Gjest Ruccola Skrevet 29. juli 2010 #1841 Del Skrevet 29. juli 2010 Håper hun fikk sove litt av morfinen og fikk ladet batteriene og at lille W kom som en rakett midt på natten, og at det er derfor vi ikke er blitt oppdaterte enda Uansett - masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. juli 2010 #1842 Del Skrevet 29. juli 2010 Håper virkelig det har blitt fødsel i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. juli 2010 #1843 Del Skrevet 29. juli 2010 Håper det går bra Devilina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. juli 2010 #1844 Del Skrevet 29. juli 2010 Sladring.. Devilina har ikke sovet i natt, etter at hun fikk morfin. De skal nå etterpå ta vannet i håp om at det blir fart på sakene. Hvis ikke blir det KS. Huff, jeg synes så synd på henne Nå setter vi alle kluter til å heier ut lille W. :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. juli 2010 #1845 Del Skrevet 29. juli 2010 Det høres helt forferdelig ut Synes virkelig synd på henne jeg også! *krysser fingrer, tær, ører, tunge, bein og armer* for at det nå skal gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 29. juli 2010 #1846 Del Skrevet 29. juli 2010 Uff da, håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. juli 2010 #1847 Del Skrevet 29. juli 2010 Kan tenke meg du er helt utslitt nå, Devilina :klemmer: Heia W!! Nå er det på tide å komme ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. juli 2010 #1848 Del Skrevet 29. juli 2010 Hadde håpet at det hadde skjedd noe i løpet av natta. Satser på at å ta vannet gjør susen. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. juli 2010 #1849 Del Skrevet 29. juli 2010 Wow.. W er virkelig en diva ja! Håper det går bra etter forholdene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. juli 2010 #1850 Del Skrevet 29. juli 2010 Uff, kan tenke meg du er bra sliten nå altså Lykke til med fortsettelsen - å ta vannet funka som bare det med meg, så håper på det samme med deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. juli 2010 #1851 Del Skrevet 29. juli 2010 Oppdatering Nå er det 2 cm åpning, og hun har fått ny runde med gele og må nok en gang vente i seks timer for ny vurdering. KS blir det kun snakk om hvis det er medisinske årsaker, helt hårreisende at de ikke ser at Devilina nå har ligget der i 55 timer uten at noen ting skjer akkurat, og det siste døgnet har hun ligget med rier og ikke fått mer en 2 cm åpning Jeg har så vondt av henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. juli 2010 #1852 Del Skrevet 29. juli 2010 Stakkars jenta... Det høres ganske forferdelig ut rett og slett. Heldigvis er premien i enden god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. juli 2010 #1853 Del Skrevet 29. juli 2010 Syns det er galskap at man ikke får KS når man har holdt på så lenge!! Nå vet jeg ikke om hun ønsker det heller da, men det ville nok jeg gjort. Hun må jo være helt utslitt nå, hvordan blir det å presse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. juli 2010 #1854 Del Skrevet 29. juli 2010 Ny oppdatering Devilina hadde sagt i fra om at fødselsforløpet til resten av familien hadde godt ganske tregt å at hun var sliten, det brydde ikke jordmødrene seg noe om og mente var tull. (Så hun har nok ønsket KS) Vannet er ikke tatt det skal vurderes om det skal takes klokken 1800. Hun har nå 3 cm åpning, men det går veldig tregt. Neytiri hadde møtt mannen hennes og han så rett å slett helt ferdig ut, så hun lurte på hvordan det gikk med Devilina stakar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. juli 2010 #1855 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Det er forferdelig at en fødsel skal strekkes ut så lenge, på max overtid! :dåne: Gleder meg ikke akkurat til min egen nå Endret 29. juli 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. juli 2010 #1856 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg er litt skremt selv, siden jeg skal settes i gang mest sannsynlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. juli 2010 #1857 Del Skrevet 29. juli 2010 Det er jo helt hårreisende at sykehuset ikke kan få ut fingeren og ta vannet!! Føler med deg Devilina Håper virkelig at det skjer noe i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. juli 2010 #1858 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg syns det er skummelt at folk får gå på overtid i det hele tatt jeg, også skal de draaaaa det ut i det lengste itilegg?? :dåne: Det er jo verken bra for mor eller baby!! Hadde jeg vært jordmor der hun er hadde jeg vært snill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. juli 2010 #1859 Del Skrevet 29. juli 2010 Enkelte sykehus lar det heller gå litt prestisje i det å tvinge igjennom vaginale fødsler enn å skjerme mor og la de få KS når det dryger ut i langdrag.. Det er jo ikke bra for barnet heller å bli stresset. Det virker nesten som om de skremmer førstegangsmødre til å aldri få barn igjen Enn om det nå på ettermiddagsvakt kunne ha kommet ei grepa jordmor og fått fortgang i saken i stedet for å vente å vente å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 29. juli 2010 #1860 Del Skrevet 29. juli 2010 Huff, stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg