Britt Banditt Skrevet 30. september 2010 #2221 Del Skrevet 30. september 2010 Da kan du jo flytte hit som vi bor, det er landlig ihvertfall :skratte: (Her er det billig da, det er jo et pluss i det minste ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. september 2010 #2222 Del Skrevet 30. september 2010 Det er forresten på tide å bytte avatar! Du er ikke gravid lenger (Eller er du gravid igjen kanskje?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2223 Del Skrevet 30. september 2010 ER jo så tiltak å finne ny avatar og fytte Sier igjen: takk for i dag var kjempe koselig Snuppa di er jo bare så sjarmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. september 2010 #2224 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg lurkikket litt på finn.no på hus der du bor nå... Og fant ut at det er bedre priser der på hus, enn her hvor jeg bor, som faktisk er på ei øy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. september 2010 #2225 Del Skrevet 30. september 2010 Ja, var det, takk for i dag Snuppene deres er veldig søte også da, men den bæsjebleia.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2226 Del Skrevet 30. september 2010 er jo det jeg sier... den jenta må ha fått i seg hoggorm! :dåne: og sånn har hun vært helt siden jeg startet med MME.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2227 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg lurkikket litt på finn.no på hus der du bor nå... Og fant ut at det er bedre priser der på hus, enn her hvor jeg bor, som faktisk er på ei øy!!! Flytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. september 2010 #2228 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg fant iallefall noen fine hus som var billigere enn det vi flytter inn i nå på nyåret. Hvis jeg ikke holder ut noe mer med svigermugget og svigerinnemugget, så kommer jeg Bruker dere NAN H.A 1?? Vi byttet til den og siden da lukter det helt forferdelig, men det kommer daglig. Vanlig NAN kan faktisk virke forstoppende hos enkelte småbarn, lille poppel var en av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2229 Del Skrevet 30. september 2010 Vi bruker NAN H.A.1 ja, mye bedre for magen. Hun får så vondt av den vanlig ja men vi har ikke brukt den hele veien og dritten lukter like ille for det... men dritt skal jo lukte tror jeg hadde blitt mere nervøs om det hadde luktet blomster :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. september 2010 #2230 Del Skrevet 30. september 2010 Etter at vi byttet stinker det råttne egg! Og som hun fiser :dåne: derav navnet lille poppel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2231 Del Skrevet 30. september 2010 Hoggorm og råttne egg ja og skikkelig grønn bæsj, jeg skjønner ikke at ikke disse små blir dårlige av lukten selv Eller... kan jo være derfor de skriker til etter at de har laget noe stort i bleia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2232 Del Skrevet 30. september 2010 Nei.... lurer på om jeg skal ta meg en tur på ebay Føler for å finne litt div. stæsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. september 2010 #2233 Del Skrevet 30. september 2010 I Ebay Hehe.. Den river sikkert, lille poppel hyler til hun også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. september 2010 #2234 Del Skrevet 30. september 2010 Dattera mi bare flirer når hu driter hu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2235 Del Skrevet 30. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. september 2010 #2236 Del Skrevet 30. september 2010 litt bæsj lesing her i kveld ja......syntes bare det var morsomt vi satt i stua og vi hørte bare "oh fy f&%$" Kjempekoselig med treff i dag, og gaven var jo så fin da :rødme: takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. september 2010 #2237 Del Skrevet 30. september 2010 Hva syns mannen din om å bytte de bæsjebleiene da? Samboeren min er ikke så glad i å skifte bæsjebleiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2238 Del Skrevet 30. september 2010 ikke en av hans favoritt jobber kan man si men.... må man så må man... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. september 2010 #2239 Del Skrevet 30. september 2010 Hvilken form er det du vil ha på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #2240 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det vet jeg ikke enda... bare lyst til å prøve meg på noe... lage noe HELT alene uten å ha kjøpt bunnen på REMA1000 Så sånn sett med former, bokstaver og annet stæsj... I dag er det søndag og vi skal faktisk i bursdag... eller Wiktoria skal Sønnen til ei venninne ble 2 år i går, så skal i selskap i dag. Man skal tidlig krøkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg