Neytiri Skrevet 17. november 2010 #2481 Del Skrevet 17. november 2010 Ja, jeg bor i California Og her er det jo lite som minner om vinter for tiden, med 25 grader og strålende sol, men julepynt, det skarem ha da har det forandret seg, selv bodde i california noen år tilbake og ja du må vel opp til Big Bear(om du er i det området *sør california*) om du vil ha snø vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. november 2010 #2482 Del Skrevet 17. november 2010 Bra at dåpen gikk fint. Enig i at jula begynner altfor tidlig. Men nå er det bare to uker igjen til desember, så nå kan vi snart kose oss med adventstida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2483 Del Skrevet 17. november 2010 Advent liker vi!!!! Elsker jo lilla!!! Så snart kommer lønningen og da er det ut å shoppe gardiner og litt pynt her og der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. november 2010 #2484 Del Skrevet 17. november 2010 hei søte du sniker meg en tur innom boka di, så nå er du lagt til mine favoritter håper du har hatt en fin fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2485 Del Skrevet 17. november 2010 awwwww så kooooos Hatt en knall dag, håper din har vært lite flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2486 Del Skrevet 17. november 2010 nå har jeg sett det meste tror jeg... Kjære skulle fyre opp i ovnen... vel... dette var for 30 minutter siden.. tenkte ikke noe mere over at det ble stille.. satt jo på pc Så jeg reiser meg opp og ser hva han driver med.. HAN HAR SOVNA PÅ GULVET FORRAN OVNEN!!! Måtte ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. november 2010 #2487 Del Skrevet 17. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. november 2010 #2488 Del Skrevet 18. november 2010 snakk om å ha blitt pabba, sleep every chance you get Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 18. november 2010 #2489 Del Skrevet 18. november 2010 :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2010 #2490 Del Skrevet 18. november 2010 Så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2491 Del Skrevet 18. november 2010 snakk om å ha blitt pabba, sleep every chance you get Det skal være sikkert å vist Han våknet etterhvert.. av smerter i ryggen.. så rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. november 2010 Forfatter #2492 Del Skrevet 20. november 2010 Begynner å fucke til døgnrytmen kjenner jeg.... sitter lengre og lengre oppe... MEEEEEEEEEEEN... i morgen tidlig skal jeg på ZUMBA time.. kan bli spennende. Har vært på en intro time, skal ærlig innrømme at jeg ikke fikk helt beina med meg og jeg har søren meg ikke hofter til sånt.. men skader da ikke å prøve. Svett blir man, og det er da i grunn hele poenget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. november 2010 #2493 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg var også våken kl01, men pga amming da zumba er jo kjempemorro, rytmen kommer sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2010 #2494 Del Skrevet 20. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. november 2010 Forfatter #2495 Del Skrevet 20. november 2010 Trening er farlige greier.... har hatt skikkelig hodepine etter at jeg kom hjem fra Zumba treningen.... helt jævli, og jeg som ALDRI har hodepine. Fikk det første gang i svangerskapet. Misunner IKKE de som sliter med migrene. Men det var utrolig artig å danse Zumba da, kan anbefales!!! Og jeg fikk ganske mye til også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 20. november 2010 #2496 Del Skrevet 20. november 2010 Trening er farlige greier.... har hatt skikkelig hodepine etter at jeg kom hjem fra Zumba treningen.... helt jævli, og jeg som ALDRI har hodepine. Fikk det første gang i svangerskapet. Misunner IKKE de som sliter med migrene. Men det var utrolig artig å danse Zumba da, kan anbefales!!! Og jeg fikk ganske mye til også De første månedene av svangerskapet hadde jeg hodepine HVER dag + at jeg hadde hopepine hver dag de par første månedene etter M ble født også Sliter med både spenningshodepine og har også migrene. Så flink du er som har begynt å trene, det burde jeg også! Kommer liksom ikke i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. november 2010 #2497 Del Skrevet 20. november 2010 Så kos, jeg digger Zumba, men har ikke gjort det en stund nå jeg er flink å gå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. november 2010 #2498 Del Skrevet 21. november 2010 Min kjære sovnet en gang på do! Zumba er kjempegøy! Og hoftene og vrikkinga får man mer og mer til når man har vært med noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2010 #2499 Del Skrevet 21. november 2010 Så bra at du likte det, og fikk det til Kunne tenkt meg å gjøre noe sånt jeg også, men er så forferdelig dårlig til å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. november 2010 #2500 Del Skrevet 21. november 2010 Min kjære sovnet en gang på do! Zumba er kjempegøy! Og hoftene og vrikkinga får man mer og mer til når man har vært med noen ganger. Det gjorde jeg maaaange ganger i starten når jeg skulle på do etter nattamming mannen ble bekymret og fant meg sovendes på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg