Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil bare si at jeg er innom å titter jenter... har bare ikke ork til å skrive... :)

Og så skjer det lite i grunn

:klem: snikleser oftere nå jeg også.......er liksom ikke alltid tid å skrive lenger :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tilbake til dere alle :)

For å være ærlig har jeg ikke ork til en dritt om dagen... foruten å se til at snuppa har det bra så klart.

Føler meg bare helt tom for tiden... rart og merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her sitter jeg i trusa og en topp :ler: har faen meg ikke et rent plagg... eller.. de er ikke tørre enda. MØKK!! Blir inne dag i dag ser det ut til.

Fy søren så mye dritt man begynner å se på når man er hjemmeværende... :fnise: dr. Phil.. Oprah.. i gode og onde dager etc.... :dåne:

:sukk: vektøkning i dag også.... ender vel snart opp på det jeg var i slutten av svangerskapet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns ikke du skal gå ut i truse og topp :fnise:

Jeg ser på de seriene jeg også :jepp: Og så elsker jeg malcolm i midten :nigo: Og familietrøbbel 07.55. Noen ganger står jeg nesten opp bare for å se det :fnise: Har satt get-boksen på opptak nå da, så kan jeg sove lenger, hvis skrikerungen tillater det :rolleyes:

Føler meg litt tom iblant jeg også. Orker ikke å komme meg på tur, og får ikke gjort stort i huset heller... Tror man har veldig godt av å ha en jobb, men foreløpig kan jeg ikke si at jeg savner den allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal ta rennafart og drite en lang en i vekta!

Jeg veier meg ikke av prinsipp, for jeg gidder ikke å tenke på at nå må jeg ned noen kilo, nå må jeg trene vekk den gode maten jeg spiste osv..

Jeg syns du skal kose deg jeg, er du ute å triller å får friskt luft om dagene så er det mer enn godt nok. Man skal ikke være helt Bridget Jones og notere ned hvert et gram hver dag, kiloene kommer og går, men kos deg mens du kan :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å la vær... men det henger igjen fra før av... har jo alltid vært manisk på det der :sukk:

Og det er ikke gøy når ikke annet enn joggebukser passer. Jo... en sånn baggybukse da. Skulle ønske jeg var fornøy med meg selv, men er ikke så lett å vende på flisa når man er ekspert i å tenke negativt.

Det verste er jo at jeg VET at jeg ikke må tenke sånn, ikke veie, slute å syte etc.... men alikevel så gjør jeg det. Er nok komboen at jeg er sliten, dårlig humør til tider og som sagt litt tom innabords... pluss en unge som ikke er noe kosebaby og må underholdes HELE tiden når hun er våken. Misunner de som kan sette seg ned og bare slappe av og synge/prate med eller til babyen. Er ikke snakk om her :( Men trøster meg med at det blir nok bedre det også.

Og mannen da... snakk om å ikke skjønne noe... sier til og med rett ut at jeg er sliten, tom innvending.. føler meg rar etc... han sier ingenting på det, ikke noe trøstende eller støtende ord. Man kan jo ikke få ting mere inn med tskje enn det vel? :klø:

Nei... Neytiri... tar du opp klippe oppdrag på meg en dag? :fnise: må få gjort noe med den høysåta på hodet. :sjenert: Just name your price :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan klippe deg jeg! Klippet barbiene mine da jeg var liten altså! :bond: De ble nesten skallet og fikk farget håret blått med øyenskygge, men det høres vel fint ut? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makeover Devilina :nigo:

Vet du hva jeg foreslår ;)

Legg bort vekta, den gjør deg bare mer frustrert, plant den lille hos sin far. Han har bare godt av å prøve seg alene.

Ta med deg en god venninne, shopping, kino, middag/lunsj, selvpleie rett og slett.

Bruk hele dagen, avslutt dagen med en hårklipp evt farging av hår. Så skal du se at du blir som et nytt og bedre menneske ;)

Ikke stress med vekten, husk at kroppene våre har vært igjennom litt av et styr di siste månedene med hormoner å slikt, å når skal de hormonene stabilisere seg.

Her er det mannen min som er deprimert, men jeg vet rett å slett ikke hvordan jeg skal gripe an problemet.. Jeg prøver så godt jeg kan og la han få fri, men også å minne han på at det er ingen dans på roser å få et lite barn, som krever sitt, men han påstår at vi har et godt ekteskap - så jeg er ikke redd for det.. Jeg er bare redd for at han skal bli psykisk syk.. Jeg har selv vært langt nede å gått til samtaler med psykolog så jeg vet i allefall hvordan han har det..

Jeg tror du må ta en alvorsprat med mannen, få han til å forstå at dette rett å slett ikke er enkelt og at du ønkser mer hjelp. Du må også fortelle at du ikke er noen fasitt på babystell og hvordan han skal akivisere og ta vare på sin datter og at han bare må gjøre det på sin egen måte å bli kjent med datteren sin :Nikke:

Så vil jeg gi deg en stooooooooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å la vær... men det henger igjen fra før av... har jo alltid vært manisk på det der :sukk:

Og det er ikke gøy når ikke annet enn joggebukser passer. Jo... en sånn baggybukse da. Skulle ønske jeg var fornøy med meg selv, men er ikke så lett å vende på flisa når man er ekspert i å tenke negativt.

Det verste er jo at jeg VET at jeg ikke må tenke sånn, ikke veie, slute å syte etc.... men alikevel så gjør jeg det. Er nok komboen at jeg er sliten, dårlig humør til tider og som sagt litt tom innabords... pluss en unge som ikke er noe kosebaby og må underholdes HELE tiden når hun er våken. Misunner de som kan sette seg ned og bare slappe av og synge/prate med eller til babyen. Er ikke snakk om her :( Men trøster meg med at det blir nok bedre det også.

Og mannen da... snakk om å ikke skjønne noe... sier til og med rett ut at jeg er sliten, tom innvending.. føler meg rar etc... han sier ingenting på det, ikke noe trøstende eller støtende ord. Man kan jo ikke få ting mere inn med tskje enn det vel? :klø:

Nei... Neytiri... tar du opp klippe oppdrag på meg en dag? :fnise: må få gjort noe med den høysåta på hodet. :sjenert: Just name your price :)

:Nikke: det kan vi fikse søta :tommelopp:

kanskje jeg skal pumpe meg litt så kan vi sende gutta av gårde :lur: spørs om mannen min tørr da :fnise:

Det blir bedre skal du se :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro, vi har bestilt skilpaddelampe (julegave) vi også (måtte jo det etter all praten på KG :fnise:) og marihønelampe til hu :)

Skriv gjerne hvordan den er :)

Hvordan går det med deg? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret er bedre igjen :) Har ikke gått på vekta i dag... så sikker mye derfor :fnise:

Skulle gjerne hatt marihønelampa selv, men hadde alt trykket kjøp på skilpadde lampa. Den lyser såååå fint. Sånt innpå rommet og bare tittet som bare det jeg mens snuppa sov :fnise: Elsker det blå lyset jeg da :)

W har vært prinsesse VIL-IKKE i dag... :dåne: sove... hva er det liksom... tingen er jo at hun har blitt overtrøtt nå og da blir ikke ting bedre. Heldigvis har jeg fått henne til å legge seg nå. Sovet/halvsovet en time nå..... bare vært inne noen ganger og plugga inn smokken. Hun våkner når den faller ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...