet

Det er så stas med UL :strix: :strix:

Gleder meg til min neste ;) Håper bare det ikke blir så altfor lenge til :rødme:

Også gleder jeg meg til å høre hvordan det gikk på din! :jepp: Jeg har fortsatt stor tro på :babyjente:

Skrevet

Ja det blir spennende å se.... akkurat nå har jeg ikke følelse av hverken :babygutt: eller :babyjente: så blir jo spennende :)

Din neste? når? :) Forresten? vil dere ikke vite kjønn?

Ja du ble vel satt tilbake og du, når er terminen da?

Skrevet

Jeg vet ikke når det blir, men jeg er iallefall søkt inn til flere... jeg tror jeg vet sånn litt at jeg skal ha i uke 28,32,36,38 og 40... for vekstestimering :Nikke: Jeg håper jeg får en før uke 28 også ;)

Jo vi ville vite kjønn jo, men morkaka mi lå i veien og ikke snakk om at h*n ville flytte på seg slik at vi fikk snike :fnise: Men det blir vel bedre lykke neste gang :Nikke:

Min nye termin er 28.juni :Nikke: Ble satt tilbake 8 dager! :Nikke:

Skrevet

Nesten julimamma du også da... om ikke lille bebisen vil bære litt lengre i magen da :ler: DA blir du jo det. Men hvordan er det med de som har diabetes, kan de ofte bli tatt før etc? eller er det helt normalt det også? Bortsett fra at babyen må måles og sjekkes etc ofte....

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg gleder meg også til å finne ut om h*n er :babygutt: eller :babyjente: Hvis h*n da ikke er sjenert og dere må vente en stund til.... :ler:

Håper du har en fin søndag Devilina!

Skrevet

Blir ofte satt i gang før og om jeg får gå tiden ut blir det IKKE overtid slik som jeg har skjønt det :Nikke:

Så skal det mindre til før det blir satt i gang med keisersnitt... de vil helst at man skal prøve å føde normalt, men med en gang det oppstår små komplikasjoner kommer de med kniven... :redd:

Men jeg har ikke noe i mot kniven altså.. :lol: Jeg vil bare at det skal være planlagt å bruke kniv fra børjan hvis de skal bruke den :Nikke:

Skrevet

Lykke til på UL snart! :)

Fantastisk opplevelse det altså :hjerte:

Skrevet

Takk for det :hoppe: gleder meg!!!

4 dager igjen!!!!

Skrevet

Føler det er på tide med et aldri så lite magebilde igjen :)

18+0 her, så tatt i dag med andre ord :)

Det er utrolig hvor stor man er i forhold til hva man føler og ser selv... fikk sjokk når jeg så bildet

post-24577-1265663132_thumb.jpg

Skrevet

Se der ja :hjerte:

Du er også en sånn som er mindre gravid enn meg, men alikevel mye større :fnise:

Ikke noe rart folk reagerer med vantro når jeg sier jeg er over 20 uker :lol:

Fin mage :rødme:

Skrevet

Eg ser du ligg foran meg i løypa iallfall, ja. Fine magen. :hjerte:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...