Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Nå savna jeg vafflusjernet mitt nå... :sukk:

(vi måtte kaste det pga fuktskader på flyttelasset vårt i sommer)

Vafler er jo så godt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må kjøpe meg nytt vafflusjern :jepp: Jeg skulle helst ha hatt det i går..

Har også lyst til å kjøpe meg pizzaovn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoladefondant langpannekake? Hvorfor har ikke jeg sett det før? :sikle:

vet ikke :vetikke:

Men de har den iallefall på coop prix :jepp:

Eller langpannekake er det vel egentlig ikke... når jeg skulle lage den som langpannekake måtte jeg bruke to poser kakemix :Nikke:

Så er det sjokoladebiter INNI den :dåne: :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre... jeg skal bake etterpå :opplyser: blir så fristet av det her... bare vente på at kjære kommer hjem fra Sandejord.

Da blir det brownies med sjokoladebiter og fudge :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snakk om å bli sulten her inne da :dåne:

Jeg har den sommerfuglkakeformen :jepp: Veldig fin :) Har laget den en gang, bilde her. Det var en av de første kakene mine :) Å, jeg savner å bake :sukk:

hehe må le siden jeg VET hvor gode kaker du lager :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: for en grinete og sutrete jentunge jeg har i dag....

Skylder på mannen jeg... bare fordi han ikke gadd å stoppe innom apoteket på lørdag for å kjøpe mere MME, men dro til Sverige dagen etter å kjøpte... og et helt annet merke.... så er hun grinete.... hun ble sutrete da vi startet med det. Til tross for at det SKAL være bra for magen hennes... eller så er det tenner eller noe på gang... men skal det komme så tidlig da :klø:

Leser du her Icing... så er snuppa di et unntak :fnise:

Fikk takkekortene og dåpsinnbydelsene i posten i dag også, fornøyd med de :)

Gadd ikke å lage selv, så bestilte... 400kr med porto og litt ekstra for bildejustering og konvolutter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre utover dagen :klem:

Her har jeg hatt en overtrøtt snuppe som har vært grinete, men nå har hun endelig sovnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppelen ble også grinete da vi byttet melk i helgen (selv om det var samme ingrediensen som den H.A1)

Hos poppelen er det tenner som presser på i tillegg.. vi ser tre prikker nedi munnen nå.. er vel bare et spørsmål om tid før de kommer helt frem, men på nettet står det at de skal komme rundt 5-8 måneders alder :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan jo merke at tenner er på vei leeeenge før de kommer opp... har jeg hørt da :klø:

Snuppa har nemlig begynt å sikle noe veldig i dag, sutter på handa si... noe hun aldri har gjort før og i tillegg så smatter hun mye eller er mye ut med tunga liksom... og nei.. hun er IKKE sulten, for har prøvd uttallige ganger for å se om hun vil spise.. men nei, mett som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...