Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Ja, jeg bor i California :) Og her er det jo lite som minner om vinter for tiden, med 25 grader og strålende sol, men julepynt, det skarem ha :ler:

da har det forandret seg, selv bodde i california noen år tilbake :)

og ja du må vel opp til Big Bear(om du er i det området *sør california*) om du vil ha snø vel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra at dåpen gikk fint. :)

Enig i at jula begynner altfor tidlig. Men nå er det bare to uker igjen til desember, så nå kan vi snart kose oss med adventstida. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advent liker vi!!!! :nigo: Elsker jo lilla!!! Så snart kommer lønningen og da er det ut å shoppe gardiner og litt pynt her og der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: nå har jeg sett det meste tror jeg...

Kjære skulle fyre opp i ovnen... vel... dette var for 30 minutter siden.. tenkte ikke noe mere over at det ble stille.. satt jo på pc :lol:

Så jeg reiser meg opp og ser hva han driver med.. HAN HAR SOVNA PÅ GULVET FORRAN OVNEN!!! :ler:

Måtte ta bilde

007xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: snakk om å ha blitt pabba, sleep every chance you get :lol:

Det skal være sikkert å vist :ler:

Han våknet etterhvert.. av smerter i ryggen.. så rart :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å fucke til døgnrytmen kjenner jeg.... sitter lengre og lengre oppe...

MEEEEEEEEEEEN... i morgen tidlig skal jeg på ZUMBA time.. kan bli spennende. Har vært på en intro time, skal ærlig innrømme at jeg ikke fikk helt beina med meg og jeg har søren meg ikke hofter til sånt.. men skader da ikke å prøve. Svett blir man, og det er da i grunn hele poenget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening er farlige greier.... har hatt skikkelig hodepine etter at jeg kom hjem fra Zumba treningen.... helt jævli, og jeg som ALDRI har hodepine. Fikk det første gang i svangerskapet.

Misunner IKKE de som sliter med migrene.

Men det var utrolig artig å danse Zumba da, kan anbefales!!! Og jeg fikk ganske mye til også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er farlige greier.... har hatt skikkelig hodepine etter at jeg kom hjem fra Zumba treningen.... helt jævli, og jeg som ALDRI har hodepine. Fikk det første gang i svangerskapet.

Misunner IKKE de som sliter med migrene.

Men det var utrolig artig å danse Zumba da, kan anbefales!!! Og jeg fikk ganske mye til også :nigo:

De første månedene av svangerskapet hadde jeg hodepine HVER dag + at jeg hadde hopepine hver dag de par første månedene etter M ble født også :sukk: Sliter med både spenningshodepine og har også migrene.

Så flink du er som har begynt å trene, det burde jeg også! Kommer liksom ikke i gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Min kjære sovnet en gang på do! :fnise:

Zumba er kjempegøy! :jepp: Og hoftene og vrikkinga får man mer og mer til når man har vært med noen ganger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du likte det, og fikk det til :nigo: Kunne tenkt meg å gjøre noe sånt jeg også, men er så forferdelig dårlig til å følge med :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Min kjære sovnet en gang på do! :fnise:

Zumba er kjempegøy! :jepp: Og hoftene og vrikkinga får man mer og mer til når man har vært med noen ganger. :)

Det gjorde jeg maaaange ganger i starten når jeg skulle på do etter nattamming :lol: mannen ble bekymret og fant meg sovendes på do :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...