Neytiri Skrevet 6. september 2010 #2101 Del Skrevet 6. september 2010 måtte snoke jeg litt også.....og enig, Brunettes have more fun!!! Jeg har også noen håpløse bilder av meg lyshåra, men tatt det vekk rett og slett fordi det så lite pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. september 2010 Forfatter #2102 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg måtte inn å snike jeg også, og du kler best å være brunette ja De bildene på det der berget av deg er jo bare rålekre Jeg var smashing one time ja bilde er 6 år gammelt... målet er å få tilbake kroppen jeg hadde da som om det noen gang skjer Neytiri: er skummelt å tenke på hvor mye man har gjort med håret når man har tilgang til alt for mye stæsj og farger etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. september 2010 #2103 Del Skrevet 6. september 2010 Synes ikke det var altfor ille, men du kler best brunt hår Selv har jeg vært brunette en gang.. og trives best som blond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. september 2010 #2104 Del Skrevet 6. september 2010 ask me and ive probably done it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. september 2010 #2105 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) ask me and ive probably done it Tror det er mange av oss som har gjort mye rart med håret Neytiri - Tror ikke jeg skal nevne noe særlig mer Endret 6. september 2010 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. september 2010 #2106 Del Skrevet 6. september 2010 Tror det er mange av oss som har gjort mye rart med håret Neytiri - Tror ikke jeg skal nevne noe særlig mer så sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. september 2010 Forfatter #2107 Del Skrevet 7. september 2010 I dag var jeg og W på 6 ukers kontrollen hennes på helsestasjonen.... der tok det TID ja :dåne: var en turnuslege som hadde legekontoret der i dag, så tok sin tid, men flink var hun da Bolla mi er blitt enda mere bolle... 5,920g og hele 59,5cm lang... fortsetter det i dette tempoet så må jeg revurdere å bruke mange klær mye før hun legger på seg 300g i uka!!! Hels siden fødsel... Må være fordi hun ikke får bæsjet så mye tenker jeg, dritt veier jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2010 #2108 Del Skrevet 7. september 2010 Hei Devilina! Innom igjen etter ferien, og må oppsummere omtrent som dette: fordi W har vondt i magen og gir deg lite hvile Gratulerer med tanteungen og litt fordi det er flere enn deg som skal kjenne på nattevåk og slitenhet for 6-ukers kontroll som viser at lille W tydeligvis har det veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 7. september 2010 #2109 Del Skrevet 7. september 2010 I dag var jeg og W på 6 ukers kontrollen hennes på helsestasjonen.... der tok det TID ja :dåne: var en turnuslege som hadde legekontoret der i dag, så tok sin tid, men flink var hun da Bolla mi er blitt enda mere bolle... 5,920g og hele 59,5cm lang... fortsetter det i dette tempoet så må jeg revurdere å bruke mange klær mye før hun legger på seg 300g i uka!!! Hels siden fødsel... Må være fordi hun ikke får bæsjet så mye tenker jeg, dritt veier jo Hehe, og jeg trodde jenta mi var stor.. W er jo snart like stor som jenta mi som var 62,6cm og 6530 på 3mnd-kontrollen i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. september 2010 #2110 Del Skrevet 8. september 2010 Er ikke rart vi kaller hun Bolla, søte W :rødme: Flinka som spiser så bra! Innom med en onsdags - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. september 2010 #2111 Del Skrevet 8. september 2010 Stor og fin jente du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. september 2010 Forfatter #2112 Del Skrevet 8. september 2010 Takk for det, bolla mi vettu til tross for at hun er en sutrebaby til tider Å... nå venter jeg på å få flyttet... Har ikke nevn det her enda.. tror jeg... kan ikke huske alt heller Men vi har fått leid oss en ny leilighet, den er like stor som den vi har, men med helt andre løsninger. Kjøkkenet er for seg selv!!!! og har knall mye skapplass og vindu så nå skal det bakes!!! Forsøkes i alle fall Og så er det vedovn!!!! Enda mere Så 1 oktober flytter vi... har oppsigelse her vi bor nå på 2 mnd, men får vi inn noen før så slipper vi unna det Og vi flytter bare 2 km lengre bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2010 #2113 Del Skrevet 8. september 2010 Så kjekt! Hvor mange kvadrat bor dere på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. september 2010 Forfatter #2114 Del Skrevet 8. september 2010 Bare på lille 60kvm... men det går enn så lenge... nå skal det spares til noe eget!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. september 2010 #2115 Del Skrevet 8. september 2010 Så spennende med nytt krypinn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. september 2010 Forfatter #2116 Del Skrevet 8. september 2010 Måtte bare slenge ut et bilde av snuppa mi :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. september 2010 #2117 Del Skrevet 8. september 2010 Så fiiiin hun er! :rødme: Jeg også vil ha!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2010 #2118 Del Skrevet 8. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. september 2010 #2119 Del Skrevet 9. september 2010 awwww endelig, mannen min spurte akkurat i går om dere fikk leiligheten! grattis! og se på W da :rødme: *smelter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2010 #2120 Del Skrevet 9. september 2010 Så kjempesøt hun er!!!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg