Pupsilure Skrevet 9. september 2010 #2121 Del Skrevet 9. september 2010 Ååå, så nydelig!!! :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2010 #2122 Del Skrevet 9. september 2010 Så nydelig hun er :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. september 2010 #2123 Del Skrevet 9. september 2010 Gratulerer med ny leilighet! Og veldig fint bilde av lille snuppa! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. september 2010 Forfatter #2124 Del Skrevet 9. september 2010 I dag har jeg vært med W på sykehuset for samtale med lege og ta blodprøver... vi snakker svæææær nål i armen.. vel, barnenål da, men fortsatt svæææær til henne. Hun tok prøver for å sjekke om det er allergi mot kumelk etc, siden jeg er så allergisk for ting og mange i kjære sin familie er det etc. Men for et hyl når de stakk ho... trodde de skulle stikke ho i foten, men nei da.. trengte litt mere blod enn det... bomstikk på ene siden, så tok de andre siden. Der fikk de ut masse... og ikke nok med det... stikk i fingeren etterpå :dåne: Godt jeg tåler sånt.... Ser ut som systemet hennes er i gang igjen, for hele 3 bæsjebleier i dag!!! :dåne: og for en lukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. september 2010 #2125 Del Skrevet 9. september 2010 Lukter mer når det sitter lenger Når får du svar på prøvene da??? uff tror det hadde klikka for meg å høre/se på sånt....måtte alltid ut av rommet når dem stakk sonden ned nesa til Bumba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. september 2010 Forfatter #2126 Del Skrevet 9. september 2010 Er godt de ikke husker sånt noe.... tror jeg da. Lukter ja, men tar det med en gang det kommer i bleie.. hun ligger faktisk på stellebordet og trykker ut rest en der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. september 2010 #2127 Del Skrevet 9. september 2010 tihiii ja trykker ut resten skjer her og....hun trykker ut oppover veggen som er ved siden av skjønner ikke at det går an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. september 2010 Forfatter #2128 Del Skrevet 9. september 2010 Her kommer det bare sakte men sikkert ut, ikke noe rakket fart på sjiiiiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. september 2010 #2129 Del Skrevet 9. september 2010 men er det ikke litt anarledes etter hun sluttet med MM.....minner noen sa at det er mer flytende hos barn som får MM en de med MME.....er iallefall god sprut her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. september 2010 #2130 Del Skrevet 9. september 2010 men er det ikke litt anarledes etter hun sluttet med MM.....minner noen sa at det er mer flytende hos barn som får MM en de med MME.....er iallefall god sprut her i gården Her er det rennende uansett Stakkars lille W som ble stukket. Jenta vår fikk vaksine på mandag, det likte hu IKKE Hyyylskrek stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2010 #2131 Del Skrevet 10. september 2010 uuuuff jeg gruer meg til vaksinering Vi skal den 22. september.. Åååh jeg vet ikke om jeg greier det jeg.. får jo tårer i øynene bare av å tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. september 2010 #2132 Del Skrevet 10. september 2010 uuuuff jeg gruer meg til vaksinering Vi skal den 22. september.. Åååh jeg vet ikke om jeg greier det jeg.. får jo tårer i øynene bare av å tenke på det Vi var jo på 8 ukers kontroll i går og når de skulle titte på hun så begynnte hun å gråte....vettu hva.....det spruta fra puppene mine og jeg ble klissvåt igjennom klærna mine Så vet ikke helt hvordan det skal gå når vi skal på vaksinering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2010 #2133 Del Skrevet 10. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. september 2010 Forfatter #2134 Del Skrevet 10. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. september 2010 #2135 Del Skrevet 10. september 2010 Vi har baksnakka deg i boka mi, Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. september 2010 #2136 Del Skrevet 10. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. september 2010 Forfatter #2137 Del Skrevet 10. september 2010 jeg så det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. september 2010 #2138 Del Skrevet 10. september 2010 Tror jeg og Linelia har invitert oss selv på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. september 2010 Forfatter #2139 Del Skrevet 10. september 2010 Og det blir i den nye leiligheten. Flytter den 17-18 september Og nå må jeg være flink til å ikke stappe inn så mye har jo alt for mye ting :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. september 2010 #2140 Del Skrevet 10. september 2010 ohhh sååå koselig Ja nå får du begynne å "kaste" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg