Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd

Så deilig med et lite avbrekk med KG-surfing da Devilina :nigo:

Ønsker deg masse lykke til i natt/morgen, og håper alt går superfint!

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Bare innom og sniker litt.... :)

Har lest hos deg en stund, og nå var det jo så spennende her inne at jeg bare må legge igjen spor så jeg får deg på mine innlegg :jepp:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig du fikk pcn da og internett!! Snille mannen :rødme:

Har ikke hørt fra deg i natt...regner med at du sover, men har et lite håp om at noe har skjedd :lete:

Rier ja, skulle tro man slapp helt med KS, men jeg hadde etterrier 4-5 dager etter operasjonen altså...og de er jo svakere en de ordnlige, så må si jeg ikke missunner deg akkurat.....

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får da være måte på divanykker hos den lille! :fy_fy:

1.2.3. PREEEEEEESS

1.2.3. PREEEEEEESS

Kom ut kom ut lille Wiktoria, vi vet du er der inne, kan ikke drive på å leke gjemsel i all evighet heller.

Kom nå skal du få se noe du aldri har sett før.. :Nikke:

I dag er det en veldig fin dag og ha bursdag på :flagg::duskedame:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Sånn nå skal lille W, være på god vei i allefall :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

jeg sladrer litt.. Unnskyld, Neytiri :pls:

Sist jeg fikk sms av Neytiri var i 14-tiden da var ikke Devilina mer utvidet enn en finger, og hadde fått morfin til å sove i natt. Og det skulle bli gjort ny vurdering nå i ettermiddag.

Regner med Neytiri er på plass med ferske nyheter nå etter klokken 1700 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, da var jeg på plass!

Ja Icing, regnet med du skulle sladre siden jeg ikke har nett før 17 og har Bumba alene i dag :)

Fikk siste mld klokken 16:43......"blitt sjekket og ting er som før, får ikke ny runde med gele siden jeg har masse regelmessig tak, har nok høy smerteterskel. Ho jeg delte rom med ble rullet ut til fødestua nå :( Legen skulle snakke med meg litt senere"

Så ja dette tar tid....og nå snakket jeg med en JM og hørte litt om det med igangsetting.....hvis ingeting skjer etter 72 timer blir det KS!

p.s. Ny mld......de skal forsøke enten å ta vannet eller gi hun et eller annet dripp for å se om det setter fart på ting, før dem evt. tar KS

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vannet!! :duskedame:

Riere mine startet rett på bare 10 minutter etter vannet gikk :jepp: Og da gikk det slag islag til ungen var ute :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...