Devilina Skrevet 11. august 2010 Forfatter #1961 Del Skrevet 11. august 2010 Det har hun ikke Hun sov i 3 kvarter og så var det fult drama igjen.... og da sovnet hun ikke før 5 tiden... og opp igjen 7 for å skifte bleie og få litt mat... så jeg og kjære er litt slitne i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. august 2010 #1962 Del Skrevet 11. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 11. august 2010 #1963 Del Skrevet 11. august 2010 Sover du/dere noe om dagen? Vet det er vanskelig å gjøre det, altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. august 2010 #1964 Del Skrevet 11. august 2010 Uff da Når hun er våken gråter hun da eller er hun bare våken liksom? Håper dere sover litt på dagen for å hente in noen timer søvn, ellers blir man jo helt ødelagt :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. august 2010 Forfatter #1965 Del Skrevet 11. august 2010 Vi sover på dagen begge to, men jeg blir jo mere ødelagt av og sove hele tiden på dagen også.... Hun gråter så fort hun ikke har noe i munn eller hun må ligge litt alene fordi jeg må hente gulpefille, vaske sutten eller finne meg noe mat.... Jeg sitter faktisk i truse og BH fram til 14, for får ikke lagt ho fra meg for å skifte eller gå på do... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. august 2010 #1966 Del Skrevet 11. august 2010 Kjenner meg igjen i det.. det er vanskelig når man er alene med dem :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. august 2010 Forfatter #1967 Del Skrevet 11. august 2010 Ja..... all honør til alenemødre!!! Men ting blir vel bedre Når både jeg og lille snupp kan tre inn i rutiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. august 2010 #1968 Del Skrevet 12. august 2010 Ikke bare-bare med en ny sjef skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. august 2010 #1969 Del Skrevet 12. august 2010 uff kjenner meg litt igjen der nå som vi er kommet hjem. Plutselig har jeg fått gråtebaby :dåne: Hun vil heller ikke sove i sin egen vugge....og legger man hun på dagtid så må hun ha sovet i armene ihvertfall en time...ellers våkner hun igjen og skriker som bare det! HVA KAN MAN GJØRE?? Gruer meg litt til å måtte til legen og helsestasjon i dag for vi har ikke fått rutine enda.....og lurer på om hun kommer til å gråte masse når jeg er hos legen fordi hun vil ha mat Ja blir ikke samme å sove på dagen that is for sure.......håper det blir bedre etterhvert! MEn du....skulle ikke vi begge to kjøpe sånt bæretøy?...kan være ide når man skal rekke å gjøre andre ting......men akkurat å sitte på do får meg til å le ttror det hadde vært en utfordring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. august 2010 #1970 Del Skrevet 12. august 2010 Jrg har faktisk måtte tisse med D hengende i puppen noen ganger Må man så må man, og det er utrolig hva man får til Håper du har fått sove litt mer i natt Det er en mager trøst, men den natteranglingen regulerer seg etter 2-4 uker så da sover hun nok mer på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. august 2010 Forfatter #1971 Del Skrevet 13. august 2010 Ja manduca skal kjøpes med en gang jeg får inn neste "lønn" fra NAV igjen heldigvis ikke såååå lenge til. I natt har jeg sovet kjære tok første "vakt" med å mate henne og legge ho. Tror han kom seg i seng i et tiden... jeg var i koma og husker ikke Så var det opp for meg klokken 4, hun orker så vidt 50ml og så tok hun kvelden.... en helt annen W enn hva hun har vært før og hun sov helt til 8.... ny dose med mat og bleier og så sov hun jammen meg til 11.30 igjen. Hatt besøk av ei venninne i dag også, hun ble babysyk igjen, hehe.... gjenstår bare å overtale mannen sin, som ikke er en lett sak. De har en fra før av som blir 2år i desember W er 2 uker i dag!!!! Ellers vil jeg ønske alle som er innom en riktig god helg fra oss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 13. august 2010 #1972 Del Skrevet 13. august 2010 Gratulerer med to uker til W! Så bra at hun har sovet mer, det går seg til nå skal du se God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. august 2010 #1973 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Gratulerer med to uker W Deilig når dem sover og er fornøyde Her kjøpte jeg Babylonia Tricot Slen elastisk bæretøy for 599SEK, utrolig behagelig, gjenstår å se hvordan Bumba liker den. haha utrolig morsomt å se veninner bli babysjuke......men BFF var på sykehuset og hun har bestandig sagt hun aldri skal ha barn(er 29år), hun fikk jo tårer og sa hun trengte å finne seg ny mann(han ønsker heller ikke barn) for NÅ måtte hun bare ha Endret 13. august 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. august 2010 Forfatter #1974 Del Skrevet 13. august 2010 hun måtte finne seg en ny mann faktisk hva med å lure han litt Å? Hva slags bæretøy er det? Aldri hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. august 2010 Forfatter #1975 Del Skrevet 13. august 2010 Må forresten for at jeg har fått bedre hud!!! Eksemen er nesten borte... klør jo litt her og der, men har begynt å få myk hud..... MEN.... det er jo ikke så rart... spiser ikke så mye og drikker mye vann... så sier jo sitt om maten og meg... er som gift for kroppen. Tar ikke medisinene mine en gang og det er jo også bra..... kanskje jeg finner en ny "kur" eller levemåte for meg og alle plagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. august 2010 #1976 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Ja ny mann faktisk nei for han vurderer å steralisere seg(han er jo bare 28) Babylonia tricot slen kjøpte den i apple green sånn at mannen også kan bruke den, men jeg skulle gjerne hatt en i brun eller rosa....får se om hun liker den først, så kanskje jeg kjøper "min egen" p.s. for bedre hud! Er vel deilig å ikke klø så fælt da! Endret 13. august 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. august 2010 Forfatter #1977 Del Skrevet 13. august 2010 Den så jo veldig praktisk ut da Får håpe hun liker den, det tror jeg... kroppskontakt er jo gull!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. august 2010 #1978 Del Skrevet 13. august 2010 for 2 uker!! God helg til dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. august 2010 #1979 Del Skrevet 13. august 2010 ja og var faktisk enkel å knyte.....tror også jeg har lyst på manduca men synes den er mer for på tur kroppskontakt liker dem best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 14. august 2010 #1980 Del Skrevet 14. august 2010 Kan anbefale Manducaen Den har spedbarnsinnlegg, så den kan brukes fra 3,5 kg. Men siden jeg har funnet ut at bæring roer lillegutt med en gang, har jeg investert i et sjal i tillegg, som jeg er spent på hvordan fungerer... Manducaen blir nok flittig brukt når han blir litt større... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg