Devilina Skrevet 22. september 2010 Forfatter #2162 Skrevet 22. september 2010 (endret) Jøsses.. ga snuppa mat klokka 5 i dag tidlig, så byttet jeg TO bæsjebleier... en før mat og en etter Så kvelda vi begge to... merket ikke da mannen sto opp klokka 7 en gang... våknet halv ti!!! då lå W og pludra, prompet og snakket litt med seg selv i vogga Og så frokost.. Hun drakk 200ml!!! :dåne: glemte meg bort og helte på litt mye vann... så tenkte.. jaja.. får jo sett hvor mye hun drikker... og jaggu smelte hun ikke ned hele.. Er det mulig...? Til og med gått en tur bort til den gamle leiligheten for å se om postmannen hadde lagt noe post der, men var en bomtur... fikk da strekt på beina. Blir jo 2km gå tur til sammen... en liten rusletur Og W sov som bare det i vogna Endret 22. september 2010 av Devilina
Devilina Skrevet 22. september 2010 Forfatter #2163 Skrevet 22. september 2010 Hvordan går det med oppakking??? Jo da... det går sånn smått.. møblene står der de skal stå, er bare alle eskene som gjenstår... :dåne: og der kommer alt det kejdelige... for mange ting vettu
Neytiri Skrevet 22. september 2010 #2164 Skrevet 22. september 2010 wow, matvett eller matvrak you choose Får si ifra når du har fått ting på plass så kan vi ta en treff der, hvis ikke dere vil komme hit igjen
Devilina Skrevet 23. september 2010 Forfatter #2165 Skrevet 23. september 2010 Matvrak Skal si ifra jeg Blir nok en liten stund til enda... for kan ikke si at det er stort framgang her... når jeg er hjemme med snuppa så prøver jeg så godt jeg kan når hun sover, men ikke mye jeg får gjort. Når kjære kommer hjem så tar han ho og da orker jeg ikke å stresse med ting etc. Men kjøkkenet er helt klart i dag alt er på plass mangler bare en gardin der Neste prosjekt er barnerommet Til helgen skal W sover over hos farmor og farfar. Jeg og kjære skal på bursdagfest til to venninner av meg. Kan bli interessant har ikke drukket på.... skal vi se... et år, hvis ikke mere.
Britt Banditt Skrevet 23. september 2010 #2166 Skrevet 23. september 2010 Til helgen skal W sover over hos farmor og farfar. Jeg og kjære skal på bursdagfest til to venninner av meg. Kan bli interessant har ikke drukket på.... skal vi se... et år, hvis ikke mere. Blir sikkert billig fyll da vettu
Neytiri Skrevet 23. september 2010 #2167 Skrevet 23. september 2010 Matvrak Skal si ifra jeg Blir nok en liten stund til enda... for kan ikke si at det er stort framgang her... når jeg er hjemme med snuppa så prøver jeg så godt jeg kan når hun sover, men ikke mye jeg får gjort. Når kjære kommer hjem så tar han ho og da orker jeg ikke å stresse med ting etc. Men kjøkkenet er helt klart i dag alt er på plass mangler bare en gardin der Neste prosjekt er barnerommet Til helgen skal W sover over hos farmor og farfar. Jeg og kjære skal på bursdagfest til to venninner av meg. Kan bli interessant har ikke drukket på.... skal vi se... et år, hvis ikke mere. synes du er flink jeg!!! koselig for farmor og farfar da! her har jeg kjøpt vin men har enda ikke fått meg :dåne: må da pumpe for et måltid......synes nesten det bare er ikke verdt det sålenge hun ikke spiser hver3 time......men men får se.... Blir sikkert billig fyll da vettu haha akkurat det jeg tenkte....blir sikkert fjortis på 2 rusbrus!
Britt Banditt Skrevet 23. september 2010 #2168 Skrevet 23. september 2010 Vil du også være med på treff torsdag om en uke, Devilina? Er meg og Neytiri
Devilina Skrevet 23. september 2010 Forfatter #2169 Skrevet 23. september 2010 Torsdag, hvilken dato er det? 30? Da kan jeg vettu Billig fyll vi får se... er ikke kjent for å ha fjortis fyll, men skal aldri si aldri. Pleier å drikke enten en helflaske galiano eller så går det i bacardi Razz... gleder meg
Mazilla Skrevet 24. september 2010 #2170 Skrevet 24. september 2010 En helflaske galiano? Blir du ikke kvalm av det? Hvordan drikker du det? Synes det holder med en shot eller to med kaffe og krem jeg..
Devilina Skrevet 24. september 2010 Forfatter #2171 Skrevet 24. september 2010 Drikker det med kaffe og krem ja nei si det... blir ikke kvalm, er kun da jeg drikker kaffe også. Det liker jeg ikke til vanlig men sitter jo ikke å shoter som en gal heller da, koser meg og bruker da noen timer på den flaska
Mazilla Skrevet 24. september 2010 #2172 Skrevet 24. september 2010 Skjønner! Nå fikk jeg et bilde inni hodet mitt av Devilina som sitter hele kvelden på vors og venter til alle nesten er i ferd med å gå, og så shotter en helflaske i løpet av den siste halvtimen..
Devilina Skrevet 24. september 2010 Forfatter #2173 Skrevet 24. september 2010 hadde tatt seg ut.... men skal ikke nekte for at det har skjedd var på jobb til ni... måtte ta toget hjem, var hjemme elleve, rask dusj og stæsjing. Var på festen halv tolv, nesten nabon... klokken tolv var jeg i fin form....
Britt Banditt Skrevet 24. september 2010 #2174 Skrevet 24. september 2010 Å herregud, da hadde jeg blitt dårlig
Neytiri Skrevet 24. september 2010 #2175 Skrevet 24. september 2010 koselig du blir med, vi kan jo dra sammen i bilen min Devilina, akkurat plass til et bilsete til baki herrigud jeg blir ikke ofte dårlig, men spyr hver gang jeg shotter en galiano
Mazilla Skrevet 24. september 2010 #2176 Skrevet 24. september 2010 hadde tatt seg ut.... men skal ikke nekte for at det har skjedd var på jobb til ni... måtte ta toget hjem, var hjemme elleve, rask dusj og stæsjing. Var på festen halv tolv, nesten nabon... klokken tolv var jeg i fin form.... Minner om en gang jeg var på jobb til 23 og skulle møte de andre på byen... Drakk vin fra kopp i smug den siste halvtimen på jobb, og så drakk jeg en imsdal sportsflaske med vin på et kvarter på vei fra jobb til byen... :dåne: Godt vi har blitt mer voksne, sier nå jeg da!
DDuck Skrevet 24. september 2010 #2178 Skrevet 24. september 2010 Her i nordland er vi veldig fine på det og rølper aldri
Devilina Skrevet 24. september 2010 Forfatter #2179 Skrevet 24. september 2010 ja godt er noen som henger igjen der enda dessverre
Neytiri Skrevet 24. september 2010 #2180 Skrevet 24. september 2010 husker første gang jeg drakk i norge var på folkehøgskulen...der var det en fra nordnorge som sa han hadde vodka, ja særlig...var jo hjembrent og han blandet 50/50 det og sprite til meg :dåne: jeg drakk et glass og så sånn ut 30min etterpå de kan å drikke i nord, og jeg som er islending og elsker svarta dauða! :dåne:
Fremhevede innlegg