Britt Banditt Skrevet 13. november 2010 #2461 Del Skrevet 13. november 2010 Masse lykke til med dåpen! Håper bebisene oppfører seg i kirka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2010 #2462 Del Skrevet 13. november 2010 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. november 2010 #2463 Del Skrevet 13. november 2010 Kos dere i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. november 2010 Forfatter #2464 Del Skrevet 13. november 2010 Takk for det jenter Er sliten som en strømpe nå.... har stått og laget mat siden klokken 15, med god hjelp av svigermor. Vi ble ferdig med mat og pynting etc ac lokalet klokken 22.... phu... godt det er LEEEEENGE til neste gang.. 15 år til neste koldtbord skal lages.. konfirmasjon Hvis det ikke dukker opp en bror eller søster i mellomtiden da.. men tviler på at jeg gidder å lage koldtbord da :dåne: Tenkte jeg skulle lage en ostekake også.... får se... sitte litt i sofaen først og prøve å sette på plass ryggen igjen. Har ikke fått sjekket om dåpskjolen eller bunaden min passer en gang :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. november 2010 #2465 Del Skrevet 13. november 2010 Har ikke fått sjekket om dåpskjolen eller bunaden min passer en gang :dåne: Hehe, får håpe det passer da, så du slipper å stresse noe mer :gjeiper: Godt å få det overstått da, tenk på hvor deilig det kommer til å føles å legge seg på denne tiden i morgen og tenke at du er ferdig Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. november 2010 #2466 Del Skrevet 14. november 2010 Eneste jeg må lage til koldtbordet vårt er en ostekake Mamma lager muffins og kjøper dåpskaka, svigermor lager smörgåsterter(varme og kalde) og skal få med seg kransekaken, tanta lager en kake.......og jeg må kjøpe noen oster og kjeks bare.....kjenner jeg er stresset for det altså....så kan tenke meg du er det ... Vi får håpe kjolene passer på dere begge da.....her fikk jeg plutselig panikk at jeg ikke hadde kjole for i dag.....vil jo ikke bruke den jeg skal ha i vår dåp og seff må jeg ha en ammevennlig kjole :dåne: heldigvis hadde jeg noe fra jeg var gravid som kneppes foran da! Lykke til og ses senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. november 2010 #2467 Del Skrevet 14. november 2010 Håper dere har en flott dåpsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. november 2010 #2468 Del Skrevet 14. november 2010 Håper dere har en flott dag i dag Gleder meg til å høre om bunad og dåpskjole passet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. november 2010 #2469 Del Skrevet 14. november 2010 Tuuuusen takk for oss Devilina, var en flott dåp og alle så fine i bunadene sine, ikke minst W i begge kjolene sine :rødme: Sorry at min bestemte seg å være diva i dag herrigud ble så stressa i kirka.....og mannen min satt og sa jesus christ hele tiden fordi han var stressa.......snakk om å si noe som absolut ikke passet å si i kirken kos dere videre med kvelden! Ses neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. november 2010 #2470 Del Skrevet 14. november 2010 herrigud ble så stressa i kirka.....og mannen min satt og sa jesus christ hele tiden fordi han var stressa....... Sorry, men; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. november 2010 #2471 Del Skrevet 14. november 2010 er så sant.....til og med Devilina viste det var Bumba som gråt......og noen kjerringer(som var bare til gudtjenesten) så skikkelig sinna ut på oss fordi vi ikke gikk frem med engang hun gråt.........men jeg ler nå av mannens kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. november 2010 Forfatter #2472 Del Skrevet 14. november 2010 De kjerringen som tittet stygt hadde nok aldri fått pikk mellom beina og viste derfor ikke opp eller ned på en unge heller.... ja tenkte seg til.. barn som gråter gitt Takk for i dag, kjempte koselig at dere kunne komme og tusen takk for gaven til W!! Luen passet og hun ble kjempe søt i den Og de smekkene var som sendt fra himmelen, hehe... sikleguri Neste helg er det deres tur gleder meg til mat alt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. november 2010 #2473 Del Skrevet 14. november 2010 De kjerringen som tittet stygt hadde nok aldri fått pikk mellom beina og viste derfor ikke opp eller ned på en unge heller.... ja tenkte seg til.. barn som gråter gitt Takk for i dag, kjempte koselig at dere kunne komme og tusen takk for gaven til W!! Luen passet og hun ble kjempe søt i den Og de smekkene var som sendt fra himmelen, hehe... sikleguri Neste helg er det deres tur gleder meg til mat alt jeg ja herrigud hun var jo på bestemorsalder.....og hvis blikk kunne drepe......ikke veldig kristelig det vel! ohhh perfekt, er tanta til mannen som lager luene og smekkene har siklesmekk i hver farge jeg ja gleder meg......håper Bumbab bestemmer ikke å bæsje i kirken da :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. november 2010 #2474 Del Skrevet 14. november 2010 Håper dere hadde en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. november 2010 Forfatter #2475 Del Skrevet 16. november 2010 Håper dere hadde en flott dag Det var en kjempe flott dag men slitsomt... ja... sovnet halv ni jeg Men over til noe annet... Hva faen skjer med alle julereklamene som har begynt å komme på TV??!!! Jeg rekker jo å bli lei før juleaften kommer jo. Kakemenn har jeg smakt på, julemarsipan er fortært, har jekket meg en glassflaske med borg julebrus opp til flere ganger... hva er det neste? Snart sitter jeg vel å titter på en eller anne julekalender serie på forhånd. Og ikke nok med det.. jeg var en tur i Fredrikstad ista... en tur innom jobben... i nabo huset så sto det faen meg et pynta tre!!!! OG nei... dette huset er ikke noe butikk eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. november 2010 #2476 Del Skrevet 17. november 2010 i nabo huset så sto det faen meg et pynta tre!!!! OG nei... dette huset er ikke noe butikk eller noe Såpass ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. november 2010 #2477 Del Skrevet 17. november 2010 jeg er en av dem som pynter tidlig til jul, som regel 1des....MEN juletreet venter jeg med til uka før som regel......men juletre allerede midten av november er ikke engagn gjort i usa, de venter til etter thanksgiving, og DE er tidlig med ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 17. november 2010 #2478 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) .men juletre allerede midten av november er ikke engagn gjort i usa, de venter til etter thanksgiving, og DE er tidlig med ALT! Senest i dag så jeg noen som hadde pynta husene sine til jul, så det er ikke alle som venter til etter Thanksgiving Endret 17. november 2010 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. november 2010 #2479 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Senest i dag så jeg noen som hadde pynta husene sine til jul, så det er ikke alle som venter til etter Thanksgiving ohhh seriøst?? da har det forandret seg siden jeg bodde der......kanskje det har noe med staten å gjøre? bor du der nå? altså jeg mener hvilken state :gjeiper: Endret 17. november 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 17. november 2010 #2480 Del Skrevet 17. november 2010 ohhh seriøst?? da har det forandret seg siden jeg bodde der......kanskje det har noe med staten å gjøre? bor du der nå? altså jeg mener hvilken state :gjeiper: Ja, jeg bor i California Og her er det jo lite som minner om vinter for tiden, med 25 grader og strålende sol, men julepynt, det skarem ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg