Devilina Skrevet 20. august 2010 Forfatter #2021 Del Skrevet 20. august 2010 Pokker... glemte å skrive om det her ista... Jeg og kjære er på utkikk etter å leie en litt større leilighet.. jeg fant en på 116kvm til 5500 i går!!!! ringte med en gang og vi fikk avtale om å komme å se på den til tirsdag. Det var bare et annet par som hadde ringt før oss.... Og så får kjære tlf i dag... han hadde leid den ut!!! Synes det er så dårlig!!! I alle fall når man avtaler at man skal komme å se. Hvorfor ikke ha en felles visning på sånt noe og så bestemme seg? POKKER!!!! Hadde vært knall om bo der.... ikke rett ved veien... større plass... to store soverom og DET badet!!! Så da fortsetter jakten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. august 2010 #2022 Del Skrevet 21. august 2010 Huff Jævla rot altså!!! Og det å ikke ha forståelse for at folk er på sykehuset... trodde det hadde litt å si at det er mannen din og dere tross alt er GIFT!!! :dåne: Ja er det mulig....mannen sa jo det at vi var gift, ja da sier kjerringa men er iikke alle ektepar som vil at de skal vite alt om hverandre......herrigud idiot kjerring og jævla system det nav greia!!! oi så kjipt med den leiligheten da, og hva er det forno å avtale visning og så ringe å si den er leid? Håper dere finner noe snart, for ja dere trenger større plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. august 2010 #2023 Del Skrevet 23. august 2010 everything ok?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. august 2010 Forfatter #2024 Del Skrevet 23. august 2010 Alt bra her vettu... har bare vært en travel helg. Mannen dro med naboen til Tyskland på fredags kvelden og var tilbake igjen lørdag kveld. De skulle handle litt alkohol... så jeg tok en tur til svigers på lørdag og slo ihæl litt tid der... Søndag hadde svogeren min bursdag, så da var det en tur bort dit. Det var den helgen Men jeg er her og alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. august 2010 #2025 Del Skrevet 23. august 2010 Goodie...tenk jeg får panikk når oss som er "faste invitarer" er borte et par dager Travel helg ja, men så koselig.....hvordan går det med W da???noe mer søvn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. august 2010 Forfatter #2026 Del Skrevet 23. august 2010 Faktisk blitt mere søvn på både henne og oss Men jeg er evig trøtt selv da... har jeg vært i noen år, så er like hardt å stå opp fem på morgenen som elleve på formiddagen... rare grier... Energi hva er det liksom :dåne: I morgen skal farmoren til W få lov å være barnevakt noen timer. Jeg skal til samtale hos hun dama jeg pleier å snakke med en gang i måneden... har ikke vært hos henne på... tja... siden mai, så på tide. Lurer rett og slett på om jeg skal snike meg til en latte med ei venninne, vel unt Nå har jeg bestilt MANDUCA!!!! får den i starten av september, en brun en.... måtte jo matche vogna som kjære sa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. august 2010 Forfatter #2027 Del Skrevet 24. august 2010 Må virkelig ærlig innrømme og si at det var deilig med 3 timer barenefri i dag..... Koste meg med skravling og en latte med ei venninne, samtale timen jeg skulle på ble det ikke noe av... hun var syk. Fikk shoppet litt babyklær til nedsatt pris Farmor og farfar hadde koooooosa seg, det var visst bare og spørre de flere ganger Nice to know :gjeiper: Men huff... snuppa har vært sutrete i dag... magevondt Hva skal en rådvil mor gjøre? Har prøvd litt malt på smokken, masere litt, sukkervann... så nå lurer jeg rett og slett på... er det kombinasjonen av MM og MME eller er det rett og slett MME'n som er litt hard for magen hennes... eller er det noe jeg har spist? :klø: huff..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. august 2010 #2028 Del Skrevet 24. august 2010 Det var komboen som gjorde vår snuppe dårlig... hun ble en helt annen unge når vi sluttet med min melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 24. august 2010 #2029 Del Skrevet 24. august 2010 Hvis dere bruker NAN så kan det være NAN, er mange som får vondt i magen av den. Nevøen min tåler bare hipp, mens snuppa her drikker NAN (og morsmelk) uten å få vondt i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. august 2010 #2030 Del Skrevet 24. august 2010 Hei Devilina! Jeg kan godt tro at noen timer barnefri gjør godt, og bra at barnevaktene er villige til å passe lille W oftere. De små er ofte populære hos besteforeldrene, og det er veldig forståelig Håper magevondten hennes går over snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. august 2010 Forfatter #2031 Del Skrevet 24. august 2010 DEN bæsjebleie ista, pluss at hun trøkket ut litt smørje på stellebordet etter at bleie var borte :dåne: Men like magevondt etterpå.... eller så er det det at hun er overtrøtt... vet liksom ikke Frustrert mamma her i alle fall Endelig stille nå... så håper hun sovner. Gruer meg til i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 #2032 Del Skrevet 25. august 2010 Gikk natten greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. august 2010 #2033 Del Skrevet 25. august 2010 Må virkelig ærlig innrømme og si at det var deilig med 3 timer barenefri i dag..... Koste meg med skravling og en latte med ei venninne, samtale timen jeg skulle på ble det ikke noe av... hun var syk. Fikk shoppet litt babyklær til nedsatt pris Farmor og farfar hadde koooooosa seg, det var visst bare og spørre de flere ganger Nice to know :gjeiper: Men huff... snuppa har vært sutrete i dag... magevondt Hva skal en rådvil mor gjøre? Har prøvd litt malt på smokken, masere litt, sukkervann... så nå lurer jeg rett og slett på... er det kombinasjonen av MM og MME eller er det rett og slett MME'n som er litt hard for magen hennes... eller er det noe jeg har spist? :klø: huff..... Er jo alltid godt med litt barnefri om man har mulighet, og så koselig for svigers da :rødme: Men har hun hatt bestandig vondt i magen når du har gitt hun begge MM og MME?? Er seff vanskelig å vite hva det kan være....men noen reagerer på forskjellige MME....noen reagerer på kombinasjonen....og noen reagerer rett og slett på noe som mor spiser. spiser/drikker du mye som inneholder koffein? er jo sjokolade og brus unga reagerer mest på! Ellers det med massasjen.....vi lærte en veldig god teknikk her fra spedbarnsmassasje dama.....bruk de 3 mellomfingrene....altså ikke minste og ikke tommelen. Bruk babyolje/olivenolje og legg hendene på magen og pust dypt.... 1) begynn så å massere med de 3 fingrene fra ovenfor navelen og ned vertikalt, følg etter med andre hånda.....gjør det 6 ganger. 2) løft knea til babyen opp til magen og telje til 6 3) ta de tre fingrene med venstre hånd og massere i en sirkel rundt navelen....hver gang fingrene passerer øverst på navelen bruker du høyre hånda og lager en halv måne på oversiden av navelen. Gjør også dette 6 ganger 4) løft knea til babyen opp til magen og telje til 6 gjør dette 3 ganger hver gang og 3 ganger daglig og i 2 uker etter magevont.....dette kan også brukes som forebbyggende Hvis ungen gråter så gjør det ikke noe(så lenge det ikke er voldsomt), bare fortsett....for du driver å beveger luften og det kan jo være vondt.....men du vil merke forandring om et par dager! DEN bæsjebleie ista, pluss at hun trøkket ut litt smørje på stellebordet etter at bleie var borte :dåne: Men like magevondt etterpå.... eller så er det det at hun er overtrøtt... vet liksom ikke Frustrert mamma her i alle fall Endelig stille nå... så håper hun sovner. Gruer meg til i natt. hehe høres ut som episoden mannen hadde i natt Håper natta gikk greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 25. august 2010 #2034 Del Skrevet 25. august 2010 Magevondten forsvant her hos oss da vi sluttet å riste MME-pulveret ut. Man rister jo inn masse luft som babyen svelger. Nå rører vi det ut med en skje eller bare snurrer forsiktig på flaska. I begynnelsen RISTA vi flaska ordentlig, var litt redd for klumper i melka, men stakkars mini måtte jo da svelge all lufta som vi ristet inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. august 2010 Forfatter #2035 Del Skrevet 25. august 2010 Ja jeg har lagt merke til det at det pulveret bruser noe veldig etter at man har ristet flaska. Men jeg gir jo ikke flaska med en gang heller da, så regner med at noe av lufta er ute. Men lurer rett og slett på å prøve et annet merke og se om det er noe tess Men..... :klø: hvor finner man sånt? må vel på en sånn type butikk ala Meny, Ultra eller OBS for å finne stort utvalg vel. Natten gikk for øvrig greit.. kjære fikk henne til å sove og så var det opp igjen litt over to og hun sloknet 20 minutter etterpå og våknet ikke igjen før seks tiden, da jaget jeg kjære opp... han skulle uansett opp på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. august 2010 Forfatter #2036 Del Skrevet 26. august 2010 Trøtt..... må være det været Tror dere ikke vi våknet opp til ca 6x4m med basseng i innkjørselen vår da? Snakk om å ha regnet i løpet av natta.... LIKER DET IKKE vannet sto inntil husveggen her... har ikke kjeller heldigvis, MEN... kjipt om det brått blir fuktig inne i leiligheten... eller... det har det jo blitt i løpet av vinteren, men det kom ikke utenifra... Gjett om vi må finne oss et annet sted å bo fort som f... Kan ikke fortsette å leie et sånt sted vettu. Skulle egentlig hatt bilen i dag, for jeg må til nabobyen og ta sprøyter. Gjør dette hver 6 uke, mot allergien min etc.... og kjære... han kjørte av gårde ja... så nå må svigermor komme hit og sitte barnevakt, mens svigerfar kjører meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. august 2010 #2037 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Du får få svigers å si til sønnen at han må lære seg å ta bussen Endret 26. august 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. august 2010 Forfatter #2038 Del Skrevet 26. august 2010 Hehe... ja det var det da.... vel, ingen krise skjedd. De kom mer enn gjerne. Farmor er helt på tuppa vettu W var visst som ei solstråle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. august 2010 #2039 Del Skrevet 26. august 2010 det er dem alltid seff hos besteforeldre :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. august 2010 Forfatter #2040 Del Skrevet 26. august 2010 Ja hva er det med det der? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg