Devilina Skrevet 4. november 2010 Forfatter #2401 Del Skrevet 4. november 2010 Skulle så gjærne ha vært med, men kan ikke. Skal på helsestasjonen en tur og så en tur til byen med svigerinna mi. Snakka med Neytiri ista, så hun vet om det. Vi får ta det en annen gang Snart :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. november 2010 #2402 Del Skrevet 4. november 2010 Om det å ikke komme i barndåpen ringte svigerfar sent mandagskveld, da fristen gikk ut og fortalte at de kom kanskje, måtte se an de to andre barna først... For i helvette hvis de to prinsessene ikke har lyst i barndåp den dagen, kan han jo dra selv det er tross alt barnebarnet! Så jeg forstår godt hva du mener om det å bli skuffet og lei seg.. Her er det kjære det går utover, å det er fryktelig trist å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. november 2010 Forfatter #2403 Del Skrevet 4. november 2010 Hva er det disse bestefedrene tenker med? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. november 2010 Forfatter #2404 Del Skrevet 4. november 2010 Er i mitt kreative hjørne for tiden... har laget hele 4 albumsider i boka til W Scrapping er gøy i alle fall når man får det til W har enda ikke fått noe feber, så bank i bordet for det!!! Tydeligvis sterkt immunforsvar den jenta der, som mamman sin meeeen... er jo en dag i morgen og... kanskje det kommer noe snikende i løpet av natten? Hun veide 7840g i dag og var 66cm lang, hode var 41,5cm. Lille STORE jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. november 2010 #2405 Del Skrevet 5. november 2010 M fikk heller ikke feber av vaksinene På mandag er det flere vaksiner, gruer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. november 2010 Forfatter #2406 Del Skrevet 5. november 2010 Litt av noen sterke jenter vi har Æsj.... vaksiner igjen? Er det to det også? Hvor ofte tar man vaksiner? Har ikke satt meg inn i det jeg. I dag bærer det av gårde til Helsestasjonen igjen... en fysioterapaut skal se på ho i dag. Hun har en favoritt side og ligge på og liker IKKE og ha hodet andre veien, så kanskje det er noe greier der. Får se Etterpå blir det bytur med svigerinna mi og ei venninne av ho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. november 2010 #2407 Del Skrevet 5. november 2010 Er 3, 5 og 12mnd vaksine hvis jeg husker riktig....tror de sier de reagerer verst på den første, men nå aner jeg ikke........min fikk feber så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. november 2010 Forfatter #2408 Del Skrevet 5. november 2010 Godt det er noen måneder til neste da Hun er skikkelig rød på låra der stikkene ble satt Da ble det påvist litt låsninger i nakken til W i dag, så nå skal vi til manuellterapaut vi også Og så fikk vi tips til hvordan vi skal bære og stimulere for å løsne opp litt og prøve å gjøre at nakken blir litt bedre motorisk. For å si det sånn... skjønner hvorfor snuppa blir sinna når hun skal ha på klær nå... spesiel boddyer, jakker etc.. er jo vondt for nakken/armene/ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. november 2010 #2409 Del Skrevet 5. november 2010 Uff stakar jenta ....men godt å vite det så dere for behandling........Bumba har blitt mye bedre og det motoriske blir stadig bedre med øvelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. november 2010 #2410 Del Skrevet 5. november 2010 Manuellterapi hjalp masse for babyen min! Han ble mye bedre etter første behandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. november 2010 #2411 Del Skrevet 5. november 2010 Snuppa her fikk heller ikke noe feber av vaksinene Her skal hun få på 3mnd, 5 mnd og to ganger til inntil hun blir ett år :klø: Eller er det en gang til :klø: Iallefall 3 eller 4 ganger før hun fyller året Og det er to stk hver gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. november 2010 Forfatter #2412 Del Skrevet 6. november 2010 I går var jeg på date med mannen min Riktig nok en dobbel date, men koselig som bare det. Var eneste jeg som ikke viste om det... kjære hadde ordnet barnevakt og planlagt dette i 2 uker. Jeg visste at svigerinna mi og mannen hennes skulle ut på kjæreste kveld... men ikke at det var meningen at vi skulle være med og. Så når han kommer hjem så sier han, kjære... gidder du å komme hit litt, skal fortelle deg noe. Da slipper han bomben og sier.. mamma og pappa kommer klokka fem og henter W.... Jeg titter bort på klokka 10 minutter til!!!!!!!! snakk om å ha dårlig tid til å pakke sammen tinga hennes Men hadde da en knall kveld. Spiste på en kina resturant og gikk ut på den ene puben/utestedet etterpå og tok en cider. Koooooooooooooooooos var hjemme sånn 22:30.... var meningen at vi skulle kose oss med en film vi ikke hadde sett.... men ble istedet Husker ikke når det ble utøvd sånne aktiviteter sist Men må ærlig talt si at det ikke er som før... det gjør vondt på den ene siden i skjeden... skikkelig ubehagelig. Er som om kjære skulle hatt noe skarpt/spist på snoppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. november 2010 #2413 Del Skrevet 6. november 2010 Ååå, så koselig! Så søt mannen din er, planlagt i to uker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. november 2010 Forfatter #2414 Del Skrevet 6. november 2010 Lurte forresten på om jeg skulle ha kjøpt et sånt bilde og hatt på rommet til snuppa http://epla.no/handlaget/produkter/96992/ Synes den var så søt og så klarer jeg ikke å lage noe sånt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. november 2010 #2415 Del Skrevet 6. november 2010 Det var fint! Var jo ikke dyrt heller Er forresten ikke så innmari vanskelig å lage sånne bilder. Lerret selges kjempebillig på enkelte butikker, og så finner du et fint bilde, og bruker decoupagelim Jeg har bestilt bilder av Gofflus på lerret fra eBay nå, som skal være julegave til besteforeldrene Kjempebillig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. november 2010 #2416 Del Skrevet 6. november 2010 Ååå så koselig da :rødme: går seg forhåpentligvis til Var ikke noe særlig godt her heller de første gangene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. november 2010 #2417 Del Skrevet 7. november 2010 Hei jenta mi....beeeklager så mye jeg sendte aldri mld tilbake, ble glemt og så var det stress med Bumba og you know! Utrolig koselig mannen din var da :rødme: sånt kan man leve lenge på....føler seg som kjærester igjen Håper blir lettere med tid......tror mange kvinner sier dem føler seg trangere etter fødsel.....noe jeg personlig synes virker litt merkelig men var neste onsdag grei å ha treff hos meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. november 2010 Forfatter #2418 Del Skrevet 7. november 2010 Onsdag passer bra vettu, Neytiri Kan ikke si at jeg føler meg noe trangere, men det er liksom som om jeg er knusktørrt på den ene siden.... men har hadde sånn vondt før hun kom ut og, for vi prøvde jo da og, var helt pyton. Og ikke nok med det.. enten har skjeden min blitt kortere eller så har pikken til mannen blitt større... for det smeller til å bånn og DET er ikke alltid så behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2010 #2419 Del Skrevet 7. november 2010 Så utrolig koselig at mannen hadde planlagt noe sånt, og til og med klarte å holde det hemmelig i to uker! :rødme: Har dere prøvd med glidemiddel? Hvis det føles som det er knusktørt kan vel det kanskje hjelpe? Kjipt at det er vondt, men forhåpentligvis går det seg til, som dinedama sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. november 2010 Forfatter #2420 Del Skrevet 7. november 2010 Pøser på med glidemiddel, men fortsatt ikke noe godt.... Men kan kanskje han noe med at jeg kvier meg for også.... vet liksom at det kommer til å gjøre vondt... og ,da spenner jeg kanskje mere og slapper ikke av nok :klø: Nei vi får teste det litt mere ut, så går det seg nok til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg