honning Skrevet 29. august 2010 #2061 Del Skrevet 29. august 2010 Har ingen erfaringer med å være nybakt mor enda, så jeg vil bare innom med en stor ! Håper det snart blir enklere, og veldig bra at mannen fikk merke slitet på kroppen han også. Det har de helt klart godt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. august 2010 #2062 Del Skrevet 29. august 2010 kan bare se for meg mannen! Du får komme med den derre fra serien Friends "I dont want to be that wife that says you cant do that you have to stay home....so if you could only figure that out on your own!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. august 2010 Forfatter #2063 Del Skrevet 29. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. august 2010 Forfatter #2064 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg liker badevekta mi om dagen den viser bare at jeg enten står på stedet hvil eller så har den krypet litt nedover Sånt liker mann!!!!! Så fra det tyngste dagen før fødsel og til nå har jeg gått ned..... 16,3kg i dag også, så da ble det trillings med snuppa, blid og fornøyd som bare det. Tror faktisk det hjalp litt at vi kuttet ut NAN.. men Nutramigen er pokkern meg dyrt, så får prøve ut Colett også, litt billigere og drøyer i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. august 2010 #2065 Del Skrevet 30. august 2010 Tips; sånn NAN HA1 eller hva det nå het for allergikere selges også på Maximat på Nordby, så det i går (kosta 82 SEK eller noe, aner ikke hva det koster i Norge da ) Det er også mye å spare på å kjøpe ferdigblandet NAN i Sverige, hvis dere bruker det (regner med dere kanskje ikke gjør det siden dere kuttet ut pulver-NAN nå, men i tilfelle ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. august 2010 Forfatter #2066 Del Skrevet 30. august 2010 Takk for tipset, men litt usikker på om vi skal gå for NAN HA1, hadde den helt i starten og hun virket litt utilpass da også. Men dette var bare noen rester vi hadde fått av ei venninne som hun ikke trengte lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. august 2010 #2067 Del Skrevet 31. august 2010 oi så bra vektnedgang skulle også si det når dere var på besøk at jeg syntes du så utrolig fin og tynn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 31. august 2010 Forfatter #2068 Del Skrevet 31. august 2010 jo takk for det. Er tilbaka der jeg liksom sluttet nå. Drev jo og jobbet med å gå ned rett før jeg ble gravid... så håper jeg klarer det. Merker at matlysten er tilbake igjen... og har en lei uvane med å spise når jeg kjeder meg og hvis jeg er deppa... noe som jeg er og gjør om dagen.. men men... skal være flinkt I dag har W vært litt umulig :dåne: Ville ikke sove etter klokken 9 i dag.. har kanskje duppet av 5 minutter nå og da og på det meste 30minutter... SLITSOMT. Hun har våknet med en gang sutten var borte eller bare sånn uten videre... Nå er hun så overtrøtt at hun bare sutrer og griner... så jeg sendte mannen ut på trilletur... ahhhh... stille i fjøset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. august 2010 #2069 Del Skrevet 31. august 2010 Kjenner den...enten spiser jeg masse eller ingeting om jeg føler meg deppa eller kjeder meg...... Håper det blir bedre etterhvert....og håper du får noen å prate med om disse følelsene...er ikke bra at du skal føle deg deppa kjære deg Og etterhvert som W blir eldre blir det letter tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. august 2010 #2070 Del Skrevet 31. august 2010 på vektnedgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. september 2010 #2071 Del Skrevet 2. september 2010 Så bra med vektnedgang og dersom du skal ned mer så er jeg helt sikker på at du klarer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. september 2010 Forfatter #2072 Del Skrevet 2. september 2010 ÅÅÅÅÅ... nå er jeg så spent Svigerinna mi har vært innlagt på sykehuset med svangerskapsforgiftning i 3 dager.. hun har fått 4 cm i løpet av natten og de tok vannet for en time siden Så i løpet av i dag eller i natt bli jeg tante Da kommer lille Herman til verden. Jeg gikk 16 dager over og hun får ungen sin 11-10 dager før... føler det er litt feil i regninga der altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #2073 Del Skrevet 2. september 2010 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. september 2010 #2074 Del Skrevet 2. september 2010 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. september 2010 #2075 Del Skrevet 2. september 2010 Så spennende! Blir nesten som med venninna mi, som fødte i dag tidlig. Jeg fikk 9 dager over, og hun fikk ca 10 dager før Men veldig hyggelig med tette barn da Er akkurat to uker mellom Goffel og bestevenninne-babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. september 2010 #2076 Del Skrevet 2. september 2010 hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. september 2010 Forfatter #2077 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) FAEN!!!! Som vi sier på godt Norsk... Vekta var IKKE snill i dag... og jeg mistenker at det brått er mensen som kommer.. har kommet.. blør enda, men i dag har det tatt seg opp igjen og jeg har kjent litt sånn små murr i magen... uvant for meg dette... har jo mensen max 3 ganger i året kanskje graviditeten har satt i gang hele systemet mitt? :klø: Vet ikke helt om jeg liker det jeg å blø er noe dritt Endret 2. september 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. september 2010 #2078 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Oi blør du enda, men kan det ikke bare være renselen som ikke er over enda? Min stoppet etter halvannen uke men så kom den på fullt igjen uka etter i en uke til..... ellers er det jo positivt å få mensen igjen, spesielt for deg....da funker systemet bare pass på at mannen tar på seilerhatten om dere ikke vil ha to tette Endret 2. september 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #2079 Del Skrevet 2. september 2010 Grattis med tanteungen Er det ikke litt deilig å vite at noen andre skal igjennom de første ukene med nattevåk og null søvn nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. september 2010 Forfatter #2080 Del Skrevet 2. september 2010 Digger det Og spesielt svigerinna mi... som mååååå sove lenge om morgene etc... tror det blir andre bolle gitt. *skadefryd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg