Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Riene mine startet og vannet gikk samtidig ;)

Håper det blir fortgang i det snart, så du slipper KS, Devilina :klem: Utrolig kjedelig å måtte gå sånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det skjer noe fort, slik at du slipper å måtte gå og vente lenger enn nødvendig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, det var godt å høre!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Og jeg som hadde tenkt til å legge meg... Kan jo ikke det nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi....jeg har stell på Bumba kl21, og igjen kl00 så om det tikker in en mld prøver jeg jammen meg å oppdatere altså!!!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mld 22:15 " De har satt morfin igjen for å få meg til å sove. Rier i ryggen varer 1 minutt. Veldig intense, men enda ikke noe som har skjed med åpningen :dåne: Er det verste jeg har vært med på. ligger å griner på hver ri....orker snart ikke mer...!"

uff får helt vondt nå....håper det blir fødsel i natt......

:kose: det går bra til slutt Devilina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det er mye du må gjennom her, så håper at du får litt hjelp slik at lille W kommer seg ut så fort som mulig :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye å oppdatere siden jeg ikke har hørt fra Devilina siden i gårkveld.....kanskje det ble fødsel :vetikke: Mannen lovet å sende meg mld så vi får se......ellers håper jeg W kom ut i natt altså!

Kan hende jeg får Icing til å oppdatere her i dag om jeg får vite noe siden jeg ikke har nett før 17 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, fortsatt ingen oppløftende nyheter. :sukk: Håper virkelig det går bra med deg Devilina!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...