Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

:lol: måtte snoke jeg litt også.....og enig, Brunettes have more fun!!!

Jeg har også noen håpløse bilder av meg lyshåra, men tatt det vekk rett og slett fordi det så lite pent ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte inn å snike jeg også, og du kler best å være brunette ja :fnise:

De bildene på det der berget av deg er jo bare rålekre :sexy:

Jeg var smashing one time ja :ler: bilde er 6 år gammelt... målet er å få tilbake kroppen jeg hadde da :rolleyes: som om det noen gang skjer :sjenert:

Neytiri: er skummelt å tenke på hvor mye man har gjort med håret når man har tilgang til alt for mye stæsj og farger etc :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var altfor ille, men du kler best brunt hår ;) Selv har jeg vært brunette en gang.. og trives best som blond :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ask me and ive probably done it :lol:

Tror det er mange av oss som har gjort mye rart med håret Neytiri :ler: - Tror ikke jeg skal nevne noe særlig mer :ler:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg og W på 6 ukers kontrollen hennes på helsestasjonen.... der tok det TID ja :dåne: var en turnuslege som hadde legekontoret der i dag, så tok sin tid, men flink var hun da :)

Bolla mi er blitt enda mere bolle... 5,920g og hele 59,5cm lang... fortsetter det i dette tempoet så må jeg revurdere å bruke mange klær mye før :ler: hun legger på seg 300g i uka!!! Hels siden fødsel...

Må være fordi hun ikke får bæsjet så mye tenker jeg, dritt veier jo :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Devilina!

Innom igjen etter ferien, og må oppsummere omtrent som dette:

:troest: fordi W har vondt i magen og gir deg lite hvile

Gratulerer med tanteungen og litt :twisted: fordi det er flere enn deg som skal kjenne på nattevåk og slitenhet

:hoppe: for 6-ukers kontroll som viser at lille W tydeligvis har det veldig bra!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg og W på 6 ukers kontrollen hennes på helsestasjonen.... der tok det TID ja :dåne: var en turnuslege som hadde legekontoret der i dag, så tok sin tid, men flink var hun da :)

Bolla mi er blitt enda mere bolle... 5,920g og hele 59,5cm lang... fortsetter det i dette tempoet så må jeg revurdere å bruke mange klær mye før :ler: hun legger på seg 300g i uka!!! Hels siden fødsel...

Må være fordi hun ikke får bæsjet så mye tenker jeg, dritt veier jo :fnise:

Hehe, og jeg trodde jenta mi var stor.. :fnise: W er jo snart like stor som jenta mi som var 62,6cm og 6530 på 3mnd-kontrollen i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, bolla mi vettu :hjerte: til tross for at hun er en sutrebaby til tider :filer:

Å... nå venter jeg på å få flyttet...

Har ikke nevn det her enda.. tror jeg... kan ikke huske alt heller :fnise:

Men vi har fått leid oss en ny leilighet, den er like stor som den vi har, men med helt andre løsninger. Kjøkkenet er for seg selv!!!! og har knall mye skapplass og vindu :hoppe: så nå skal det bakes!!! Forsøkes i alle fall :ler:

Og så er det vedovn!!!! Enda mere :hoppe:

Så 1 oktober flytter vi... har oppsigelse her vi bor nå på 2 mnd, men får vi inn noen før så slipper vi unna det :)

Og vi flytter bare 2 km lengre bort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...