Neytiri Skrevet 10. november 2010 #2441 Del Skrevet 10. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. november 2010 Forfatter #2442 Del Skrevet 11. november 2010 Burde jeg egentlig være så rolig inni meg og ta ting med knusende ro... med tanke på at dåpen er til søndag? Har kjøpt inn bordpynt, men ikke skrevet på bordkorta... har ikke vært å sett i lokalet, har ikke kjøpt inn så mye av maten vi skal ha... men har fått bestilt dåpskake Ikke har jeg sjekket om bunaden min passer... for gjør den ikke det har jeg et problem :gjeiper: Er noe som heter bedre sent enn aldri... typisk meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. november 2010 #2443 Del Skrevet 11. november 2010 Kanskje du skulle hatt et lite spark i ræva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. november 2010 Forfatter #2444 Del Skrevet 11. november 2010 Tviler på at det hjelper.. den som sparker kommer bare til å sitte fast med beinet i ræva mi :gjeiper: Nei altså... skal handle maten og det i morgen... så den er i boks. Og da får jeg vel prøvd bunaden og..... krysser fingrene for at den passer :gjeiper: AAAAAAAAUUUUUUUUUU.. memmo til meg selv... ikke gå lenge UTEN piercing... har hull i nesa og over leppa... sånn "skjønnhetsflekk" greie... har hatt de ute en god stund nå...jepp... grodd igjen MEN.... stakk de opp igjen nå... SATAN :dåne: var ikke godt... så nå har jeg en hoven leppe og en halv hoven nese... vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. november 2010 #2445 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har stukket opp den jeg har i puppen, men måtte bare legge inn årene etter å ha hatt den inne i noen dager Det var så vondt at jeg kjente det helt bak i ryggen :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. november 2010 #2446 Del Skrevet 11. november 2010 har ikke ordnet mye til dåpen heller,....men hva slags mat skal dere ha? uff piercing har jeg bare i ørene :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2010 #2447 Del Skrevet 11. november 2010 Hvor mange blir dere i dåpen? Synes bare det høres bra ut at du tar det med ro og ikke stresser med det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. november 2010 #2448 Del Skrevet 11. november 2010 uff piercing har jeg bare i ørene :gjeiper: Jeg også, og det var vondt det! Skjønner ikke hvordan man orker å ta andre steder jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. november 2010 Forfatter #2449 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har stukket opp den jeg har i puppen, men måtte bare legge inn årene etter å ha hatt den inne i noen dager Det var så vondt at jeg kjente det helt bak i ryggen :dåne: I ryggen faktisk har ikke ordnet mye til dåpen heller,....men hva slags mat skal dere ha? uff piercing har jeg bare i ørene :gjeiper: Vi skal ha koldtbord og det vanlige som kaker og kaffe etterpå Hvor mange blir dere i dåpen? Synes bare det høres bra ut at du tar det med ro og ikke stresser med det jeg skal vi se... *telle etter* 23 voksne blir vi... tror jeg om jeg har telt riktig. og så kommer barna i tillegg... det blir vel 12 barm med W. Og da er 3 av de bebiser og resten fra 1,5 år og opp til 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. november 2010 #2450 Del Skrevet 12. november 2010 Vi skal ha koldtbord og det vanlige som kaker og kaffe etterpå skal vi se... *telle etter* 23 voksne blir vi... tror jeg om jeg har telt riktig. og så kommer barna i tillegg... det blir vel 12 barm med W. Og da er 3 av de bebiser og resten fra 1,5 år og opp til 11 ohh det blir lett mat det da.....her er det også sånt....synes det er lettest og alle finner noe dem liker å spise oi det var mange barn....her blir det vel 3-4spedbarn....og 3 fra 11-13år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. november 2010 Forfatter #2451 Del Skrevet 12. november 2010 Er bare å ta med vogna og ha inne Hvordan går det med mannen? Bedre form? Nå tror jeg jammen meg vi har fått shoppet inn det vi trenger. Skal lage maten i morgen.... puh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. november 2010 #2452 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Er bare å ta med vogna og ha inne Hvordan går det med mannen? Bedre form? Nå tror jeg jammen meg vi har fått shoppet inn det vi trenger. Skal lage maten i morgen.... puh.... Mener du i kirken eller lokalet?? ohh blir en busy helg på dere, gleder oss å se W i den nydelig kjolen sin p.s. mannen begynner å bli bedre....håper han er frisk til søndag da, noe jeg regner med da han har vært syk en stund og smitter jo ikke lenger......menn er litt mer barnslige når dem er syke og later som de dør Endret 12. november 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2010 #2453 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg bruker også å dø når jeg er syk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. november 2010 #2454 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg bruker også å dø når jeg er syk... do you wear the pants in the family! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2010 #2455 Del Skrevet 12. november 2010 Spørs bare det... Det bruker å være kjempesynd i meg når jeg får krigsskader og slikt også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. november 2010 Forfatter #2456 Del Skrevet 12. november 2010 Mente i lokalet, vet faktisk ikke hvordan det ser ut i kirken... men den er liten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. november 2010 #2457 Del Skrevet 13. november 2010 Spørs bare det... Det bruker å være kjempesynd i meg når jeg får krigsskader og slikt også... Mente i lokalet, vet faktisk ikke hvordan det ser ut i kirken... men den er liten.. ok da får vi nesten bare se an det med å ta vogn i kirka, men det er vel full messe eller er det bare W som døpes?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. november 2010 Forfatter #2458 Del Skrevet 13. november 2010 Det var et barn til som skulle døpes... og gjett hvor de kommer fra... HELT FRA TRONDHEIM!!!! Hadde ikke giddi å dratt helt til min hjembygd for å døpe vet jeg.:t Gudstjenesten med dåp varer 1 time tenker jeg... Zzzzzzzzzzz.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. november 2010 #2459 Del Skrevet 13. november 2010 oi så langt fra.... ohhh hører du noen snorke er det nok meg håper det gikk bra å lage maten i dag Gleder oss til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. november 2010 #2460 Del Skrevet 13. november 2010 Lykke til med dåp i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg