Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir lite skriving her for tiden... skal flytte til helgen, så ting er kaos.. og så har jeg liksom lite å komme med føler jeg. Skjer jo ikke såååå mye spennende om dagen... annet en mating, soving, tiss og bæsj :ler:

Merker nå at høsten begynner å komme... is kaldt på morgenen... brrrr... og mørkere om kvelden :) Sist nenvte liker jeg... hater å ha det lyst når jeg skal sove... er av typen som må ha persienner, gardin, teppe over gardina etc... ikke en lysstråle får slippe inn :fnise:

Nå har vi fått booket lokaler til dåpen også :hoppe: dyrt synes jeg, men blås... er så nærme her vi bor og det er knall, slipper å drasse mat etc så langt av gårde. Dåpen blir for øvrig 14.11.10 her... litt i seneste laget, ville ha i oktober... men er så mange søndager det skjedde spesielle ting, så lite å velge i mellom. Og den datoen som passet i oktober, da er så klart Mamma og B på Island

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what???? hvorfor er det så jævla varmt her da :dåne: er jo rundt 20 på natta jo!!

Føler jeg snakker ikke om noe annet en amming i boka mi :sjenert: sikkert derfor få gidder å komme der innom :fnise: men men er jo bare bæsj, gulp, amming her om dagen....og jo turer til hs og psykologen da...

artig med barnedåp! Dere døper jo før oss jo....men følte jeg ikke gadd å stresse med det, Bumba blir jo liten uansett :fnise:

Bestillte invitasjonene nå, så dere får om ikke så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på samtale i dag, svigers hadde snuppa... skulle sett hvor stolt den ferske farmora var da hun skulle på trilletur og bortom jobben sin :fnise:

Benyttet også tiden til å titte litt etter ting til dåpen. Fnt billige lys og noen fine servietter på nille.... da er den i boks :jepp:

innbydelser tror jeg rett og slett at jeg skal bestille et sted... tror ikke jeg orker å lage x-antall og sende ut :dåne:

har regnet på at det blir 26 voksne med meg og kjære... skal vi ha med alle barna også så blir det 12 til... tror vi skal droppe det, bare de aller minste får være med.

I dag tror jeg vi får flyttet noen ting bort i den nye leiligheten :hoppe: begynne så smått i alle fall... å... der kom jeg på noe, huske å sende flytte melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må jo begynne lete etter pynt til dåpen jeg :dåne: alt for mye å tenke på om dagen synes jeg.

aww kan bare se for meg at dama var stolt, er jo stas å være farmor tenker jeg!

Hurra for flytting :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja må jo begynne lete etter pynt til dåpen jeg :dåne: alt for mye å tenke på om dagen synes jeg.

aww kan bare se for meg at dama var stolt, er jo stas å være farmor tenker jeg!

Hurra for flytting :hoppe:

:hoppe:

hei du søte!!

lenge siden jeg har vært her nå, men er innom å legger igjen en :hug:

:hug: right back at ya ;)

Har W begynt å smile ennå? :)

Hun har begynt å smile :) men bare om morgenen når hun har våknet og vil opp :fnise:

Prøver stadig og få knipset et bilde av ho hvor hun smiler og et hvor hun faktisk SER inn i kamera... man alt mulig annet rundt er jo så spennde å se på, så ikke sjangs i havet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Gleder meg ikke i grunn... hater å pakke opp og pakke ned... men man må jo :)

Venter på at kjære skal komme hjem igjen, han har levert W hos foreldra sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første natten i leiligheten i natt :nigo:

Så nå er det bare å hente resten i gamle leiligheten og få vasket. Har alt vasket ned to rom... gjenstår bare badet og stua... har enda ikke fått tømt kjøkkenskapene eller hele badet :dåne:

Er et prosjekt å finne ut hvor alt skal være her i den nye leiligheten også.... phu...

Ha en fin søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kalles å stress pakke :fnise: har alltid gjort det sånn vi... startet ikke å pakke før på fredagen :ler: fikk litt hjelp av sviger da... i alle fall til å passe W :)

Så nå er kjøkkenet i den nye leiligheten straks ferdig, svigermor har stått der siden halv to i dag og vasket og lagt ting på plass :fnise: og i tillegg passet W, mens vi har vært i den gamle leiligheten og pakket resten og vasket.... eller JEG vasket... fikk ikke hjelp der av mannfolka nei. :rolleyes:

Er stolt eier av en flatskjerm også nå :hoppe: Den gamle TV ble litt for stor til å ha slik vi ønsket.... en gammel TV som er like bred som den er lang... om dere skjønner. Skikkelig firkantet kloss... så da skaffet vi oss en 40tommer LCD TV :)

Forresten har W tatt opp en ny hobby eller syssel... Hun har begynt å bli TV slave i en alder av 7 uker :dåne:

Hun stirrer som bare det på TV og er rolig... helt i sin egen verden... hun elsker jo å se på lys etc, så må være derfor.

Rare grier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stresspakking ja :fnise: og så god svigermor du har da :)

Hva gjorde da mannen mens du vasket leiligheten da?? herrigud hva er det med mannfolk å vaske.......de kan IKKE si at dem ikke vet hvordan man støvsuger....trenger ikke være Einstein til det :dåne:

W tvslave....skal si hun begynner tidlig :ler:

Gleder meg å se nye leiligheten deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant skal sies så kjørte kjære, svigerfar og naboen to turer til den nye leiligheten med ting. Så de bærte jo opp og ned, ut og inn... men det gjorde jo jeg også, fullt ikke så mye og ikke de svære tinga.

Så støvsuging, skrubbing og vasking var liksom min oppgave... for å si det sånn... fikk ikke de flottesten hendene etterpå.. tåler ikke såpevannet eller gummihansker :dåne:

Har ei knall flott svigermor :hjerte:

Gleder meg til leiligheten blir klar... om den noen gang blir det... hater å bo i pappesker... og med tanke på alle de andre stedene jeg har bodd.. så tar det sin tid å plassere alt. I alle fall når man må gjøre alt selv :sjenert:

Skal i alle fall kommandere kjære når han kommer hjem... henge opp ting her og der.

Har funnet ut hva vi skal gjøre med barnetryden vi får også, sette de inn på BSU kontoen og få oss et eget sted fort som fy. Det går jo med til tak over hodet og et godt hjem for lille W, så synes ikke det er galt å bruke pengene på den måten :)

Mulig noen er uenige men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i den måten å bruke barnetrygden på! :Nikke:

Det er slitsomt å bo i pappesker, så jeg håper dere snart kommer ordentlig i orden.. Jeg gruer meg allerede til vi skal flytte i juni.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE.. da har du bra lenge og grue deg til.. men ja... det er et herk... pakke ned... flytte ting, pakke opp... vaske... rydde.. kaste... :dåne:

Og så mye ting man har og sparer på det... huff!!

OMG!!! kjære har satt vogna i boden ute, siden vi nå bor i 2 etg. på et hus... men har han lagt igjen nøkkelen til meg da? NEI... så blir dårlig med trilletur i dag... etter halv fem så.

Har jo manduca'n da, men hadde faktisk lyst til å trille i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...