Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Går seg nok sikkert til om ikke så alt for lenge Devilina :)

Og om du er litt sår, er det vel kanskje best med noen dager pause, så får dere prøve igjen og se om det kommer seg :)

Jeg har av og til opplevd at glidemiddel kan gjøre det litt verre i etterkant igjen jeg altså :sjenert:

Dusjen syns jeg forresten er et flott sted om jeg skulle nå vere litt sår....da blir det fellesdusjing.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter fødsel er sjeden ofte tørrere enn vanlig, på apoteket får du kjøpt en gel som heter vivag, den skal fukte og gjenbalansere ph-verdien der inne i morrorenna, så det skal bli som før igjen :jepp:

Jeg har prøvd å det fungerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sannsynnlig er det at pikken til mannen din har vokst da?? :skratte:

Nei uff kjedelig, håper det blir bedre med trening :humpe:

Lite sannsynlig vel :ler:

Går seg nok sikkert til om ikke så alt for lenge Devilina :)

Og om du er litt sår, er det vel kanskje best med noen dager pause, så får dere prøve igjen og se om det kommer seg :)

Jeg har av og til opplevd at glidemiddel kan gjøre det litt verre i etterkant igjen jeg altså :sjenert:

Dusjen syns jeg forresten er et flott sted om jeg skulle nå vere litt sår....da blir det fellesdusjing.... :lur:

kunne felles dusje før, men nå som vi har flyttet har vi et trangt lite bad med badekar og skråtak over der... så med to høye mennesker og trang plass.. det funker dårlig

Etter fødsel er sjeden ofte tørrere enn vanlig, på apoteket får du kjøpt en gel som heter vivag, den skal fukte og gjenbalansere ph-verdien der inne i morrorenna, så det skal bli som før igjen :jepp:

Jeg har prøvd å det fungerer ;)

Får teste ut det :)

For øvrig jævli kaldt her i dag.... brrr.. nå kommer vel snøen snart tenker jeg :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er alltid jævli kaldt når den første ordentlige kulden sniker seg på... bor jo ved sjøen også, i alle fall 1km unna :fnise:... så blåser litt sånn guffs innimellom

Men har ikke sjekka gradestokken, skal gjøre det etterpå når jeg skal lokke inn pusene :) tipper det bare er -5 eller noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blærk! Sjøgufs er kaldt ja :fryser:

Hater å dra til byen på vinteren... den ligger ute ved kysten og der blåser det så sinnsykt! Kjennes bestandig ut som om det er 30 minus! :spy: Er vel en grunn til at de kaller den blåsbortbyen... :rolleyes::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snør det Devilina.....er 0 grader og snuppa sover ute i vogna si....blåser litt men herrigud vi er jo da islendinger og tåler jo litt vær vel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere fikk en skikkelig kjærestekveld. :hjerte: Det gjorde nok godt. :sengekos: går seg nok til. :)

Nå er det skikkelig julestemning-vær her! :snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sannsynnlig er det at pikken til mannen din har vokst da?? :skratte:

Nei uff kjedelig, håper det blir bedre med trening :humpe:

Her åpner jeg boka di for første gang på lenge :sjenert:

Og dette er kommentaren som møter meg :hoho: Her inne er humøret på topp skjønner jeg, selvom jeg fort forsto at det ikke var hovedproblemet. Satser på at ting ordner seg slik at du ikke er så sår lenger :jepp:

Håper du har det fint ellers og nyter tiden med den lille :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaiL: godt du fikk noe å le av :fnise: Viktig å dra fram alt av problemer, hehe

Ja nå snør det gitt.. vi bor i bånn nederst i en bakke som fører til et svææært boligfelt... og for å si det sånn... tror den blir glatt om vinteren :fnise: for allerede nå så tar folk fart fra de svinger inn på veien og helt opp... vet ikke hvor mange jeg har hørt spole i dag jeg :rolleyes: Folk må da skjønner at det IKKE hjelper.. blir ikke mindre glatt da liksom.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her åpner jeg boka di for første gang på lenge :sjenert:

Og dette er kommentaren som møter meg :hoho: Her inne er humøret på topp skjønner jeg, selvom jeg fort forsto at det ikke var hovedproblemet. Satser på at ting ordner seg slik at du ikke er så sår lenger :jepp:

Håper du har det fint ellers og nyter tiden med den lille :klem:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nok med det... på andre siden av gata her så er det en sånn svææææær plass... gjett om den er flittig brukt av rånere da... det spoles og slæddes som bare det.. HELE tiden..

Var det nå man skulle ha lakt sjulte spikermatter her og der :lur:

*gni seg i henda* skadefryyyyd :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg påstå hele østfold er :ler:

Var ikke noe bedre der jeg har vokst opp heller.... ;)

Skal ærlig innrømme at jeg har da vært med på heng her og der rundt 18års alderen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...