DDuck Skrevet 2. september 2010 #2085 Skrevet 2. september 2010 Går det bedre med nattesovingen nå da?
Britt Banditt Skrevet 2. september 2010 #2086 Skrevet 2. september 2010 Gratulerer som tante! Er det nå jeg skal være bitch og si at vi pleier å sove til 10-tida hver dag Noen ganger til 11.30 (Men hun får mat én gang mellom det og når vi legger oss ca 23 da, vanligvis i seks-tida). Men det skal sies at det ikke var sånn helt i starten da.. Syns det bare blir lettere og lettere å være mamma (selv om det vel snur etterhvert det og ), hvis det er en trøst
Neytiri Skrevet 3. september 2010 #2087 Skrevet 3. september 2010 hehe ser det for meg at hun ser sånn ut hver dag nå Gratulerer som tante!
Devilina Skrevet 3. september 2010 Forfatter #2089 Skrevet 3. september 2010 Går det bedre med nattesovingen nå da? Ikke så værst faktisk. I dag så la jeg ho uten problemer og uten protester, hun har faktisk sovet ganske mye i dag, men desverre... fortsatt magevondt Så det plager henne big time. Gratulerer som tante! :biggrin Er det nå jeg skal være bitch og si at vi pleier å sove til 10-tida hver dag Noen ganger til 11.30 (Men hun får mat én gang mellom det og når vi legger oss ca 23 da, vanligvis i seks-tida). Men det skal sies at det ikke var sånn helt i starten da.. Syns det bare blir lettere og lettere å være mamma (selv om det vel snur etterhvert det og ), hvis det er en trøst Takk for det Vettu.. sover faktisk til sånn 9-10 tiden vi også, gir henne mat i 6-7 tiden da så ting bedrer seg... er verre på dag tid.. det er da hun IKKE vil sove og blir sutrete... og da jeg trenger en hvil hehe ser det for meg at hun ser sånn ut hver dag nå Gratulerer som tante! ser det for meg jeg og. Takk Gratulerer med nevø! :klem Tusen takk
Devilina Skrevet 5. september 2010 Forfatter #2095 Skrevet 5. september 2010 Hadde bare en oppgitt dag i går... var bare trist og lei og gråt som bare det på kvelden. Var nok litt fordi jeg satt her alene på kvelden, mens mannen var hos naboen og tok seg noen øl med noen venner. Følte meg veldig ensom og liksom..., ikke innkludert. Og så var jeg veldig fortvilet og frustert over at W gråter så veldig og har vondt i magen Tror ting bare har ballet seg på inni meg og begeret fløyt over, har det bedre i dag
DDuck Skrevet 5. september 2010 #2096 Skrevet 5. september 2010 Uff da Skjønner godt hva du mener... Fint at du har det bedre i dag da
Neytiri Skrevet 5. september 2010 #2098 Skrevet 5. september 2010 Uff da, er lov med sånne dager og....du vet du kan alltid ringe meg om du trenger en å prate med Har også hatt noen dager med tårer så føler absolut med deg
Devilina Skrevet 5. september 2010 Forfatter #2099 Skrevet 5. september 2010 (endret) OMG.... jeg tittet litt over gamle profilbilder jeg har hatt på FB.... FY faen.... minn meg på å aldri forsøk å bli blond noen gang ever igjen Nei.... brunettes have MORE fun... Endret 5. september 2010 av Devilina
DDuck Skrevet 5. september 2010 #2100 Skrevet 5. september 2010 Jeg måtte inn å snike jeg også, og du kler best å være brunette ja De bildene på det der berget av deg er jo bare rålekre
Fremhevede innlegg