Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt meg sommerfuglformen fra Wilton nettopp fordi jeg har så lyst til å lage denne her

33611_159227287437262_119540171405974_433407_7247240_n.jpg

Og denne

60112_159226994103958_119540171405974_433404_2284384_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så fiiiine :)

Men si meg en ting.... når man lager kake av sånn fondant og sånn sukker opplegg.. blir de ikke utrolig søte? ei venninne av meg prøvde å lage en kake, men ble så søt sa hun.... altså.... skal ikke kaker være søte da :klø: må ha misforstått hun :fnise:

alt som er søtt er NAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst på kake.. Eller godteri.. Eller noe annet søtt :fnise:

Også ga jeg nettopp bort den siste sjokoladen min :sukk:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å lage smørkrem når jeg skal lage de kakene der ;) Å den er jo søt.. Men hva jeg skal bruke inni vet jeg ikke enda.. :vetikke:

Fondanten er kjempesøt, men den går an og er veldig fin til kaker som ikke er så kjempesøte, som sjokoladekake osv.. Jeg har iallefall brukt den til det..

Hvis du vil lage noe av disse kakene, kan du også kjøpe sukkerpasta..

Jeg handler min fra ebay såklart.. fås i 250 gram, 500 gram, 750 gram og 1 kg.. Så det er alt etter som..

Hvis jeg finner ut noe smart angående kakefyll og smørkremer skal jeg dele det med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Misunnelig* :kjefte:

;)

:fnise:

Jeg kommer til å lage smørkrem når jeg skal lage de kakene der ;) Å den er jo søt.. Men hva jeg skal bruke inni vet jeg ikke enda.. :vetikke:

Fondanten er kjempesøt, men den går an og er veldig fin til kaker som ikke er så kjempesøte, som sjokoladekake osv.. Jeg har iallefall brukt den til det..

Hvis du vil lage noe av disse kakene, kan du også kjøpe sukkerpasta..

Jeg handler min fra ebay såklart.. fås i 250 gram, 500 gram, 750 gram og 1 kg.. Så det er alt etter som..

Hvis jeg finner ut noe smart angående kakefyll og smørkremer skal jeg dele det med deg ;)

Skjønner at disse kakene er i en helt annen dimensjon enn hva jeg er vant til :fnise: men ja, kom gjerne med tips og ideer. Tror jeg må begynne i det små... muffins :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den sommerfuglkakeformen :jepp: Veldig fin :) Har laget den en gang, bilde her. Det var en av de første kakene mine :) Å, jeg savner å bake :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Toro er min bestevenn... i alle fall når man har dårlig tid og lite fantasi :fnise:

Men når jeg faktisk får skryt og folk lurer på oppskrifta... eller svigers da :fnise: da sier jeg bare.... ring Toro :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten.... HATER de derre reklame videoene om treningsapparater :spy: alle som er med har de flotte kroppene og viser til et manipulert større bilde av seg selv. Går virkelig folk på det der? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ofte Toro :ler: Og har fått masse skryt, både for gulrotkaken og brownies. Brukte det tilogmed i min egen bryllupskake :sjenert:

Jeg hater de reklamene jeg også! :jepp: :jepp: Og så syns jeg Zumba-reklamen som varer i 5 minutter er forferdelig slitsom! Minner om hjernevasking :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...