Devilina Skrevet 27. september 2010 Forfatter #2201 Del Skrevet 27. september 2010 Har nettopp sett på jakten på kjærligheten nå... eller hva det nå heter igjen. OMG... hadde jeg ikke vært gift og hatt barn, så hadde jeg pokkern meg skrevet til han derre André fra Gausdal.... For han var bra kjekk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2202 Del Skrevet 28. september 2010 TAMTARADAAAAAA!!!! Nå har jeg endelig fått ryddet og gjort klart barnerommet også ting tar tid når man flytter ja... Nå sitter jeg her og venter på kjære... overtid i dag igjen, men blir penger av det... så blir spennende og se hvor lenge jeg må vente på han i dag. Har i alle fall tent en del telys og koser meg med KG Snuppa sover... men burde vel vekke henne snart :klø: hun har sovet siden halv fire. Da fikk hun 180ml kanskje ikke så rart hun sloknet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2203 Del Skrevet 28. september 2010 og der var den kosestunden over... gjett hvem som våknet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2204 Del Skrevet 28. september 2010 er det råeste jeg har sett... gikk stille innpå rommet og bort til vognbagen som jeg hadde lagt henne i dag.... hun hørte ikke at jeg kom for hun skvatt så veldig da jeg tittet oppi bagen øynene holdt på å falle ut av hodet på henne og så slapp hun den prompen i ren forfjamselse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 28. september 2010 #2205 Del Skrevet 28. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. september 2010 #2206 Del Skrevet 28. september 2010 Hvor mye sover egentlig W nå? sånn både på natt og dag tenker jeg.. Jeg blir så usikker på hva som er normalt og ikke normalt med denne sovingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. september 2010 #2207 Del Skrevet 28. september 2010 Har nettopp sett på jakten på kjærligheten nå... eller hva det nå heter igjen. OMG... hadde jeg ikke vært gift og hatt barn, så hadde jeg pokkern meg skrevet til han derre André fra Gausdal.... For han var bra kjekk!!!! Du får komme å besøke meg og se han i levende live Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2208 Del Skrevet 28. september 2010 Hvor mye sover egentlig W nå? sånn både på natt og dag tenker jeg.. Jeg blir så usikker på hva som er normalt og ikke normalt med denne sovingen... Å det er så opp og ned.... vi legger henne for nattan i 8-9 tiden og da våkner hun mellom 4 og 6 for mere mat. Gir henne mat og hun sover til 8 tiden... gir henne mere mat og får henne jammen til å sove litt til... for mamma har ikke lyst til å stå opp enda Så pleier hun å ta en høneblund i ett tiden, da er vi ute å triller eller så har jeg manduca'en på Og da kan hun sove alt fra 1 time til 3 timer... hun har noen korte høneblunder nå og da... så sover en god del når jeg tenker etter... men hun er veldig på slaget 4 timer når hun er sulten... si bra ifra da... enten hun sover eller ikke. Du får komme å besøke meg og se han i levende live Hehe... jasså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. september 2010 #2209 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, det er seriøst fint i Gausdal altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. september 2010 #2210 Del Skrevet 28. september 2010 kan bare se for meg at hun skvatt! Må si meg missunnelig på dere flaskemammaene....virker som barna deres sover bedre og lenger :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2211 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, det er seriøst fint i Gausdal altså Jeg tviler ikke... om man liker skau og fjell.. eller bomma jeg nå? Har en formening om at det ser ganske likt ut som der jeg opprinnelig er fra :gjeiper: Faktisk så har kjære slekta si langt tilbake derfra Mormoren hans het faktisk Gausdal til pikenavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. september 2010 #2212 Del Skrevet 28. september 2010 Ikke så mye skau der egentlig, men en del fjell. Er bare 20 minutts kjøring fra byen da Neida, jeg kjenner ikke fyren jeg altså, men husker han som kjeksen megler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. september 2010 #2213 Del Skrevet 29. september 2010 Okei, men da høres ikke Lisjas søvnmønster så tullete ut heller Vi har det omtrent likt da Avlingen din på farmville begynner foresten å råtne nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. september 2010 #2214 Del Skrevet 29. september 2010 Bestevenninna mi er "nabo" med han bonden fra Gausdal Neytiri, det stemmer ikke.. Lille poppel er urolig om natta,og sover 3-4 timer i et strekk sånn delvis.. evt våkner hver 2. time for å få litt mat og suttre.. Våre er nok mer urolige fordi de er små og premature og trenger enda og fetes opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. september 2010 #2215 Del Skrevet 29. september 2010 Neytiri, det stemmer ikke.. Lille poppel er urolig om natta,og sover 3-4 timer i et strekk sånn delvis.. evt våkner hver 2. time for å få litt mat og suttre.. Våre er nok mer urolige fordi de er små og premature og trenger enda og fetes opp ååå trodde din også sov så godt........ja...aner ikke hvor mye hun spiser, men legger godt på seg da.....herrigud blir jo evig baby synes jeg Føler W er så mye eldre en Bumba Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 29. september 2010 #2216 Del Skrevet 29. september 2010 Gleder meg til å treffe deg, Neytiri, Bumba og W i morgen Håper dere finner fram i skaugen Har vært på shopping i dag og kjøpt bursdagsgave til Neytiri, men så måtte jeg visst kjøpe en liten ting til Bumba og W også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2217 Del Skrevet 30. september 2010 Trengte da ikke å kjøpe noe til W da SNUPPA ER 2 MND idag og. JØSS Og ekstra bonus var at dobbel barnetrygd hadde kommet på kontoen Så nå gikk mye av de pengene inn på BSU til ho mor Nå skal det spares fort som faen til noe eget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. september 2010 #2218 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Hehe, nei, jeg trengte ikke.. Bare syns at det jeg kjøpte til hu var så kult at jeg måtte Er ikke noe store greier altså Skulle akkurat inn her for å gratulere, for så på tickeren din at W var 2 mnd :hoppe: Endret 30. september 2010 av Linelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. september 2010 #2219 Del Skrevet 30. september 2010 Har dere tenkt til å kjøpe i nærheten der dere bor nå? Hus? Leilighet? Det er så moro å gå på visninger og sånt syns jeg Men det er IKKE moro å flytte, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2220 Del Skrevet 30. september 2010 Vet ikke enda... vil bo litt sånn landling og utenfor bykjærnen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg