Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

JØSS!! Snuppa har en sove dag i dag... ikke nok med at hun klarte å holde seg 5 timer mellom maten i natt... hun pleier å våkne etter 3-4 timer. Jeg la henne for en liten halvtime - times lur klokken 11... hun sover enda :dåne: men gjør meg ingenting... har fått satt på en vaskemaskin, pakket vekk klær som har blitt for smått for henne, vaska litt på kjøkkenet, henta posten, sitte litt her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan godt tenke meg å få to så tette... Eller, det er kanskje lett å si nå.. :sjenert: Spørs om ikke jeg endrer tanker om det etter nåværende bolle er kommet ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kos at jeg var savnet på treffet :hug: Men neste gang... SKAL jeg være der :lur:

2 tette... det var da makan til to tette og liksom. NEI... vente litt med det!! .

Inne på babyverden er det ei på mitt forum som er gravid alt.. hun fant det nettopp ut :fnise: hvis alt går bra så har hun en ny en i juni :ler: og ikke nok med det... hun er bare 18

Ja det så jeg, uffameg stakkar jente...tror ikke det var planlagt da :vetikke:

nei her blir det alenebarn inntil videre :fnise:

Ja, enig.. Tenk å få tvillinger i tillegg, som hu jeg så på "Unge Mødre". Gravid igjen etter 3 mnd, og fikk da tvillinger :overrasket: Så hu var trebarnsmor på ett år :fnise:

:overrasket: oi gud hadde dødd å bli gravid så fort igjen, og i tillegg få tvillinger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa, håper du, W og mannen har det bra!!

Har vært så mye å gjøre denne uka, og blir det nå neste uke tror jeg....mannen må kanskje ut på sjøen igjen.....så må nesten se litt an når vi får tid å titte på dere.

Kan hende det blir bare meg da :gjeiper:

Ellers hvordan går det med W?? blir vel snart 3 mnd :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å være travel med ting... tiden strekker ikke alltid til :dåne:

Han må ut snart ja, kjiipt... går han glipp av dåpen da eller? :(

W går det bra med :) blidere jente om dagen og veldig opptatt av babygymmen sin :)

Vet ikke om jeg har fortalt det, men hun lo skikkelig her om dagen. Så vakkert å høre på :nigo:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, koselig med latter, her blir det mer og mer av det :nigo:

Godt at hun er blidere :) Kjenner til at tiden ikke strekker til, jeg skal jo også jobbe 25%, men blir sittende med det i helgene, og det er kjipt :sukk:

Har W begynt på str 68 nå eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå koselig med latter :rødme:

han tror han kommer hjem rundt 11nov så håper ihvertfall til Bumba sin dåp, ikke sikkert med w sin da....men får Bumba komme med forresten????ellers kan jeg ikke da jeg ammer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart bumba skal være med!! Ja.... jeg må få gitt dere innbydelsen også :sjenert::fnise:

Vi kommer i bumba sin dåp :jepp:

Linelia: her har vi begynt på 68 ja :) Har akkurat pakket bort 56 str. :ler: ting tar tid... men ble så irritert her om dagen da jeg ikke fikk igjen skuffen og det er jo leeeenge siden de passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart bumba skal være med!! Ja.... jeg må få gitt dere innbydelsen også :sjenert::fnise:

Vi kommer i bumba sin dåp :jepp:

Linelia: her har vi begynt på 68 ja :) Har akkurat pakket bort 56 str. :ler: ting tar tid... men ble så irritert her om dagen da jeg ikke fikk igjen skuffen og det er jo leeeenge siden de passet.

goodie! da skriver jeg dere på lista :)

her er det 56 enda.....og de klærna fra deg Linelia er masse brukt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

74 ja, jøss... de drukner hun litt i enda, men 68 her :) Pokker'n som de vokser og gror :fnise: men liiiiker det :D

Det værste er at snart er det bare 6 mnd til jeg skal jobbe igjen... hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et lite glass med grønnsakspure og fire små beger med sånn frukt mos til dessert til ho.... hun brakk seg som pokkeren når hun fikk det frukt mos greiene, smakte på det... og er i grunn enig. Sure grier. Det var eple og aprikos....

Grønnsakspuren falt heller ikke i god jord :sukk:

Tenke om jeg får et kresent barn :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste babyer liker ikke det de smaker på første gangen, men etter man har prøvd to-tre ganger sluker dem det :jepp:

Så fremt at de liker det da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lager du ikke babymat selv da devilina?? er billigere og mindre sukker/salt!

Du kan så fryse det i smaksporsjoner....i sånn iskubbegreie...

Jeg har ihvertfall en god bok med oppskrifter etterhvert.....men når man begynner med smakprøver skal dem begynne med en ting om gangen, så kan man da legge på en grønnsak/frukt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kanskje noe med å være giddaløs :flau::sjenert:

Men absolutt noe jeg får ta å gjøre etterhvert....

Takk for tips, stadig noe man lærer.... den grønsakspurén kom i litt bedre smak etterhvert :fnise:

Mannen matet ho... :omg: over alt hadde hun mat :ler:

I dag sitter jeg inne i pissværet :sukk: hadde planer om å gå meg en tur... men som et ordtak sier.. det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig KLÆR... og jeg eier ikke regntøy eller gummistøvler. Noe som bør anskaffes i grunn... når snuppa blir større så må man jo ut å leke :fnise:

å herre.. nå har jeg brukt litt penger på panduro.no... fant litt stæsj til meg og ting jeg skal gi i julegave til hobbyentusiaster.... og så har jeg vært litt på ebay igjen :fnise: bare noen ting til dåpen da... men fort gjort å finne andre ting og ;)

I går var jeg på første barseltreff på helsestasjonen, veldig koselig. 7 bebiser, 2 jenter og 5 gutter. W og den andre jenta er født på samme dag... men fy søren så stor forskjell på de... målte W hjemme i går, hun er ca 66 cm :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...