Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forbanna PC!!! :kjefte:

Har skrevet innlegg her 3 ganger nå, men det forsvinner hver gang fordi jeg kommer inntil mousepaden på laptopen.... litt sensitiv ja :snurt:

Så nå gidder jeg ikke å skrive noe langt...

Det var første kjøreturen i går, håper det ikke gjentar seg. Hun hadde vært våken fra 19 og kjære var ute å kjørte ca 23:30.

Hun sovnet, men det var på'n igjen 2. :rolleyes:

Og da lå hun bare og sutret i våken og i søvne....

Hun har ikke magevondt, bæsjer og står i.... tidlig trass vel :gjeiper: eller matvrak rett og slett....

Huff... føler at boka mi bare handler om søvn... nei nå må man snu trenden her :opplyser:

om du går opp til rediger kan du sikkert trykke på angre typing...da får du tilbake det du skriver ;)

Uff da, kjipt hun ikke finner ro.....hvor mye spiser hun, og hvor ofte???? sover hun om dere holder hun eller?

Fleste nybakte mødrer er slitne, har faktisk aldri hørt om en som ikke var det.......er lov :kose:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ikke, for siden hopper tilbake til forrige eller neste... og da blir alt jeg har skrevet borte :dåne:

Laptopen var ikke sånn før... men etter at kjære mistet den i gulvet og vi fikk lagt inn programmer på nytt etc, så har den blitt sånn :bond:

Hun spiser 150ml til hvert måltid... og hun sover alt fra 1 time til 4... men er ofte våken 1-3 timer mellom hver gang hun sover. Hun kan sovne lett i armene hvis hun nettopp har fått mat, men våkner også lett hvis man beveger på seg eller hun mister smokken eller lignende

Har vel like lett sovehjerte som meg vel... våkner jo av ingenting jeg

Skrevet

Det går ikke, for siden hopper tilbake til forrige eller neste... og da blir alt jeg har skrevet borte :dåne:

Laptopen var ikke sånn før... men etter at kjære mistet den i gulvet og vi fikk lagt inn programmer på nytt etc, så har den blitt sånn :bond:

Hun spiser 150ml til hvert måltid... og hun sover alt fra 1 time til 4... men er ofte våken 1-3 timer mellom hver gang hun sover. Hun kan sovne lett i armene hvis hun nettopp har fått mat, men våkner også lett hvis man beveger på seg eller hun mister smokken eller lignende

Har vel like lett sovehjerte som meg vel... våkner jo av ingenting jeg

Spiser ca like mye som jenta mi hu da :fnise:

Skrevet

Aner jeg en feit bebis på gang? :ler:

Både jeg og søstern var visst matvrak, så kanskje W har arvet det.... lille bolla :hjerte:

Skrevet

Søte bolla da :rødme:

og du, jeg har ikke tannpirker lenger..jeg vil også ha en bolle :nigo:

Skrevet

Jeg var innom helsestasjonen og veide snuppa i dag :dåne:

på tre uker har hun gått opp 900g!!!! :sjokk: skal si noen spiser bra ja.... 300g i uka det.... jøsses!!!

Tror denne jenta slekter på mamman sin ja... vokser fort og blir fort høy... jeg ble jo tatt for å være 2 år eldre enn det jeg var fram til jeg ble 20...

Skrevet

:hoppe: hurra for så bra vektoppgang da, ikke noe å bekymre seg over der nei :)

Hadde hun vokst i lengde eller??

Ny boktittel trenger jeg jo da også...

Skrevet

De målte ikke lengde, det skal gjøres på kontrollen 7 september. Kun vekt i dag :)

Skrevet

Har brukt 56 fra dag 1, men noen 62 bukser passer greit synes jeg :)

Skrevet

Plutselig er 62 for smått også, vi er der nå :fnise:

Skrevet

Er ikke 62 opp til 4 mnd? jøss... skal si snuppa di vokser :fnise:

Skrevet

Jo, er det, hos noen er det opp til 6 mnd :fnise: Begynte på 68 i dag ;) Littegrann stort, men 62 begynner å bli veldig snaut gitt ;)

Sover W mer om natta nå eller?

Skrevet

Tja... sover og sover... i går sovnet hun sånn i ti tiden.... men da var hun søren meg våken igjen 2... pleide å være 4... så litt bedre har hun blitt.....

Nå vil. hun ikke sove på dagen nå...slitsom...

Skrevet

Hvor er bæretøyet ditt da....da kan du gjøre ting uansett om hun ikke vil sove :opplyser:

oi 62 ja, tror det blir en stund før vi kommer oss ditt :fnise:

Tenk om luksus hvis W klarer å sove natta igjennom, her må jeg uansett hvor bra Bumba sover vekke hun etter maks 4 timer!

Skrevet

Bæretøy kommer så fort jeg får penger på konto :gjeiper: altså... nesten uke, er vel da foreldrepengene kommer. Har du fått ordnet opp i det NAV surret ditt forresten?

Skrevet

ohh nei, NAV roter enda.....har fått 300kr for en dag sykemelding for jeg fylte ut egenmeldingskjema feil...så måtte sende in nytt men det var da fødsel skjedde og alt ble glemt, så skulle mannen ordne det men da måtte han jammen meg ha full makt og jeg lå proppa full av medisiner på intensiven, dET dreit dem i, de skulle ha fullmakt fra meg.

det som uroer meg nå er at 26 må jeg betale skatten her i sverige, den jeg fikk utsatt, og får jeg ikke penger fra NAV dagen før, ja da ligger jeg i skiten :(

Skrevet

Huff :tristbla:

Jævla rot altså!!! Og det å ikke ha forståelse for at folk er på sykehuset... trodde det hadde litt å si at det er mannen din og dere tross alt er GIFT!!! :dåne:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...