Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Hjemmebrent er farlige saker... smeller som pokkern i hue... flybensin kaller jeg det... eller sinnabrus :ler:

Trenger hjelpe jeg jenter!!!!

Hva søren skal jeg ha på meg i morgen? Jeg har fått lov å kjære til å kjøpe meg noen nye klær... eier jo ikke stort annet enn joggebukser og mammaklær :fnise:

Men hva pokker er det folk går med nå? Hva er fint? Hva er in liksom? Har jo ikke handlet ordentlige klær på over et år :dåne: nesten så jeg synes det blir skummelt å handle :ler:

Men trenger tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, misunner deg..! Jeg vil også shoppe..! Men så har jeg ikke fått penger fra NAV igjen etter at jeg søkte om graderte foreldrepenger (jobber 25%).. Skulle liksom ta maks 1 mnd.. Nå har det gått 1,5 mnd..

Men jeg er vel ikke den som bør komme med tips, har ikke så spennende stil :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite spennende stil jeg også, er mye jeg synes er drit kult og pent, men passer ikke min kropp etc... man må jo faen meg være et pinnemenneske for at enkelte ting kan være fint eller at det skal passe rett og slett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to... Har akkurat samme problem :forvirret:

Er f.eks. så lei av at det BARE er korte kjoler om dagen (til over kneet).. Elsker kjoler, men jeg liker ikke låra mine :sukk:

Er det noe spesielt du trenger av klær da?

Har bare én bukse (som ikke er joggebukse osv.) som passer nå jeg da, de andre er enten for små eller for store.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns at det bildet til høyre var stilen for deg altså :fnise: Skikkelig 80-talls og lækkert. Burde kreppe håret også da. Evt. ha en grorud-palme eller hva det heter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå for dongeribukse og en smashing topp evt tilbehør.. har du høye hæler bruk det (skoletter er inn)

:tommelopp: stilen du hadde på stilfinderen var kul :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Neytiri, men faktisk ikke blitt tynnere enn det jeg var før graviditeten... og da drev jeg og prøvde å gå ned.

Uansett... antrekket fant jeg :) Kjøpte meg nye sko... sånne svarte semskede sko med kilehæl... gikk litt oppenfor ankelen. 700kr på DNA :nigo: me love shoes :hjerte:

Fant meg en sånn brun shorts ting med litt høyt liv på b young og en hvit tynn ettersittende genser tog BH på Lindex :nigo: hadde en sort vest hjemme som jeg hadde over den hvite genseren igjen :) ja... og så klart brune ull tights ellers hadde jeg fryst ihæl

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk faktisk kjempe bra, det var nok andre som tok seg av den fjortisfylla :ler:

Det var ei blond bimbo dame der, kjenner ho ikke, men til å være 2-3 år eldre enn meg så oppførte hun seg som en fjortis. Jeg tuller ikke når jeg sier at en bøtte med møkk har mer inteligens enn ho der :rolleyes:

Satt og koste meg med 8 cider bokser, sånne små 0,33L og en helflaske galiano :nigo: Har faktisk litt igjen av den flasken. Så gikk bra med andre ord :)

Men klarte å miste piercingen jeg har da... sånn derre "skjønnhetsflekk" ting over leppa på siden... om man skjønne forklaringen min.

Skulle bytte stein på den, for den jeg hadde hadde blitt så stygg. Så klarte jeg å miste kula og stanga falt ut. Faen.... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, men jeg har jo bare kjent deg etter du ble gravid, så i mine øyner er du snazy momma ;)

wut :hakeslepp: hadde jeg drukket så mye så hadde jeg ligget på fortauet :spy:

Var du full når du prøvde å bytte piercing :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: var ikke full når jeg skulle bytte nei, det var før jeg smakte en dråpe. Men det er så smått så smått vettu. Så får få han som tok den på meg til å sette i ny :) Koster ikke all verden :)

Hardbarka Telemarking :lur: tåler det meste :fnise::skaal:

Men skal si jeg var rimelig lei av at alle hele tiden skulle påpeke at det var jo lenge siden jeg hadde drukket nå etc... kom dette til å gå bra. De veddet om at jeg var sloknet før 22 :ler: der tok de feil gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: var ikke full når jeg skulle bytte nei, det var før jeg smakte en dråpe. Men det er så smått så smått vettu. Så får få han som tok den på meg til å sette i ny :) Koster ikke all verden :)

Hardbarka Telemarking :lur: tåler det meste :fnise::skaal:

Men skal si jeg var rimelig lei av at alle hele tiden skulle påpeke at det var jo lenge siden jeg hadde drukket nå etc... kom dette til å gå bra. De veddet om at jeg var sloknet før 22 :ler: der tok de feil gitt.

Har ikke pølsefingra blitt borte etter fødsel :lol:

Uff kjenner jeg ikke lever opp til det å være islending....eller jo jeg kan ha en halvliter Topaz eller Opal som er litt sånn som tyrkisk pepper.....å suppe på den hele kvelden....eller svarta dauda da......jeg spyr av for mye øl eller rusbrus greier! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke pølsefingra blitt borte etter fødsel :lol:

Uff kjenner jeg ikke lever opp til det å være islending....eller jo jeg kan ha en halvliter Topaz eller Opal som er litt sånn som tyrkisk pepper.....å suppe på den hele kvelden....eller svarta dauda da......jeg spyr av for mye øl eller rusbrus greier! :dåne:

Jeg leste "har ikke blitt pølsefingra etter fødsel"

Lurte på hva slags grove greier du skrev om nå :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste "har ikke blitt pølsefingra etter fødsel"

Lurte på hva slags grove greier du skrev om nå :skratte:

:lol: er jeg kjent for å skrive om grove ting :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...