Muffin! Skrevet 1. august 2010 #1921 Del Skrevet 1. august 2010 Godt dere koser dere hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 1. august 2010 #1922 Del Skrevet 1. august 2010 Gratulerer så mye med den lille jenta For en utrolig lang fødsel du hadde Jeg hadde ikke trodd at jeg fødte før deg når jeg dro på fødestua... Håper du ikke er avskremt av opplevelsen, og at alle de vonde følelsene forsvant når du fikk henne opp på brystet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. august 2010 #1923 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg svettet ut mitt vann jeg Måtte dusje flere ganger om dagen de dagene jeg var på sykehuset Hadde du bare skrevd det her så hadde jeg heller tenkt det var Ælen sin skyld at du svetta vannet ut = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 1. august 2010 #1924 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg hadde masse vann i beina fram til dagen etter jeg kom hjem, da var alt borte Gikk fort bort, gitt. Hadde elefantføtter jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 1. august 2010 #1925 Del Skrevet 1. august 2010 Gratulerer så mye, Devilina! :strix: Håper dere koser dere masse hjemme, og jeg må virkelig si at du har vært uheldig med fødselen stakkar Er kjempeglad på dine vegne at alt virker til å gå bra nå og at fødselen er overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. august 2010 Forfatter #1926 Del Skrevet 2. august 2010 jepp da er det min tur til å sitte våken da... hun vil ikke sove på natta... pupp hjelper også lite TRØTT!!! Kan ikke huske når jeg sov sist... jo... den ene natta på sykehuset da jeg fikk dobbel morfin sprøyte i låret.... var rimelig natta etterpå da Kan ikke si at jeg er så fornøyd med at kjære sin ferie er over og han må på jobb igjen i morgen skjønner ikke hvordan jeg skal få dagen til å funke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. august 2010 #1927 Del Skrevet 2. august 2010 Sånn var det her også de første ukene Dina var oppe på natta og sov hele dagen.. men de regulerer det selv etter en liten stund Du må bare holde ut mens det står på og ta deg blunder på dagen når hun sover Går det bra med ammingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. august 2010 #1928 Del Skrevet 2. august 2010 Gratulerer så mye med jenta! :strix: Men fy for en fødsel du hadde! :dåne: Godt at premien er så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. august 2010 Forfatter #1929 Del Skrevet 2. august 2010 Sånn var det her også de første ukene Dina var oppe på natta og sov hele dagen.. men de regulerer det selv etter en liten stund Du må bare holde ut mens det står på og ta deg blunder på dagen når hun sover Går det bra med ammingen? Har prøvd å være flinkere til å vekke henne i dag og gi mat, skifte og få henne til å sove igjen... så gjenstår og se... er ikke helt inn i rutiner, hverken hun eller jeg Nei.... har ikke fått sovet enda... vært på sykehuset og tatt denne blodprøven i hælen disse små skal ha etter 60-72 timer etter fødsel... og så ordnet litt hjemme, fikk besøk av mamma.... og så av ene søsteren til kjære..... og så en tur på butikken... og da er klokken brått 19 alt :dåne: Men er ikke trøtt heller.... så kan jo takke meg selv der... Ammingen ja... pupper har jeg da, men hvor faen er brystvortene? Aldri eid dette nesten... så må bruke ammeskjold, syntes dette gikk bra, men vet ikke om hun suger bra nok... så etter den våken natten jeg hadde i natt, så dro jeg og kjøpte NAN1.... sånn just in case. Men sant skal sies.... puppene mine har gått fra store til ENORME i løpet av dagen.... danker lett ut Dolly Parton :dåne: er mere sånn Lollo Ferrari google dama... det er noen fryktelige fordeler hun hadde Gratulerer så mye med jenta! :strix: Men fy for en fødsel du hadde! :dåne: Godt at premien er så fin! Tusen takk Ja godt det er en flott premie i enden av det forløpet.. for fy faen... som man sier på godt Norsk.... det var noe av det verste jeg har vært med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. august 2010 #1930 Del Skrevet 2. august 2010 Ammingen ja... pupper har jeg da, men hvor faen er brystvortene? Aldri eid dette nesten... så må bruke ammeskjold, syntes dette gikk bra, men vet ikke om hun suger bra nok... så etter den våken natten jeg hadde i natt, så dro jeg og kjøpte NAN1.... sånn just in case. Men sant skal sies.... puppene mine har gått fra store til ENORME i løpet av dagen.... danker lett ut Dolly Parton :dåne: er mere sånn Lollo Ferrari google dama... det er noen fryktelige fordeler hun hadde jeg er fortsatt Dolly Parton her!!! Gi ofte brystet så øker du Bolla di får sikkert nok mat vettu! Rutine kommer fort synes jeg...nå går jeg litt på autopilot tror jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. august 2010 #1931 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Jeg fikk gigapupper over natta jeg også Men mine ble så giga og så fulle av spreng at jordmødrene ble bekymra for de/meg.. Jeg fikk varme risposer på dem, ullomslag, nesespray for å drive ut melka, muskelavslappende medisin, smertestillende samt at jeg var i dusjen 3 ganger med så varmt vann at jeg var helt rød på kroppen etterpå mens jeg måtte massere puppene for å få ut melka :dåne: Jeg gikk faktisk fra C-cup til FF-cup... det er ikke tull Men det var også så vondt at jeg gråt! Endret 2. august 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. august 2010 #1932 Del Skrevet 2. august 2010 Oi såpass Dinedama......her er det også FFcup :dåne: TIPS: fylle opp engangshanske med varmt vann og legg på puppene......utrolig deilig......og jeg masserer brystene mens jeg ammer(mot brystvorta)......fikk også nesesprayen...var nok mest for å få igang utdrivningrefleksen, men hjelper også med veldig spreng for å ikke få tette melkeganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. august 2010 #1933 Del Skrevet 2. august 2010 Fikk ikke noe særlig større pupper jeg, men så har jeg fortsatt lite melk også da Gikk kanskje fra DD til E, så er nok like greit at de ikke ble større Btw både Neytiri og Devilina; Dere lurte vel på hvordan Manduca var? Må bare si jeg er veldig fornøyd Hun sovner lett i den, og den er veldig god å bære i Skal nok brukes mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. august 2010 Forfatter #1934 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg tror mine sprenger snart!!!! :dåne: noe så jævli vondt!! Har stått i dusjen og knadd, gnudd og prøvd å få ut, men lite som vil... men når jeg kommer ut av dusjen... DA renner det... bøyde meg fram for å tørke beina... det bare regnet melk liksom... men fy så vondt!! Har sitti å pumpet litt nå, men har jo bare håndpumpe... ubrukelig shit.... og tror dere ikke at det er forskjellig størrelse og eller, ser jo MEGA teit ut. Ikke har jeg en ENESTE BH som passer nå heller, den amme BH jeg hadde, for liten nå :dåne: Hvorfor tar folk silikon? :klø: ser mongo ut og tungt og jævli.... huff.... Dagens syt!!! Linelia: da vet jeg hva jeg skal kjøpe fort som F.... Huff... gruer meg til å natt.... blir vel våken natt i dag og... mens kjære ligger og purker og sover... han skal jo tross alt på jobb..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. august 2010 Forfatter #1935 Del Skrevet 3. august 2010 Yes da!!! I natt ble det litt mere søvn.... om man kan kalle det det.... Wiktoria skrek fra 24 til 06, og fikk henne til å endelig sovne da.... nå sover hun som en stein enda... får vel vekke henne snart med litt mat Akkurat når det gjelder den søvnen så skulle de ha kommet med en fasit/bruksanvisning drive å holde mamman og pappan sin våken på den måten da... Ellers må jeg si denne dagen bringer forbausende lite med seg.... prøve å gjøre litt det trengs.... Har for øvrig slitt med disse monsterpuppene i natt... har jo for det første ingen BH som passer lengre, og den ene puppen er jo større, ser jo helt teit ut, men ikke nok med det.... de renner jo faen meg mere enn en tappekran med øl på et utested :dåne: Har liggi på håndkler, hatt på tskjorte med en klutt på hver pupp og skiftet dette hver halv time... for da var det søkk vått. :dåne: Ikke noe galt på produksjonen her nei... jeg får bare ikke ammet... eller pumpet meg. Håndpumpa vil ikke ta tak nå og brystvortene har helt forsvunnet nå, det er bare en stram stor sprekkferdig pupp på hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. august 2010 #1936 Del Skrevet 3. august 2010 Er det ingenting du kan gjøre med "jura" dine? Ingen leger eller jordmødre e.l. som har noen tips eller triks? Det er jo litt kjipt at det er så ille.. Forhåpentligvis går det verste fort over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. august 2010 #1937 Del Skrevet 3. august 2010 Har du prøvd å håndmelke ut den første melka som ligger bak brystvorta? Det pleier å hjelpe her for at Dina skal få tak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. august 2010 Forfatter #1938 Del Skrevet 4. august 2010 Tror jeg har prøvd det meste... men går jo ikke an å få tak, men heldigvis fått tømt den ene nå... one to go :gjeiper: Ja vi mammaer skal igjennom mye.... Forresten, må litt for at jeg har sovet i natt!!! Snuppa sov fra 22-01.30, så opp for litt mat og bytte en sinnsyk bæsjebleie... ... fikk henne til å sovne til slutt og hun sovnet i vogga :rødme: så var det på'n igjen klokka 5... men da vekka jeg mannen og sendte han opp... er da ikke bare jeg som skal gjøre en innsats. Hun sov da helt til halv åtte. Flinke jenta mi Og nå sover hun jaggu igjen... Hmmmm... må vel bytte dagboka og vel.. denne står jo på gravid.... eller skal jeg kanskje bare fortsette på Forundringsboka kanskje Trenger litt liv den og, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. august 2010 #1939 Del Skrevet 4. august 2010 Så bra med litt søvn!! Si fra hva du bestemmer deg for i forhold til dagbok da!! Jeg vil følge med videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. august 2010 #1940 Del Skrevet 5. august 2010 Er det ikke deilig at magen er borte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg